سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

۷۳ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گاهی هیجانات به ما غالب می شوند که در این شرایط نیاز به راه هایی برای کنترل کردن هیجانات داریم بنابراین در این مقاله می خواهیم به بررسی راه های مدیریت هیجانات بپردازیم. گاهی هیجانات به قدری سرکش می شوند که اگر مهار نشوند، شعله می کشند و ویران می کنند. پس کنترل هیجانات و به خصوص کنترل خشم مهارتی است که در تعاملات اجتماعی و به خصوص در شرایط فعلی جامعه ما، که مدیریت خشم یک نیاز فوری است، و بیشتر افراد سوپاپی برای تخلیه هیجانات خود نمی شناسند برای شما برگ برنده به شمار می آید.

افرادی که قادر به کنترل هیجانات خود نیستند به صورت مخرب، نامناسب و افراطی به محیط اطراف خود پاسخ می‌دهند. خشم، غم، اضطراب و ترس از جمله هیجانات و انواع احساسات است که هر فردی در طول زندگی خود تجربه می‌کند. هر کسی ممکن است در برهه ای از زمان قادر به کنترل احساسات خود نباشد. برای مدیریت اضطراب و رهایی از ترس کافیست کلیک کنید.

ناتوانی در مدیریت هیجانات به چه معناست؟

افرادی که نمی توانند هیجانات خود را مدیریت کنند به صورت مخرب، نامناسب و افراطی به محیط اطراف خود پاسخ می ‌دهند. خشم، غم، اضطراب و ترس از جمله هیجانات و انواع احساسات است که هر فردی در طول زندگی خود تجربه می ‌کند. هر کسی ممکن است در برهه ای از زمان قادر به کنترل احساسات خود نباشد.

راه های مدیریت هیجانات

هیجان چیست؟

هیجان یک حالت عاطفی کوتاه مدت و زودگذر است که در اثر یک موقعیت بیرونی در فرد ایجاد می شود. هیجان در بدن باعث یک بازتاب فیزیولوژیک می شود و تأثیراتی مستقیم بر تفکر و در نهایت رفتار فرد ایجاد می کند. اما ما قادر به مدیریت هیجان و کنترل رفتار خود هستیم.

هیجان ‌ها پاسخ‌ های نسبتا کلی و ساده ‌ای هستند که بدن ما به محرک ‌های بیرونی و درونی نشان می ‌دهد. این پاسخ‌ ها ناپایدار و معمولا آنی هستند و با تغییرات فیزیولوژیک و یک حالت عاطفی خوشایند یا ناخوشایند مثل غم، شادی ، خشم، ترس، تعجب، بیزاری و چندش و… همراهند.

نکته : کاربر گرامی در صورتی که می خواهید هیجانات خود را مدیریت کنید دوره هایی غیر حضوری از جمله کنترل خشم، تفکر عقلانی، هوش هیجانی هستند که در این خصوص به شما کمک شایانی خواهد کرد برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست کلیک کنید.

عواملی که منجر به ناتوانی در مدیریت هیجانات می شود عبارتند از:

  • اختلالات سازگاری
  • اختلال نقص توجه و بیش فعالی
  • اختلال نافرمانی مقابله ای
  • اختلالات طیف اوتیسم

روش های فوری برای مدیریت هیجانات :

  • تنفس عمیق
  • ترک موقعیت
  • خواندن یک جمله
  • تلقین برخی عبارات

راه های مدیریت هیجانات :

  • سعی کنید هیجاناتتان را بشناسید
  • به هیجانات خود اجازه ابراز بدهید
  • گاهی احساسات خود را یادداشت کنید
  • فنون کنترل هیجانات منفی را بیاموزید
  • آشنایی با هیجانات مختلف، توانایی اسم گذاشتن روی هیجانات و تفکیک آنها از یکدیگر، بیان احساس و هیجان تجربه شده در هر موقعیت
  • هیجانات خود را بلافاصله ابراز نکنیم (به ویژه هیجانات منفی)
  • فضایی مناسب ایجاد کنیم تا بتوانیم گفتگو کنیم
  • به خودتان زمان بدهید تا با کمی فکر و تأمل، واکنشی که خود ایده آل تان در موقعیت نشان میداد را پیدا کنید
  • در حالت های هیجانی شدید بحث نکنیم و تصمیم مهمی نگیریم، چون منطق ما چندان فعال نیست
  • گوش دادن به موسیقی مورد علاقه تان

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

آزمایش پاپ اسمیر که نام لاتین آن Pap Smear test می باشد یکی از بهترین روش ها برای تشخیص سرطان دهانه رحم می باشد، سرطان رحم چهارمین دلیل مرگ در بین زنان دنیا می باشد. که این آزمایش با بالاترین کیفیت انجام می شود. این تست می تواند انواع خاصی از عفونت های ویروسی مثل عفونت hpv یا همان زگیل تناسلی را تشخیص بدهد. برای انجام آشنایی بیشتر و انجام آزمایش پاپ اسمیر و آزمایش hpv کافیست کلیک کنید.

