سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

۸۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یک مطالعه نشان می دهد افرادی که در بیمارستان به دلیل کرونا بستری هستند و خُرخُر می کنند تا سه برابر بیشتر در معرض خطر مرگ هستند،دانشمندان دانشگاه وارویک در انگلستان 18 مطالعه را در مورد آپنه انسدادی و ویروس کرونا را بررسی کردند.

دانشمندان دریافتند افرادی که از این بیماری رنج می برند و خروپف می کنند در هنگام خواب دچار شل شدن عضلات گردن و گلو می شوند و درنتیجه راه تنفسی آنها مسدود می شود و هنگام حمله ویروس کرونا به بدن و مشکلات تنفسی ممکن است بیشتر در معرض مرگ قرار بگیرند.

مشکل خروپف بیشتر در افراد دیابتی و چاق با فشار خون دیده می شود.تصور می شود حدود 1.5 میلیون نفر در انگلیس از آپنه انسدادی خواب رنج می برند و گفته می شود 85 درصد موراد تشخیص داده نشده است در ایالات متحده تخمین زده می شود که 22 میلیون نفر از این بیماری رنج می برند.

دانشمندان ادعا می کنند که تحقیات بیشتر در مورد انسداد خواب در بیماران کووید19 باید انجام شود.کارشناسان به سرپستی دکتر میشل میلر،اعتراف کردند که اگر انسداد خواب موجب خطرناکی کرونا شود جای تعجب نیست .

آپنه انسدادی خواب با بیماری های دیگر مانند چاقی همراه است که از قبل در مورد وخیم کردن اوضاع بیمار شناخته شده اند.

دکتر میلر گفت این گروه از بیماران باید بدانند که آپنه انسدادی خواب درصورت ابتلا به کرونا ممکن است خطرناک باشد با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و مایک زدن در ابتدا باید از انتقال ویروس جلوگیری کرد.

اکنون بیش از هر زمان دیگری زمان آن فرا رسیده است که برنامه درمانی خود را تا حد ممکن با دقت دنبال کنید

وی افزود به احتمال زیاد کووید 19 استرس اکسیداتیو التهابی را افزایش می دهد و بر فشار خون نیز تاثیر گزار است که همه اینها در افرادی که دچار آپنه انسدادی هستند نیز دیده می شود.

از مطالعات متخصصان بررسی شد 10 مورد به آپنه انسدادی خواب دچار بودند که هشت نفر آنها به مرگ رسیدند.

یک مطالعه در دیابتولوژی بر روی 1300 دیابتی و مبتلایان به انسداد خواب نشان داد که خطر مرگ آنها پس از هفت روز بستری در بیمارستان 8/2 برابر بیشتر شد.پزشکان افزودند که نزدیک 80 درصد این بیماران شناسایی نمی شوند و باید با پزشک خود در تماس باشند.

هنگامی که عضلات گلو شل می شود و جریان هوای ریه ها قطع می شود این مشکل می تواند مانع تنفس درست در خواب شود و درنتیجه خرخر ایجاد شود و باعث بیدار شدن از خواب و خشکی گلو و دهان شود.

درمان ها شامل استفاده از دستگاه تنفس است که فشار را در مجاری هوایی حفظ کند.

این مطالعه در مجله Sleep mwdicine Reviws منتشر شده است.

آپنه خواب انسدادی چیست؟

آپنه انسدادی خواب (OSA) زمانی اتفاق می افتد که دیواره های گلو فرد هنگام خواب شل و باریک می شود و مجاری تنفسی او را مسدود می کند.

این قضیه موجب تنفس طبیعی می شود ،علائمی مانند خرو پف بلند ، تنفس پر سرو صدا و سخت هنگام تنفس با نفس زدن خرخر کردن.

آپنه بین 4 تا 10 درصد از مردم انگلیس را تحت تاثیر قرارداده است و در ایالات متحده آمریکا حدودا 22 نفر .

کمبود اکسیژن مغز یک فرد مبتلا  به خُرخُر موجب بیدار شدن او از خواب می گردد تا راه تنفسی وی باز شود

این وقفه های مکرر خواب می تواند فرد را خسته کند درحالی که بسیاری از این مشکل آگاه نیستند.

خطرات مربوط به آپنه عبارتند از:

  • اضافه وزن چربی اضافه بدن باعث افزایش بیشتر بافتهای نرم گردن می شود.
  • سن 40 سال و بالاتر
  • داشتن گردن بزرگ
  • نوشیدن مقادیر بیش از حد الکل
  • در دوران قائدگی تغییرات هورمونی باعث شل شدن عضلات گلو می شوند.

درمان ها نیز می توان حتی به تغییر در سبک زندگی برگردد مانند کاهش وزن مصرف کمتر الکل علاوه بر این نیز راهکار هایی مانند پلاک های لثه نیز وجود دارد که می تواند به بیماران در هنگام خواب کمک کند.

مجموعه آزمایشگاهی مندل برای راحتی شما امکان انجام تست کرونا را به صورت آنلاین و در منزل فراهم کرده است به این منظور کافیست برروی لینک زیر کلیک کنید.

آزمایش کرونا در منزل

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

تست hpv در زنان معمولا به همراه آزمایش پاپ اسمیر انجام می شود به این دلیل که ویروس اچ پی وی علاوه بر ایجاد زگیل هایی در نواحی تناسلی، دست ها و پاها و ... در خانم ها موجب سرطان دهانه رحم نیز می شود. برای همین به خانم ها توصیه می شود تا همزمان آزمایش اچ پی وی را با پاپ اسمیر انجام دهند.