در زنان بالای 30 سال، پاپ اسمیر را می توان با آزمایش HPV ترکیب نمود، HPV  عفونتی است که از طریق رابطه جنسی منتقل شده و می تواند سبب بروز سرطان دهانه رحم شود. در برخی موارد، می توان از آزمایش HPV به جای تست پاپ اسمیر استفاده کرد. در زنانی که HIV مثبت هستند و یا در اثر شیمی درمانی یا پیوند عضو، ایمنی بدن آن ها کاهش پیدا کرده است، این تست می بایست بیشتر انجام شود. برای انجام همزمان آزمایش پاپ اسمیر و hpv می توانید برروی لینک کلیک کنید.

 تست پاپ اسمیر چگونه انجام می شود؟

از زمانی که در سال 1950 آزمایش پاپ اسمیر در بین مردم شناخته شد، سرطان دهانه رحم به میزان قابل توجهی در بین زنان کاهش پیدا کرد. تست پاپ اسمیر ناهنجاری های درون رحمی را مشخص کرده و از پیشرفت سرطان آن جلوگیری می کند. زنان با مراجعه به پزشک متخصص زنان می توانند به راحتی آزمایش پاپ اسمیر را انجام دهند. در این آزمایش پزشک با وسیله مخصوصی، نمونه ای از سلول های دهانه رحم را برمی دارد. وسایل مختلفی برای نمونه برداری وجود دارد. این نمونه برداری خیلی راحت و بدون درد و بدون بیهوشی در مطب صورت می گیرد. نمونه سلول های دهانه رحم با وسیله چوبی یا پلاستیکی روی لام شیشه ای کشیده می شود. سپس برای رنگ آمیزی و بررسی میکروسکوپی به آزمایشگاه ارسال می گردد و متخصص پاتولوژی آن را بررسی می کند.

انجام این آزمایش از بروز چه سرطانی جلوگیری می کند؟

در تست پاپ اسمیر (Pap smear) ، سلول هایی از دهانه رحم جمع آوری شده و به آزمایشگاه فرستاده میشود. شناسایی زود هنگام سرطان دهانه رحم که با آزمایش پاپ اسمیر ممکن میشود، احتمال موفقیت درمان را بسیار بیشتر میکند. همچنین در پاپ اسمیر میتوان تغییراتی در سلول های دهانه رحم را که نشان میدهند در آینده سرطان ایجاد میشود (پیش سرطانی) شناسایی کرد. شناسایی این سلول های غیر طبیعی اگر زود انجام شود از بروز سرطان دهانه رحم جلوگیری میکند.

آزمایش پاپ اسمیر

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

تعیین دقیق جنسیت جنین از طریق بررسی خون مادر یک روش بسیار جدید بوده که در طی آن بر پایه شناسایی توالی های DNA آزاد جنینی در خون مادر می توان جنسیت جنین را با قطعیت بالایی (98%) شناسایی کرد. اولین بار در سال 1997 دانشمندان وجود توالی های DNA جنین به صورت قطعات کوتاه در خون مادر را شناسایی کردند و از همان زمان حجم انبوهی از تحقیقات برای یافتن کاربرد های بالینی از این DNA آغاز شد. در این راستا آزمایشات بسیار مفیدی همانند (NIPT (Non invasive prenatal test برای شناسایی ناهنجاری های کروموزومی در جنین نیز بر پایه DNA آزاد جنینی ابداع شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام آزمایش NIPT کافیست کلیک کنید.

توجه : کاربر گرامی در صورتی که می خواهید تست تعیین جنسیت را به صورت دقیق انجام دهید تنها کافیست برروی لینک کلیک کنید.

روش های مختلف برای تعیین دقیق جنسیت جنین :

آزمایش تعیین جنسیت از خون مادر

CVS و آمنیوسنتز

سونوگرافی
 

تعیین دقیق جنسیت جنین

انجام آزمایش دقیق تعیین جنسیت جنین :

این آزمایش از ابتدای هفته هفتم بارداری قابل انجام می باشد. مدت زمان لازم برای جوابدهی این تست حدود سه تا هفت روز می باشد. البته به دلایل فنی در مواردی لازم است تا نمونه گیری مجدد از مادر باردار صورت گیرد و به همین دلیل اعلام نتایج آزمایش کمی طولانی تر شود. سوال شایعی که بسیاری از مادران باردار می پرسند این است که مبنای محاسبه هفته هفتم بارداری چیست؟

توجه فرمایید که تعیین سن بارداری برای این آزمایش حتما باید بر اساس سونوگرافی محاسبه شود و در صورتی که بر اساس تاریخ آخرین پریود و قاعدگی محاسبه نمایید ممکن است سن جنینی به اندازه لازم نرسیده باشد و این موضوع منجر به وقوع خطا در آزمایش گردد. در طی هفت سال گذشته که این تست در آزمایشگاه مندل به مراجعین محترم ارائه شده است تعداد خطاها و نتایج کاذب ایجاد شده بسیار پایین بوده و به جرات می توان ادعا نمود که دقت این تست در حال حاضر بالاتر از 98% می باشد.

توجه : کاربر گرامی در صورتی که مایل هستید آزمایش تعیین جنسیت را انجام دهید تنها کافیست برروی لینک کلیک کنید.

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

از آنجایی که تعداد موارد تایید شده COVID-19 بیش از 2.2 میلیون نفر در جهان افزایش یافته و مرگ و میرها از 150،000 نفر فراتر رفته است ، پزشکان و آسیب شناسان در تلاشند تا صدمات وارده به ویروس کرونا را هنگام پارگی در بدن درک کنند. آنها متوجه شده اند که گرچه ریه ها صفر هستند ، اما دسترسی آنها می تواند به اندام های زیادی از جمله قلب و رگ های خونی ، کلیه ها ، روده و مغز گسترش یابد. هارلان کرومهولز متخصص قلب که تلاش های زیادی برای جمع آوری داده های بالینی COVID-19 انجام می دهد، می گوید: "این بیماری می تواند تقریبا به هر چیزی در بدن حمله کند و عواقب ویرانگری داشته باشد."

کاربر گرامی : در صورتی که می خواهید هر نوعی از آزمایش کرونا را انجام دهید همچنین مایل هستید این تست را در منزل انجام دهید کافیست برروی لینک تست کرونا در منزل کلیک کنید.

عفونت کرونا شروع می شود :

وقتی فرد آلوده قطرات مملو از ویروس را دفع می کند و شخص دیگری آنها را استشمام می کند. ویروس کرونا ، به نام SARS-CoV-2 ، وارد بینی و گلو می شود. طبق پیش بینی دانشمندان موسسه Wellcome Sanger و جاهای دیگر آنها دریافتند که سلولهای آنجا غنی از گیرنده سطح سلول به نام آنزیم تبدیل کننده آنژیوتانسین 2 (ACE2) است. در سراسر بدن ، وجود ACE2 ، که به طور معمول به تنظیم فشار خون کمک می کند ، بافت های آسیب پذیر در برابر عفونت را مشخص می کند. در این مرحله هیچ علائمی ممکن است وجود نداشته باشد.

اگر سیستم ایمنی بدن در این مرحله اولیه SARS-CoV-2 را شکست ندهد ، ویروس سپس به سمت لوله تنفسی می رود تا به ریه ها حمله کند ، جایی که می تواند کشنده باشد. شاخه های نازک و دور درخت تنفسی ریه به کیسه های هوایی کوچکی موسوم به آلوئول ختم می شود که هر کدام توسط یک لایه سلولهای غنی از گیرنده های ACE2 پوشانده شده اند.

اما برخی دیگر ، اغلب به طور ناگهانی دچار بیماری می شوند که سندرم دیسترس حاد تنفسی (ARDS) نامیده می شود. سطح اکسیژن در خون آنها کاهش می یابد و برای تنفس بیشتر سخت می شوند. در اشعه ایکس و اسکن توموگرافی کامپیوتری ، ریه های آنها مملو از کدورت های سفید است ، جایی که فضای سیاه باید هوا باشد. معمولا در نهایت این بیماران در هواکش ها قرار می گیرند.