عفونت های مقاربتی یعنی چه؟

عفونت های مقاربتی (STI) عفونت هایی هستند که از طریق تماس جنسی از فردی به فرد دیگر منتقل می شوند. hpv یک بیماری STI است. بیش از 25 STI دیگر وجود دارد که عمدتا در اثر تماس جنسی مانند رابطه جنسی واژینال ، مقعد و دهان منتشر می شوند. در سطح جهان ، سازمان بهداشت جهانی (WHO) تخمین می زند که بیش از یک میلیون نفر روزانه به STI مبتلا می شوند.

تست hpv در زنان

بررسی کلی ایجاد زگیل تناسلی در زنان و نواحی ویروس hpv : 

زگیل های تناسلی توسط ویروس ایجاد می شوند. HPV (ویروس انسان پاپیلوم) نام گروه بزرگی از ویروس ها است. انواع خاصی از HPV باعث ایجاد زگیل در دستها یا پاها می شود. انواع دیگر باعث ایجاد عفونت در ناحیه تناسلی می شود که می تواند منجر به زگیل های تناسلی ، سرطان دهانه رحم یا سرطان مجرا ، واژن ، مقعد یا آلت تناسلی شود. HPV دستگاه تناسلی به راحتی از طریق تماس پوست به پوست در هنگام رابطه جنسی واژینال ، دهان یا مقعد منتشر می شود. کاندوم به طور کامل از انتقال جلوگیری نمی کند. افراد مبتلا به HIV بیشتر از افراد HIV منفی به HPV مبتلا می شوند. افراد مبتلا به HIV و HPV نیز بیشتر در معرض زگیل تناسلی و همچنین سرطان دهانه رحم یا مقعد قرار دارند.

توجه : کاربر گرامی برای آزمایش سرطان دهانه رحم می توانید برروی لینک آزمایش پاپ اسمیر کلیک کنید.

از hpv و آزمایش hpv در زنان بیشتر بدانید :

HPV مخفف ویروس پاپیلومای انسانی است. HPV ها گروهی متشکل از بیش از 150 ویروس مرتبط هستند. به هر ویروس HPV یک عدد داده می شود که نوع HPV نامیده می شود. به HPV ها ویروس پاپیلوما می گویند زیرا بعضی از انواع HPV باعث ایجاد پاپیلوم (زگیل) می شوند که تومورهای غیر سرطانی هستند. اما برخی از انواع HPV در ایجاد سرطان شناخته شده اند. (از جمله سرطان های دهانه رحم)

آزمایش HPV معمولا همزمان با آزمایش پاپ اسمیر انجام می شود. آزمایشی که سلول ها را از دهانه رحم شما جمع می کند تا ناهنجاری ها یا وجود سرطان را بررسی کند. آزمایش HPV می تواند با استفاده از همان نمونه از تست پاپ یا با جمع آوری نمونه دوم از کانال دهانه رحم انجام شود.

توجه : کاربر گرامی برای انجام آزمایش hpv کافیست برروی لینک کلیک کنید.

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

نشانه های بلوغ عاطفی به شما کمک میکند تا با استفاده از آن متوجه شوید شما فردی هستید که به این بلوغ رسیده اید یا خیر. بلوغ عاطفی دوره ای از زندگی همه افراد است که منجر به شناخت احساسات و هیجانات فرد و مدیریت آن می شود. این مدیریت باعث می شود در زندگی احساس رضایت بیشتری کنید و درواقع بتوانید زندگی دلخواهتان را بسازید.

توجه : کاربر گرامی دوره هایی چون هوش هیجانی، مدیریت استرس و مدیریت اضطراب و تفکر عقلانی شما را در پرورش بلوغ عاطفی و کم کردن تنش ها کمک خواهد کرد، کافیست کلیک کنید.

از نشانه های بلوغ عاطفی در آدم ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قبول مسئولیت :

بدست آوردن حالت دفاعی و انکار مسئولیت ، یا غرق شدن در شرمندگی برای عمل یا ناآگاهی ، بسیار آسان تر است. این که بتوانیم تصدیق کنیم که در اشتباه هستیم ، فروتنی و شجاعت می خواهد.

تشخیص می دهید و اعتراف می کنید که مغرض هستید :

همه ما تعصبات ذاتی داریم. بنابراین آنچه مهم است ، یادگیری پرورش آگاهی فعال از این سوگیری ها و تعصبات همچنین بررسی چگونگی تأثیر آنها بر تصمیمات و اقدامات ما می باشد. از خود بپرسید که در کجا ممکن است تبعیض را انجام دهید و چگونه می توانید با این رفتارهای ریشه ای مقابله کنید.

احساسات و نیازهای خود را شناختن و آنها را پذیرفتن

مرزهای سالم تعیین می کنید :

بالغ بودن به معنای بیان مواردی است که برای شما قابل قبول است و آنچه را که اجازه نخواهید داد. هنگامی که آن خط را تعریف کردید ، از آن دفاع کنید. اجازه ندهید کسی از آن عبور کند. مرزها مهم هستند زیرا وقتی تنظیم می شوند ، شخصیت ما نیز تنظیم می شود.

بین احساس و عکس العمل مکث میکنید :

به جای اینکه بلافاصله به احساسات خود توجه کنیم و به طور غریزی واکنش نشان دهیم ، یاد می گیریم که چگونه ابتدا مشاهده کنیم و سپس با دقت و بهره وری بیشتری واکنش نشان دهیم.