کاری که ویروس کرونا با بدن می کند

بیماری شدید کرونا :

SARS-CoV-2 در ریه ها فرود می آید و می تواند در آنجا آسیب های عمیقی وارد کند. اما ویروس یا پاسخ بدن به آن می تواند به اندام های دیگر آسیب برساند. دانشمندان در حال تحقیق در مورد دامنه و ماهیت این آسیب هستند. اگر بیماری پیشرفت کند به خاطر واکنش بیش از حد سیستم ایمنی خواهد بود.  سیگنال های شیمیایی (سایتوکاین ها) باعث ایجاد التهاب می‌شوند که باید با دقت تنظیم و تعدیل شود. التهاب بیش از اندازه می‌تواند باعث آسیب در بدن شود.

بیماری وخیم کرونا :

6 درصد از افراد به سمت وخامت می روند که درواقع سیستم ایمنی بدن در این حالت شکست می خورد و احتمال جدی مرگ در این مرحله وجود دارد. وقتی سیستم ایمنی ضعیف بشود باعث آسیب به بدن می شود. سندرم دیسترس تنفسی حاد ناشی از التهاب گسترده در ریه هاست که باعث توقف اکسیژن گیری مورد نیاز برای بقای بدن می‌شود. همچنین احتمال اختلال کلیه ها و در نتیجه تصفیه نشدن خون و آسیب روده ها نیز وجود دارد.

 

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

 

تست کرونا در منزل

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

دلایل مختلفی می تواند ریشه رسیدن به طلاق عاطفی ببین زوجین باشد. طلاق عاطفی زمانی اتفاق می افتد که همسر و شوهر در جنب هم به بیتوجهی زندگی می کنند ولی تقاضای جدایی رسمی نمی کنند.داشتن اولاد یا چشمانداز منفی اجتماع به طلاق می تواند دلیل عدم طلاق قانونی باشد. برخی از افراد تصور می کنند بعد از ازدواج باید به همه چیزهایی که در رویا و خیالشان دارند، محقق شود لذا این تصور اشتباه بوده و مبنایی برای ایجاد شکاف در زندگی مشترک می شود.

نکته: کاربر گرامی دوره هایی چون طلاق عاطفی ، رابطه بدون خیانت و اصول گفتگو به شما در داشتن رابطه ای صمیمی و محترمانه با همسرتان کمک شایانی خواهد کرد.

طلاق عاطفی

مرحله آغازین طلاق عاطفی :

طلاق عاطفی معمولا از شکایت و گله گذاری زوج ها نسبت به هم شروع می شود، انتظاراتی که به زبان آورده می شود ولی تحقق نمی یابد. در واقع طرفین این رابطه به نیازها و خواسته های دیگری اهمیت نمی دهند طوری که انگار زن و شوهر یکدیگر را می بینند ولی صدای هم را نمی شوند و به وجود یکدیگر تنها عادت کرده اند. مانند کتابی که بارها آن را خوانده اند و دیگر از خواندن آن لذت نمی برند. این مرحله آغازین شروع طلاق عاطفی است.

ریشه طلاق عاطفی

علل رسیدن به طلاق عاطفی :

  • نداشتن صحیح از رفتار و گفتار یکدیگر
  • نداشتن شناخت کافی از روحیات طرف مقابل
  • بی ‌علاقگی و سردی نسبت به شریک زندگی
  • فاصله سنی خیلی زیاد
  • نداشتن مهارت ‌های زندگی

ازدواج ‌های احساسی و هیجانی که در جامعه کنونی افزایش یافته، از ریشه طلاق عاطفی می باشد؛ به طوری که پسر با مشاهده یک موضوع مورد علاقه در دختر با او ازدواج کرده و به هیچ مسئله دیگری توجه نمی ‌کند.

طلاق عاطفی شکل امروزی و شیک بسوز و بساز قدیم :

شاید بتوان گفت طلاق عاطفی شکل امروزی و شیک بسوز و بساز قدیم است. در طلاق عاطفی هرچند زن و شوهر ممکن است با هم بودن را مانند یک گروه اجتماعی ادامه دهند، اما جاذبه و اعتماد آنها نسبت به یکدیگر از بین رفته است.

ریشه طلاق عاطفی در چیست؟

عدم آموزش مهارت های زندگی به جوانان را به عنوان مهم ترین ریشه فاصله عاطفی بین زن و شوهر می باشد. برخی از افراد نمی  توانند در کنار هم زندگی کنند و لذا طلاق رسمی یا عاطفی صورت می گیرد. در واقع برخی از زوجین زیر یک سقف زندگی می کنند، اما هیچ احساس و جذبه ای برای یکدیگر ندارند. زن و شوهری که دچار طلاق عاطفی هستند به اوج بی تفاوتی نسبت به هم می رسند و بی تفاوتی آخرین مرحله بی احساس بودن انسان است.