شما روح فروتنی دارید :

به جای اینکه از شرایط خود شکایت کنید ، عمل گرا می شوید. ممکن است بپرسید ، “برای بهبود این وضعیت چه کاری می توانم انجام دهم؟”

همدلی نشان دادن :

افرادی که به بلوغ عاطفی رسیده اند با انجام کار خوب و حمایت از اطرافیان زندگی می کنند و این افراد می دانند که چگونه خود را جای دیگران بگذارند. به این معنا که اغلب نسبت به دیگران بیشتر احساس نگرانی می کنند و سعی می کنند راه های کمک را پیدا کنند.

شناخت و پذیرش نیازها :

کسانی که بلوغ عاطفی دارند می توانند در مواقعی که به کمک نیاز دارند به راحتی اعتراف کنند. به عنوان مثال ، شما هنگامی که به استراحت نیاز دارید تأیید خواهید کرد و می دانید چه وقت از رئیس خود یک روز تعطیل بخواهید. همچنین می توانید برای کمک بیشتر در خانه با شریک زندگی خود به وضوح ارتباط برقرار کنید.

آیا سن ارتباطی در زسیدن به بلوغ عاطفی دارد؟

رسیدن به بلوغ عاطفی فاکتورهای متعددی دارد. هنوز سطح بلوغ فرد بیشتر از سن و سال مربوط به هوش هیجانی وی است – یا روشی که برای پاسخگویی به یک موقعیت چالش برانگیز انتخاب می کند. حتی افراد بالغ کامل نیز می توانند از بلوغ کمی برخوردار باشند. به همین دلیل ممکن است شما با فردی بسیار جوانتر که به نظر می رسد عاقل تر از سالهای خود است ملاقات کنید.

آیا راهی برای مشخص شدن وجود بلوغ عاطفی در شما وجود دارد؟

تعداد زیادی آزمون آنلاین به شما کمک می کند تا سطح بلوغ خود را تعیین کنید. بسیاری از اینها برای سرگرمی هستند و از نظر بالینی قابل اعتماد و معتبر نیستند. همچنین می توانید با پرسیدن چند سوال اساسی از خود شروع به کار کنید تا درک کنید که در کجا هستید. چگونه به شرایط استرس زای اخیر پاسخ دادید؟ وقتی در محل کار خود در یک مهلت پیش رو هستید ، چگونه نیاز خود را به تعطیلات ابراز کرده اید؟

نشانه های بلوغ عاطفی

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

هوش هیجانی یا EQ توانایی شناسایی ، استفاده ، درک و مدیریت احساسات به روشی موثر و مثبت است. EQ بالا به افراد کمک می کند تا ارتباط بهتری برقرار کنند ، اضطراب و استرس خود را کاهش دهند.

توجه : کاربر گرامی دوره هایی چون هوش هیجانی، مدیریت استرس و مدیریت اضطراب و تفکر عقلانی شما را در پرورش هوش هیجانی و کم کردن استرس ها در تصمیم گیری های مهم کمک خواهد کرد، کافیست کلیک کنید.

آیا تا به حال به برخی از تصمیمات مهمی که در زندگی خود گرفته اید فکر کرده اید و می پرسید “من به چه فکر می کردم؟” یا “آیا من واقعاً این کار را کردم و چرا؟” عدم استفاده از هوش هیجانی ممکن است مقصر آن تصمیمات و اقدامات بد باشد.

هوش هیجانی ما بر کیفیت زندگی ما تأثیر می گذارد زیرا بر رفتار و روابط ما تأثیر می گذارد. EQ مترادف با خودآگاهی است زیرا به ما امکان می دهد زندگی خود را با قصد ، هدف و خودمختاری انجام دهیم. بسیاری از ما در زندگی تصمیم گیری های مهم را بر اساس شرایط فعلی خود طی می کنیم.

ما ممکن است آنها را فراتر از توانایی خود برای تغییر درک کنیم ، بنابراین گزینه ها و راه حل های خود را محدود می کنیم. وقت گذاشتن برای تأمل و بررسی اینکه چرا تصمیم می گیریم کاری را انجام دهیم که ما را قادر می سازد زندگی هایی را تعیین کنیم که با توجه به اهداف آگاهانه ما انجام می شود نه تنها شرایط. توسعه EQ می تواند موفقیت ما را بسیار تحت تأثیر قرار دهد.

هوش هیجانی به شما کمک می کند روابط قوی تری برقرار کنید ، در مدرسه و کار موفق شوید و اهداف شغلی و شخصی خود را بدست آورید. همچنین می تواند به شما کمک کند تا با احساسات خود ارتباط برقرار کنید ، قصد را به عمل تبدیل کرده و درباره آنچه بیشترین اهمیت را برای شما دارد آگاهانه تصمیم بگیرید.

هوش هیجانی یا EQ

هوش هیجانی یا EQ معمولا توسط چهار ویژگی تعریف می شود:

خودمدیریتی : شما قادر به کنترل احساسات و رفتارهای تکانشی هستید ، احساسات خود را به روش های سالم مدیریت می کنید ، ابتکار عمل می گیرید ، تعهدات را دنبال می کنید و با شرایط تغییر یافته سازگار می شوید.

خودآگاهی : شما احساسات خود و نحوه تأثیر آنها بر افکار و رفتار خود را می شناسید. نقاط قوت و ضعف خود را می دانید و اعتماد به نفس دارید.

آگاهی اجتماعی : شما همدلی دارید. شما می توانید احساسات ، نیازها و نگرانی های افراد دیگر را درک کنید ، نشانه های احساسی را انتخاب کنید ، از نظر اجتماعی احساس راحتی کنید و پویایی قدرت را در یک گروه یا سازمان بشناسید.

مدیریت روابط : شما می دانید که چگونه می توانید روابط خوب را برقرار کرده و حفظ کنید ، برقراری ارتباط واضح ، الهام بخشیدن و تأثیرگذاری بر دیگران ، کار تیمی خوب و مدیریت تعارض

چرا هوش هیجانی مهم است؟

همانطور که می دانیم ، باهوش ترین افراد نیستند که در زندگی موفق ترین هستند. شما احتمالا افرادی را می شناسید که از نظر تحصیلی درخشان هستند و در عین حال از نظر اجتماعی در کار یا روابط شخصی خود ناتوان هستند. توانایی ذهنی یا ضریب هوشی شما (IQ) به تنهایی برای دستیابی به موفقیت در زندگی کافی نیست. ضریب هوشی شما می تواند به شما کمک کند وارد دانشگاه شوید ، اما این هوش هیجانی شما است که به شما کمک می کند استرس و احساسات را هنگام مواجه شدن با امتحانات نهایی خود مدیریت کنید. ضریب هوشی و هوش هیجانی به طور هم زمان وجود دارند و وقتی از یکدیگر تأثیر می گیرند بسیار موثر هستند.

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

تست hpv در مردان

در حال حاضر هیچ تست HPV برای مردان و دیگر نقاط بدن (شامل دهان یا حلق) بجز دهانه رحم که مورد تائید سازمان غذا و دارو آمریکا باشد، وجود ندارد. سازمان غذا و دارو فقط آزمایش HPV برای دهانه رحم را تائید کرده است، زیرا دهانه رحم تنها جایی است که مثبت شدن نتیجه آزمایش HPV و رشد سلول های غیر طبیعی می تواند با اقدامات زود هنگام درمان بشود. 

تقریبا همه افراد فعال جنسی در صورت عدم استفاده از واکسن HPV ، در برخی از دوره های زندگی خود به ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) مبتلا می شوند. اگرچه بیشتر عفونت های HPV خود به خود و بدون ایجاد مشکل از بین می روند ، اما HPV می تواند باعث ایجاد زگیل های تناسلی یا سرطان شود.

توجه : کاربر گرامی در صورتی که این مقاله را می خوانید چنانچه تصمیم به انجام آزمایش hpv گرفته اید کافیست برروی لینک کنید تا به صفحه مربوط به ثبت سفارش این آزمایش انتقال داده شوید.

تست hpv در مردان

HPV چیست؟

HPV یک ویروس بسیار رایج است که می تواند از طریق رابطه جنسی مقعدی ، واژینال یا دهان یا از طریق لمس نزدیک پوست به پوست در حین انجام فعالیت جنسی ، از فردی به شخص دیگر منتقل شود. طی تحقیقاتی در آمریکا، مشخص شده که 79 میلیون آمریکایی بیشتر اواخر نوجوانی و اوایل 20 سالگی ، به ویروس HPV آلوده شده اند.

چگونه مردان به HPV مبتلا می شوند؟

شما می توانید با رابطه جنسی با شخصی که به HPV آلوده شده است HPV داشته باشید. این بیماری به راحتی در حین رابطه جنسی مقعدی یا واژینال منتشر می شود و همچنین می تواند از طریق رابطه دهانی یا لمس نزدیک پوست به پوست در حین رابطه جنسی منتشر شود. HPV می تواند گسترش یابد حتی اگر فرد آلوده علائم و نشانه های قابل مشاهده ای نداشته باشد.

آیا HPV برای مردان مشکلات سلامتی ایجاد می کند؟

بیشتر عفونت های HPV به خودی خود از بین می روند و هیچ مشکلی برای سلامتی ایجاد نمی کنند. با این حال، اگر عفونت از بین نرود ممکن است علائم HPV ماه ها یا سالها پس از آلوده شدن ایجاد شود. این مسئله باعث می شود شناخت دقیق زمان آلودگی شما دشوار باشد. عفونت طولانی مدت HPV می تواند باعث زگیل تناسلی یا انواع خاصی از سرطان شود.

علائم HPV در مردان چیست؟

بیشتر مردانی که به HPV مبتلا می شوند هرگز علائمی پیدا نمی کنند و عفونت معمولا به خودی خود از بین می رود. با این حال ، اگر HPV از بین نرود، می تواند باعث زگیل های تناسلی یا انواع خاصی از سرطان شود. زگیل تناسلی در مردان: زگیل های تناسلی در مردان اغلب در اطراف مقعد، روی کیسه بیضه و روی خوده آلت به وجود می‌آیند که فقط گاهی باعث ناراحتی یا درد میشوند آن هم در موارد خاص تر امکانش است.

تشخیص ابتلا به HPV می تواند اندکی دشوار باشد. ویروس HPV می تواند قبل از تشخیص به وسیله علائم و نشانه ها، مدتی را در بدن سپری کند. از جمله این علائم می توان به بروز برآمدگی پوستی و خارش اشاره کرد. دانستن عملکرد ویروس HPV در بدن و نوع تغییرات ایجاد شده توسط آن می تواند نقش مهمی را در حفظ سلامت فرد ایفا کند.

توجه : کاربر گرامی برای انجام آزمایش hpv کافیست برروی لینک کنید تا به صفحه مربوط به ثبت سفارش این آزمایش انتقال داده شوید.