زن و مرد مانند دو قطب مثبت و منفی یک باتری هستند، یعنی ویژگی‌های کاملا متفاوت دارند و لذا لازم است زن ویژگی های مردان و مرد ویژگی های زنان را بشناسند تا مشکلات به حداقل برسد.

راه های های پیشگیری از طلاق عاطفی :

  • برداشت  های منفی از یکدیگر را کنار بگذارید و درک متقابل داشته باشید
  •  پیش از بیان دلخوری به همسر، اول کل جریان را روی کاغذ بنویسید. زیرا نوشتن، هم سبب آسودگی شما می شود، هم سهم خودتان از دلخوری آشکار می شود.
  • احترام گذاشتن و وقت صرف کردن برای همسر قبل از تماس فیزیکی اهمیت دارد
  • محبت کردن
  • به اشتباهات خود اشاره کنید و از همسرتان عذرخواهی نمایید
  • توجه به جنبه  های مثبت زندگی
  • استفاده از کلمات تایید آمیز
  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

آلودگی چشم با کرونا

9 اکتبر 2020 ویروس کووید 19 یک عفونت تنفسی نامیده شد اما کارشناسان بر این باورند که این عفونت می تواند بر چشم نیز تاثیر گزار باشد.یافته ها در چین حاکی از آن است که بیمار پس از بهبودی دچار حمله حاد گلوکوم شده اند پزشکان مجبور شده اند برای درمان آن از جراحی استفاده کرده اند و پس از بررسی بافت چشم نیز مشاهده کرده اند که بافت چشم با کرونا درگیر شده است.

پزشکان گزارش داده اند که کووید 19 نیز می تواند علاوه بر سیستم تنفسی بافت چشم را نیز آلوده سازد.

دکتر آلن گلات سخنگوی انجمن بیماری های عمومی گفت:این شک وجود دارد که چشم ها می تواند ورودی و یا خروجی ویروس باشند.

وی خاطر نشان کرد:به همین دلیل کارکنان مراقبت های ویژه که از بیماران کووید پرستاری می کنند باید از چشمان خود محفظت کنند.

به گفته گلات ،نمی توان گفت راه دقیق انتقال بیماری کووید از طریق چشم است ،وی گفت این امکان وجود دارد چه از طریق ذرات آلوده معلق در هوا و چه از طریق لمس چشمان ویروس کرونا انتقال پیدا کند.

یکی دیگر از موارد ناشناخته بزرگ این است که آیا ویروس به صورت طولانی مدت در بافت چشم باقی می ماند یا نه.

به گفته گریس ریشتر ،چشم پزشک دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در لس آنجلس زود است که بدانیم وجود این ویروس در اطراف چشم به معنای درگیری چشم و یا سلامت چشم است.

در این مرحله ریستر گفت مشکلات متعددی از طریق بیماری کرونا مشاهده شده است تعداد کمی از بیماران دچار التهاب ملتحمه شده اند قسمت سفید رنگ چشم و داخل پلکها نیز دچار خارش و قرمزی می شوند.

بیمار در این مورد دچار گلوکوم حاد و بسته شدن چشم شده است.یک بیماری ناگهانی که در آن فشار چشم ناگهان به دلیل تجمع مایع افزایش می یابد این کار به درمان سریع برای از بین بردن فشار چشم نیاز دارد گاهی اوقات با جراحی می توان مجاری مایعات چشمی را باز کرد.

ریشتر شک داشت که کووید19 مستقیما موجب عارضه چشمی شود، وی توضیح داد به طور کلی برخی از ویژیگی های آناتومیک برخی افراد در برابر گلوکوم آسیب پذیرتر هستند ریشتر حدس زد که بیمارانی که در بیمارستان بستری شده اند احتمالا داروهای مختلفی درمان کرده اند و شاید گلوکوم نتیجه استفاده از آن داروهاست.

دکتر سونال تولی ،سخنگوی بالینی چشم پزشکی آمریکا و رئیس بخش چشم پزشکی دانشگاه فلوریدا نیز با این امر موافقت کرده اند.