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

تست های مختلفی برای ویروس کرونا وجود دارد که با توجه به نوع آزمایش، نحوه انجام آن و موردی که در فرد بیمار مشخص می کند متفاوت است. برای مثال آزمایش آنتی بادی کرونا مشخص کننده این است که شما قبلا به ویروس مبتلا بوده اید یا خیر و تست pcr مشخص کننده این است که اکنون به ویروس مبتلا هستید یا خیر هر بیمار براساس شرایط و علائم خود تصمیم می گیرد که کدام یک از تست های کرونا را انجام دهد. ما در آزمایشگاه مندل آزمایش های ویروس کووید 19 را به صورت آنلاین و غیر حضوری هم انجام می دهیم.

نکته : اگر میخواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید و یا تست کرونا را در منزل انجام دهید کافیست برروی لینک تست کرونا در منزل کلیک کنید.

انواع تست های کرونا :

انواع آزمایش های کرونا که شامل آزمایش عمومی کرونا مانند آزمایش crp، تست pcr کرونا و آزمایش آنتی بادی می باشد.

نحوه انجام تست های مختلف کرونا

نحوه انجام تست های مختلف کرونا (آنتی بادی و pcr) :

نحوه انجام تست آنتی بادی : آزمایش های آنتی بادی با جستجوی آنتی بادی ، خون شما را بررسی می کند، این آزمایش ممکن است به شما نشان دهد که آیا قبلا به ویروس COVID-19 مبتلا بوده اید. آنتی بادی ها پروتئین هایی هستند که به مقابله با عفونت کمک می کنند و می توانند از ابتلا به آن بیماری (ایمنی) محافظت کنند. آنتی بادی ها خاص همان بیماری هستند. به عنوان مثال اگر مجددا در معرض آن قرار گیرید، آنتی بادی های سرخک از ابتلا به سرخک محافظت می کنند اما اگر در معرض اوریون قرار بگیرید ، از ابتلا به اوریون محافظت نمی کنند.

برای تشخیص عفونت COVID-19 نباید از آزمایش های آنتی بادی استفاده شود ، مگر در مواردی که آزمایش ویروس به تأخیر می افتد. آزمایش آنتی بادی ممکن است نشان دهد که آیا شما در حال حاضر به عفونت COVID-19 مبتلا هستید زیرا تولید آنتی بادی ممکن است 1-3 هفته پس از عفونت طول بکشد. نباید از آزمایش های آنتی بادی برای تشخیص عفونت فعال ویروس کرونا استفاده شود. در حال حاضر محققان نمی دانند که آیا وجود آنتی بادی به معنای ایمنی شما در برابر ویروس کرونا در آینده است.

 

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

 

تست کرونا در منزل

نحوه انجام تست pcr : آزمایش پی سی آر شامل نمونه گیری از پشت گلو است که توسط سواب پنبه ای این کار انجام می شود. بعد از نمونه گیری، پزشک نمونه را برای آزمایش کرونا ارسال می کند. تست pcr کرونا با تشخیص دو ژن خاص می تواند وجود ویروس کرونا را تایید کند. این تست مشخص کننده این است که ویروس کرونا در بدنتان هست یا خیر که در صورت مبتلا بودن به کرونا شما باید مراحل قرنطینه خود از دیگران را انجام بدهید.

ضرورت انجام آزمایش کرونا چیست؟

ایجاد تست های قابل اعتماد برای شناسایی ویروس به منظور کاهش سرعت شیوع آن ، امری ضروری است.در حال حاضر ، این آزمایشات برای افراد در معرض خطر شدید ویروس کرونا انجام می شوند. به عنوان مثال ، متخصصان احتمالاً انجام آزمایش را برای افراد مسن که ممکن است عفونت داشته باشند در اولویت قرار می دهند.

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

عسل و سرطان سینه

در تحقیقات آزمایشگاهی جدید نشان داده شد که سم زنبور عسل می تواند به سرعت دو نوع سلول سرطانی پستان را از بین برد که درمان آنها جز درمان های دشوار بشمار می آیدنکته مهم این است در این پروژه سلولهای سالم آسیب ندیده اند.

هزاران سال است انسانها از زنبور عسل ، عسل و نیش زنبور به عنوان دارو استفاده می کنند، اخیرا محققان به این نتیجه رسیدند که سم زنبور عسل جز فعال آن است ، ملیتین ،برای آزمایشات آزمایشگاهی برای طیف وسیعی از تومور ها از جمله ملانوم ، ریه ،تخمدان و سرطان لوزالمعده سمی است.

ملیتین مولکولی است که احساس دردناک نیش زنبور را ایجاد می کند و دانشمندان هنوز درک نکرده اند چگونه می تواند سلول های سرطانی را از بین ببرد.

برای اولین بار محققان اثر سم ملیتین و زنبور عسل را در طیف وسیعی از سرطان های پستان از جمله دو نوع سخت ان را برای درمان بررسی کردند.

سرطان پستان شایع ترین سرطان در زنان است. دو نوع تهاجمی سرطان پستان با کمترین نتایج مثبت در ارتباطند.این دو نوع به درمان های موجود مقاومت نشان می دهند.

دانشمندان در موسسه تحقیقاتی مری پرکینز در استرالیا ،دریافتند که سم زنبور عسل به سرعت این نوع سرطان را از بین می برد و نکته بسیار مهم اینکه اثر تخریب کنندگی بر روی سلول های سالم ندارد.

سرپرست این تحقیق می گوید اثر این سم بسیار قوی است وی افزود که ملیتین می تواند در عرض 60 ثانیه غشای سلول سرطانی را از بین ببرد این مطالعه همچنین نشان داد که سم ناشی از نیش زنبور عسل که حاوی ملیتین نیست سلولهای سرطانی را از بین نمی برد حتی در غلظت های بالا.

ملیتین می تواند با ایجاد سوراخی در غشا سلول های سرطانی در عرض یک ساعت کل غشا را از بین ببرد

با این حال در طی بیست دقیقه از زمان مصرف این ماده موجب از بین رفتن پیام های شیمیایی که منجر به تقسیم سلولی میشوند ،میگردد.

محققان چگونگی اثر ملیتین و زهر زنبور عسل را بر مسیر سیگنال های سرطانی بررسی کردند، پیام هایی که برای رشد و تولید مثل سلول های سرطانی اساسی هستند و متوجه شدند که این مسیر های سیگنالینی به سرعت خاموش می شوند.

دانشمندان کشف کردند که ملیتین این کار را با جلوگیری از فعال شدن گیرنده های فاکتورهای رشد در غشای سلول انجام میدهند.

یکی از دلایل رشد غیر قابل کنترول سلول های سرطانی غنی شده با HER2 و برخی از سرطان های منفی سه گانه این است که تعداد زیادی گیرنده دارند.با جلوگیری از عبور سیگنال های رشد، ملیتین تکثیر سلول ها را متوقف می کند .

این یک مشاهده فوق العاده هیجان انگیز است که ملیتین یکی از اجزای اصلی سم زنبور عسل است و می تواند رشد سلول های کشنده سرطان پستان را سرکوب کند.

ترکیب درمانی :

از آنجایی که ملیتین سوراخ هایی را در غشا سلول ایجاد می کند می تواند به داروهای شیمیایی اجازه نفوذ و عمل دهد و در انتها نتیجه بهتری حاصل شود برای تائید این آزمایش محققان موشی را با ملیتین و داروی دوتاکسل درمان کردند اثبات این امر درکوچک شدن تومورها بیشتر است.

پزشکان می توانند از این استراتژی برای افزایش کارایی یا کاهش دوز داروهای شیمیایی استفاده کنند و درنتیجه عوارض جانبی مضر را کاهش دهند .

نویسندگان این مطالعه خاطر نشان کردند که سم زنبور عسل نسبتا ارزان است و به راحتی قابل دستیابی است و این گزینه بسیار خوبی است برای کشورهایی که به دلیل کمبود منابع بهداشتی و درمان سرطان به این داروها دسترسی ندارند.

" زهر زنبور عسل در سراسر جهان یافت می شود و گزینه درمانی مقرون به صرفه ایست و درمناطق دور افتاده و کمتر توسعه یافته هم نیز به راحتی به دست می آید حال باید روی ژنوتایپ زنبور های عسل تحقیقاتی انجام شود که آیا تفاوتی در سم موجود و تاثیر آن وجود دارد."

این تحقیق در ابتدای راه است ،محققان هنوز ارزیابی های بالینی را برای اثر بخشی ملیتین روی بیماران سرطانی انجام نداده اند.اگر چه تا به اینجا در این مطالعات شواهدی مبنی بر آسیب رسانی به سلول های سالم دیده نشده است مطالعات دیگر خلاف این موضوع را بررسی می کنند،بنابراین ،ممکن است متخصصان مراقبت های بهداشتی برای جلوگیری از آسیب جانبی به بافت سالم نیز استفاده ار این دارو را به دقت به هدف برسانند.

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال خرید گوشی ارزان قیمت هستید یا می بایست گوشی قدیمی خود را عوض کنید و مدلی جدیدتر و بروزتر خریداری کنید به شما توصیه میکنیم مقاله خرید گوشی ارزان سامسونگ را مطالعه کنید. گوشی های برند سامسونگ در مدل های مختلف و قیمت های مختلفی به بازار عرضه شده است و گزینه های خرید شما را هم بیشتر می کند و هم در انتخاب گوشی انتخاب شما را دشوار میکند.

توجه : کاربر گرامی در صورت تمایل به خرید لوازم جانبی گوشی از جمله خرید باتری گوشی ال جی K10 می توانید برروی لینک کلیک کنید.

خرید گوشی ارزان سامسونگ

لیست گوشی های ارزان قیمت سامسونگ :

گوشی سامسونگ Galaxy M31 :

گوشی سامسونگ M31، یکی از گوشی‌های محبوب شرکت سامسونگ است. این محصول از روی سامسونگ M30 و M30s ساخته شده است. شرکت سامسونگ این محصول را در ماه فوریه سال 2020 معرفی و سپس در تاریخ 5 ماه مارس سال ۲۰۲۰ (معادل می‌شود با 15 اسفند ۱۳۹9) با حافظه 64 و 128 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی به بازار عرضه کرد. برای خرید گوشی سامسونگ Galaxy M31 کافیست کلیک کنید.