تولی گفت که پرونده بیمار جالب است سوالات هنوز مطرح نشده اند.یکی اینکه ویروس موجود در بافت چشم در واقع عفونی است یا خیر

بیمار یک زن 64 ساله بود که در 31 ژانویه برای کووید19 در بیمارستان بستری شده بوده است هجده روز بعد وی کاملا بر طرف شده و سواپهای گلو منفی بودند.طبق گزارش پزشکان یک هفته بعد او از یک چشم و هفته بعد از چشم دیگر خود دچار نابینایی شد.

یینگ یانو همکارانش در بیمارستان عمومی فرماندهی مرکزی در ووهان را برعهده دارند.بیمار دوباره در بیمارستان بستری شد ودر آنجا تشخیص گلوکوم حاد و بسته شدن مجرا و آب مروارید تشخیص داده شد.

داروها نتوانستند فشار چشم اورا کاهش دهند بنابراین جراحی راه درمان وی بود و در این مرحله از نمونه های بافتی استفاده کردند.

تیم یان گزارش داد که آزمایشات روی بافت چشم وی نشان داد که کووید 19 نیز به بافت چشم وی حمله کرده است.

اگرچه مشخص نیست که چگونه ویروس وارد چشم بیمار شده است اما کارشناسان موافقت کرده اندکه محافظت از چشم بسیار مهم است.

برای کادر درمان این موضوع به معنی استفاده از محافظ صورت و استفاده از عینک است شستن مداوم دست و دور نگه داشتن دست از چشم نیز بسیار مهم است.

تولی گفت:من فکر میکنم مردم متوجه نمی شوند که ممکن است هر چند وقت یکبار بدون اراده چشم خود را لمس کنند.

وی خاطر نشان کرد:این توصیه احتمالا تماس دیگر ویروس ها از جمله سرما خوردگی و آنفولانزا را کاهش می دهد.

تولی پیشنهاد کرد اگرچه این در اکثر مواقع کافی است اما فردی که به طور مستقیم و یا در خانه از بیمار مبتلا به کرونا مراقبت می کند نیز باید بیشتر محتاط باشد.

برای انجام تست کرونا در منزل و دریافت جواب بصورت آنلاین کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید

آزمایش کرونا در منزل

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

هنگامی که محققان در چین در حال تجزیه و تحلیل داده های بیمارستانی بیماران مبتلا به Covid-19 بودند ، متوجه روند عجیب و غریب شدند: تعداد بسیار کمی از بیماران به طور منظم از عینک استفاده می کردند. در یک بیمارستان در سوئیژو ، چین ، 276 بیمار در طی 47 روز بستری شدند اما فقط 16 بیمار - کمتر از 6 درصد - نزدیک بینی داشتند که بیش از هشت ساعت در روز نیاز به استفاده از عینک داشتند. برای مقایسه ، تحقیقات قبلی نشان داده بود که بیش از 30 درصد افراد با سن مشابه در منطقه به نزدیک بینی نیاز به عینک دارند.

با توجه به اینکه به نظر می رسد میزان نزدیک بینی در جمعیت عمومی بسیار بیشتر از بخش کوید است ، دانشمندان تعجب کردند: آیا استفاده از عینک می تواند شخص را از آلوده شدن به ویروس کرونا محافظت کند؟ نویسندگان این تحقیق نوشتند: استفاده از عینک در بین افراد چینی در هر سنی معمول است. با این حال ، از زمان شیوع Covid-19 در ووهان در دسامبر 2019 ، مشاهده کردیم که تعداد کمی از بیماران دارای عینک در بخش بیمارستان بستری شده اند.

توجه : در صورتی که تمایل به انجام آزمایش کرونا در منزل یا محل کار خود دارید کافیست برروی تست کرونا در منزل کلیک کنید.

زدن عینک چه تاثیری می تواند در برابر ویروس کرونا داشته باشد؟

ممکن است عینک های چشم به عنوان یک مانع جزئی عمل کنند و از رسیدن قطره های حاصل از سرفه یا عطسه محافظت کنند. توضیح دیگر برای این یافته می تواند این باشد که افرادی که از عینک استفاده می کنند کمتر با دستان آلوده، چشم خود را می مالند. گزارش سال 2015 در مورد لمس صورت نشان داد که طی یک ساعت ، دانشجویانی که در حال سخنرانی بودند ، به طور متوسط ​​حدود 10 بار چشم ، بینی یا دهان خود را لمس می کنند ، اگرچه محققان بررسی نکردند که استفاده از عینک تفاوتی ایجاد می کند یا خیر