گوشی سامسونگ Galaxy A21s :

گوشی‌ های سری A شرکت سامسونگ از جمله پر فروش‌ترین و محبوب‌ترین اسمارت‌فون‌های حال حاضر دنیا به حساب می‌آیند تا جایی ‌که طبق گزارش جدیدی از Strategy Analytics از بین شش گوشی پر فروش اندرویدی، سه گوشی به سری A سامسونگ تعلق داشته و گلکسی A51 نیز با اختلافی مشهود در صدر قرار دارد. برای خرید گوشی سامسونگ Galaxy A21s کافیست کلیک کنید.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A11 :

شرکت سامسونگ در وب سایت رسمی خود از محصول پرحاشیه، یعنی گوشی A11، به صورت کاملا خاموش و بدون زرق و برق همیشگی رونمایی کرد. این گوشی که اخیرا اخبارش منتشر شده و توجه بسیاری را به سمت خود جلب کرده است، علی رغم انتشار تصاویر و عکس‌های نمونه آن، هنوز لیست مشخصاتش تکمیل نشده و هیچ عرضه مطبوعاتی برای آن صورت نگرفته است. برای خرید گوشی سامسونگ مدل Galaxy A11 کافیست کلیک کنید.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A31 :

سامسونگ گوشی جدید سری A خود را با نام «A31» در تاریخ 27 آوریل 2020 معرفی کرد. این سری از تولیدات سامسونگ به داشتن صفحه نمایش بسیار با کیفیت AMOLED و دوربین‌هایی با امکانات بالا شهرت دارند. گوشی موبایل Galaxy A31با صفحه نمایش سوپر آمولد طراحی شده است و ظاهر هم زیبایی دارد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. برای خرید گوشی سامسونگ مدل Galaxy A31 کافیست کلیک کنید.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A20s :

گلکسی Galaxy A20s از گوشی های سری A است که با کمی به روز رسانی به بازار عرضه شدند. صفحه نمایش Galaxy A20s ظاهر زیبایی دارد و IPS طراحی شده است. کمپانی سامسونگ تلاش کرده است تا در تولیدات جدید خود حاشیه را از تولید خود حذف کند. این محصول سامسونگ دارای سیستم عامل اندروید Pei می باشد. برای خرید گوشی سامسونگ مدل Galaxy A20s کافیست کلیک کنید.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A01 :

گوشی موبایل «Galaxy A01» محصول مقرون به صرفه سامسونگ است که با صفحه نمایش تمام‌ صفحه Infinity-V روانه بازار شده است. مانند دیگر محصولات سری A، سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ زیبایی به گوشی داده است. برای خرید گوشی سامسونگ مدل Galaxy A01 کافیست کلیک کنید.

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

خرید گوشی آیفون se 2 2020

جهت خرید گوشی آیفون se 2 2020 می بایست ویژگی های مختلف این گوشی را بررسی کنید پس با ما همراه باشید. اپل امروز نسل دوم آیفون SE را معرفی کرد، یک آیفون قدرتمند جدید با صفحه نمایش 4.7 اینچی Retina HD ، همراه با Touch ID که پیشرو در صنعت می باشد. آیفون SE در یک طراحی جمع و جور ارائه شده است که از داخل دوباره اختراع شده و مقرون به صرفه ترین آیفون است. آیفون SE جدید مجهز به A13 Bionic با طراحی سریع اپل است که سریعترین تراشه در یک گوشی هوشمند است و برای انجام سخت ترین وظایف انجام می شود.

توجه : کاربر گرامی جهت خرید گوشی آیفون se 2 2020 می توانید برروی لینک کلیک کنید.

از ویژگی های گوشی آیفون se 2 2020 :

آیفون SE همچنین از بهترین سیستم تک دوربین در آیفون بهره می برد که مزایای عکاسی محاسباتی از جمله حالت پرتره را باز می کند و برای مقاومت در برابر عناصر با مقاومت در برابر گرد و غبار و آب طراحی شده است. آیفون SE در سه رنگ زیبا سیاه ، سفید و قرمز ارائه می شود و برای شروع پیش خرید از جمعه 17 آوریل با قیمت 399 دلار (ایالات متحده) در دسترس خواهد بود. اولین آیفون SE مورد استقبال بسیاری از مشتریانی قرار گرفت که عاشق ترکیب منحصر به فرد آن از اندازه کوچک ، عملکرد عالی و قیمت مقرون به صرفه بودند.

نسل جدید آیفون SE مبتنی بر این ایده عالی است و از هر لحاظ آن را بهبود می بخشد. از جمله بهترین سیستم تک دوربین ما برای عکس ها و فیلم های عالی در حالی که هنوز هم بسیار مقرون به صرفه است. امکان شارژدهی طولانی مدت باتری را فراهم می کند ، از حالت خیره کننده پرتره و عکس های هوشمند HDR استفاده می کند ، فیلم های شگفت انگیز با صدای استریو می گیرد ، برای بازی ها و وب گردی بسیار سریع عالی است.

بررسی صفحه نمایش جهت خرید گوشی آیفون se 2 2020 :

آیفون SE از طراحی آلومینیومی و شیشه ای بادوام در هوا فضا با جلوی کاملا مشکی برخوردار است و در رنگ های سیاه ، سفید و قرمز ارائه می شود. پوشش شیشه ای عقب شامل یک نشان مرکزی اپل است و با استفاده از یک فرآیند رنگ هفت لایه برای رنگ دقیق و تیرگی ساخته شده است ، و عمق رنگی غنی را با یک باند آلومینیومی متناسب با رنگ ارائه می دهد.

این گوشی ضد آب و گرد و غبار با درجه IP67 برای مقاومت در برابر آب تا 1 متر برای 30 دقیقه است. صفحه نمایش 4.7 اینچی Retina HD با True Tone تعادل رنگ سفید را متناسب با نور محیط تنظیم می کند تا یک تجربه مشاهده طبیعی تر مانند کاغذ داشته باشید. نمایشگر Retina HD با رنگ گسترده و پر جنب و جوش دقت رنگ فوق العاده ای را ارائه می دهد و از پخش Dolby Vision و HDR10 پشتیبانی می کند.