مطالعه حاضر ، منتشر شده در JAMA Ophthalmology ، با تفسیر دکتر لیزا ماراگاکیس ، متخصص بیماری های عفونی و دانشیار پزشکی در دانشکده پزشکی جان هاپکینز همراه بود که در تفسیر نتایج احتیاط می کند. این مطالعه کوچک بود و کمتر از 300 مورد Covid-19 را شامل می شد ، بخش کوچکی از تقریبا 30 میلیون مورد گزارش شده از ویروس کرونا در سراسر جهان. نگرانی دیگر این است که داده های مربوط به نزدیک بینی در گروه مقایسه از مطالعه ای که دهه ها قبل انجام شده است ، جمع آوری شده است.

به طور کلی حدود 6 درصد از بیماران بستری شده برای کرونا در بیمارستان چینی با نام Suizhou Zengdu به دلیل نزدیک بین بودن چشم هایشان روزانه از عینک استفاده می کردند و دکتر ییپینگ وی و همکارانش که وابسته به دانشگاه نانچانگ هستند، حدس می زنند که عینک تاحدی از عفونت کرونا جلوگیری می کنند به این دلیل که با زدن عینک از دست زدن به چشم جلوگیری می شود و طبق نتایجی، نشان داده شده که عینک زدن می تواند به طور بالقوه خطر تماس قطرات هوایی مملو از ویروس با چشم را کاهش دهد.

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

 

تست کرونا در منزل

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

واکسن انفولانزا در بارداریآیا تزریق واکسن آنفولانزا در دوران بارداری بی خطر است؟

بله تزریق واکسن آنفولانزا در دوران بارداری بی خطر است در حقیقت مراکز کنترل و پیشگیری بیماری و کالج متخصصین زنان و زایمان آمریکا نیز استفاده از واکسن را توصیه می کند، بدون توجه به سه ماه بارداری ،همه زنانی که در فصل آنفولانزا باردار هستند تزریق آنفولانزا انجام دهند.

تزریق آنفولانزا در دوران بارداری می تواند به چه طریقی کمک کند:

شدت بیماری آنفولانزا در زنانی که باردار هستند نسبت به زنانی که باردار نیستند بیشتر است

تحقیقات نشان داده است که دریافت واکسن آنفولانزا موجب کاهش شدت بیماری و تعدیل 40 درصد میزان بستری زنان باردار می شود.

از مشکلات احتمالی جدید به دلیل آنفولانزا جلوگیری کنید:

تب در دوران ابتدایی بارداری ممکن است خطر نقص مادرزادی جنین را افزایش دهد.

پس از تولد از کودک خود محافظت کنید:

نوزادان در معرض خطر نوع شدید آنفولانزا هستند اما تا 6 ماهگی کودک نمی توانیم تزریق واکسن آنفولانزا داشته باشیم.

حال اگر در دوران بارداری آنفولانزا بزنید آنتی بادی های که بدن شما تولید می کند از جفت رد می شود.اگر شیر می دهید این آنتی بادی ها از طریق شیر به کودکان منتقل می شود.تزریق آنفولانزا از شما در برابر بیماری کرونا محافظت خواهد کرد.

اما دریافت واکسن آنفولانزا در فصل شیوع آنفولانزا و کرونا نیز علائم مشابه ای ایجاد می کند واکسیناسون میتواند موجب اشتباه در تشخیص علائم شود.

انجام واکسیناسیون آنفولانزا می توان کمی از بار استرس روانی کادر درمان را با مراجعه کمتر بکاهد.هنگام انجام واکسیناسیون حتما تاکید بر واکسن تزریقی کنید نه اسپری واکسن ها.

واکسن آنفولانزا از ویروس غیر فعال تولید می شود بنابراین برای مادر و جنین در دوران بارداری ایمن باشد و اسپری بینی نیز برای خانم های باردار اکیدا توصیه نمی شود.

در آخر اگر در دوران بارداری هستید حتما با پزشک خود مشورت کنید.

برای انجام تست کرونا به صورت آنلاین در منزل می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید

آزمایش کرونا در منزل

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

ویروس کرونا که تا دو هفته پس از لانه گزینی در بدن ممکن است هیچ علائمی نداشته باشد اما پس از بروز علائم در روزهای اولیه ابتلا به کرونا اگر سیستم ایمنی بدن قوی باشد بعد از چند روز فرد رو به بهبودی می رود در غیر اینصورت به صورت روز به روز این علائم تغییر می کند در ادامه به بررسی بروز روز شمار علائم کرونا می پردازیم. کاربر گرامی توجه فرمایید که می توانید آزمایش کرونا را در منزل انجام دهید کافیست برروی لینک کلیک کنید.

روز شمار بروز علائم ویروس کرونا در بدن انسان

شرح روز شمار ویروس کرونا در بدن به صورت زیر می باشد :

در روز های ابتدایی علائمی شبیه سرما خوردگی نمایان می شود

روز سوم گلودرد شروع می شود و تب به 36.5 و بالاتر می رسد

روز چهارم درد گلو به اوج خود می رسد و تب ممکن است بیشتر شود

روز های پنج و شش علاوه بر داشتن علائمی چون تب شدید، سرفه خشک و درد مفاصل نیز اضافه می شود

روز های آتی یا بیمار رو به بهبودی می رود یا تنگی نفس و سرفه به حدی می رسد که بیمار نیاز به بستری شدن در بیمارستان دارد.

علائم اصلی که اغلب با COVID-19 اتفاق می افتد عبارتند از:

علائمی شبیه سرماخوردگی (مانند آبریزش بینی ، عطسه ، گلودرد)
سرفه کردن
تنگی نفس
دما تا 38 درجه یا تب بالاتر از 38 درجه
از دست دادن ناگهانی بویایی و چشایی

فکر می کنم ویروس کرونا دارم، باید چکار کنم؟

برای همه افراد توصیه می شود که اگر علائم خفیف مثل سرماخوردگی که شامل آبریزش بینی ، عطسه ، گلودرد ، سرفه یا تب بالاتر از 38 درجه سانتیگراد دارند، در خانه بمانند. اگر علائمی شبیه ویروس کرونا دارید ، می توانید آزمایش کنید تا ببینید آیا به ویروس کرونا آلوده هستید یا خیر همچنین از حضور در اجتماع پرهیز کنید. برای آزمایش کرونا به صورت در منزل یا محل کار کافیست برروی لینک تست کرونا در منزل کلیک کنید.

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

ویروس کرونا که تا دو هفته پس از لانه گزینی در بدن ممکن است هیچ علائمی نداشته باشد اما پس از بروز علائم در روزهای اولیه ابتلا به کرونا اگر سیستم ایمنی بدن قوی باشد بعد از چند روز فرد رو به بهبودی می رود در غیر اینصورت به صورت روز به روز این علائم تغییر می کند در ادامه به بررسی بروز روز شمار علائم کرونا می پردازیم. کاربر گرامی توجه فرمایید که می توانید آزمایش کرونا را در منزل انجام دهید کافیست برروی لینک کلیک کنید.

روز شمار بروز علائم ویروس کرونا در بدن انسان

شرح روز شمار ویروس کرونا در بدن به صورت زیر می باشد :

در روز های ابتدایی علائمی شبیه سرما خوردگی نمایان می شود

روز سوم گلودرد شروع می شود و تب به 36.5 و بالاتر می رسد

روز چهارم درد گلو به اوج خود می رسد و تب ممکن است بیشتر شود

روز های پنج و شش علاوه بر داشتن علائمی چون تب شدید، سرفه خشک و درد مفاصل نیز اضافه می شود

روز های آتی یا بیمار رو به بهبودی می رود یا تنگی نفس و سرفه به حدی می رسد که بیمار نیاز به بستری شدن در بیمارستان دارد.

علائم اصلی که اغلب با COVID-19 اتفاق می افتد عبارتند از:

علائمی شبیه سرماخوردگی (مانند آبریزش بینی ، عطسه ، گلودرد)
سرفه کردن
تنگی نفس
دما تا 38 درجه یا تب بالاتر از 38 درجه
از دست دادن ناگهانی بویایی و چشایی

فکر می کنم ویروس کرونا دارم، باید چکار کنم؟

برای همه افراد توصیه می شود که اگر علائم خفیف مثل سرماخوردگی که شامل آبریزش بینی ، عطسه ، گلودرد ، سرفه یا تب بالاتر از 38 درجه سانتیگراد دارند، در خانه بمانند. اگر علائمی شبیه ویروس کرونا دارید ، می توانید آزمایش کنید تا ببینید آیا به ویروس کرونا آلوده هستید یا خیر همچنین از حضور در اجتماع پرهیز کنید. برای آزمایش کرونا به صورت در منزل یا محل کار کافیست برروی لینک تست کرونا در منزل کلیک کنید.

  • cyber guys