خرید گوشی آیفون se 2 2020

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

شناخت تفاوت رفتار منطقی و غیر منطقی شاید کمی نیاز به دقت و مطالعه داشته باشد اما به طور کلی باید بدانید که اعمال ما یا توسط ذهن آگاهانه ما یا از ضمیر ناخودآگاه ما تعیین می شود. ذهن آگاه از ارزش های اخلاقی تعیین شده توسط جامعه پیروی می کند در حالی که ضمیر ناخودآگاه ما از ارزش های اخلاقی ذهنی خود پیروی می کند که در کودکی آموخته ایم و به طور معمول ذهن آگاه ما تصمیم می گیرد.

توجه : کاربر گرامی اگر می خواهید از تفاوت های انسان های منطقی و احساسی اطلاعات کسب کنید کافیست برروی لینک تفاوت افراد منطقی و احساسی کلیک کنید.

آیا تا به حال به غیرمنطقی بودن متهم شده اید؟ شاید یکی از دوستان یا همکاران احساس کرده باشد که شما غیر منطقی یا غیر عقلانی هستید. رفتار غیرمنطقی معمولا نامطلوب است و حاوی بار و احساس منفی است. ما انسان‌ ها عموما به جای رفتار غیرمنطقی، بیشتر تمایل داریم رفتارهای قابل پیش بینی، معقول و منطقی داشته باشیم.

در جهت منطقی رفتار کردن، تصمیم می‌گیریم و به گونه ای عمل می کنیم که به بهترین وجه نیازهای خود را برآورده کنیم. به این ترتیب رفتار منطقی هدف‌گرا است. رفتار منطقی زمانی اتفاق می‌افتد که ما به دنبال اهدافی مطابق با اولویت‌ های خود باشیم. وقتی فردی مطابق با ترجیحات و اولویت های خود رفتار نکند، رفتار او غیر منطقی است. از آنجا که افراد معمولا ترجیحات و اولویت های خود را تغییر می دهند، گاهی اوقات رفتار آنها غیر منطقی تلقی می شود.

تفاوت رفتار منطقی و غیر منطقی

تفاوت رفتار منطقی و غیر منطقی در قالب یک مثال:

رفتار غیر منطقی درواقع شناخت ، تفکر ، گفتگو یا عمل کردن بدون عقلانیت است. به طور کلی این عمل یا عقیده ای است که از طریق استفاده ناکافی از دلیل یا از طریق پریشانی عاطفی یا کمبود شناختی انجام می شود. خیلی از انسان ها قادر به درک غیر منطقی بودن رفتار خود نیستند و معتقدند که کاملا منطقی رفتار می کنند احتمالا به دلیل نقص در استدلالشان یا
ظاهرا رفتار و تصمیمات غیر منطقی بهینه هستند، اما ناخودآگاه بر اساس علایق “پنهان” که برای ذهن آگاه، شناخته شده نیست، گرفته می شوند.

دانشجویی را در نظر بگیرید که در فقر زندگی می کند، اما به طور مداوم برای موفقیت تحصیلی ‌اش نمرات بالایی دریافت می کند. تصور کنید که او غالبا ساعت ها درس می خواند. یک روز، او از فرصتی برای گرفتن بورسیه برای ادامه تحصیل مطلع می شود.

والدین او را به درخواست بورسیه تحصیلی ترغیب می کنند. احتمالا پیش بینی می کنید که او همچنان نمرات خوبی کسب می کند، برای بورس تحصیلی اقدام می کند، قبل از رسیدن موعد آن درخواستش را می‌فرستد و دستورالعمل های درخواست را به درستی دنبال می‌کند. به این ترتیب، رفتار قابل پیش ‌بینی و معنادار او منطقی و عقلانی به نظر می رسد.

حال فرض کنید این دانشجو پس از سالها کسب امتیاز عالی برای عملکرد تحصیلی ‌‌اش، دچار افت تحصیلی می‌شود و در چند تا از درس‌هایش مردود می‌شود. گاهی اوقات، او حتی در کلاس‌هایش هم شرکت نمی‌کند.

وقتی او این فرصت را پیدا می‌کند تا برای بورس تحصیلی اقدام کند، اگر این فرصت را نادیده بگیرد و اقدامی برایش نکند و دانشجو مهلت درخواست را از دست بدهد و یا دیگر وقت خود را صرف مطالعه یا خواندن نکند، والدین او گیج می شوند زیرا رفتار او با عملکرد گذشته یا نیازهای مالی فعلی ‌اش همخوانی ندارد. بنابراین والدین او نتیجه می گیرند که او رفتار غیر منطقی دارد.

شاید دلیل این رفتار و تصمیم این باشد که او نمی خواهد تحصیلات خود را ادامه دهد. شاید دانشجو نسبت به فقر خود بی ‌اهمیت شده باشد یا شاید درگیر یک رابطه عاشقانه شده باشد و اکنون اولویت‌ های جدیدی برایش پیدا شده باشد. با این حال، مادامی که والدین از تغییر اولویت ها و ترجیحات دانش آموز آگاهی نداشته باشند، رفتار او توسط والدین غیر منطقی تلقی می شود.

توجه : در صورتی که می خواهید رفتاری معقول و منطقی داشته باشید و تصمیمات منطقی را جایگزین غیر منطقی کنید کافیست از دوره هایی چون هوش هیجانی، تفکر عقلانی، مدیریت استرس و مدیریت اضطراب استفاده کنید.

  • cyber guys