سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

۶۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سرطان دهانه رحم، سرطانی نسبتا شایع است و در بسیاری از مواقع عوارض بسیار خطرناکی را برای بانوان به دنبال دارد. آزمایشی که به منظور تشخیص سرطان در دهانه رحم زنان انجام می شود با نام آزمایش پاپ اسمیر شناخته می شود. سرطان دهانه رحم به عنوان قاتلی خاموش در میان زنان شناخته می شود. این بیماری تا زمانی که به مراحل پایانی خود نرسیده ممکن است علائم سرطان رحم بروز نکند. از این رو، تشخیص زودهنگام سرطان دهانه رحم می تواند دشوار بوده و شرایط درمان را پیچیده سازد.

آزمایش سرطات دهانه رحم چیست؟

آزمایشی که به منظور تشخیص سرطان در دهانه رحم زنان انجام می شود با نام پاپ اسمیر یا pap Smear شناخته می شود. آزمایشگاه مندل به عنوان یکی از خدمات خود این آزمایش را انجام می دهد. برای انجام این آزمایش در آزمایشگاه مجهز و تخصصی مندل می توانید برروی لینک آزمایش پاپ اسمیر کلیک کنید.

سرطان دهانه رحم، از جمله سرطان های شایع در زنان بوده و در آن سلولهای سرطانی داخل رحم شروع به رشد و تکثیر می نمایند. دهانه رحم مدخل ورودی رحم به حساب می آید و جایگاه اتصال رحم به مهبل است. سرطان دهانه رحم به آرامی رشد می کند. قبل از ظهور سلولهای سرطانی در دهانه رحم بافت رحمی شروع به تغییراتی می کند که به نظر نرمال نمی رسند. از طریق آزمایش پاپ اسمیر این سلولها قابل شناسایی می باشند. بعد از طی این تغییرات اولیه سلولهای سرطانی شروع به رشدکرده و به صورت عمقی در بافت های اطراف رشد می کند.

سرطان دهانه رحم

آزمایش پاپ اسمیر چیست؟

آزمایش پاپ اسمیر (Pap Smear) که نام دیگر آن تست پاپ (Pap Test) است روشی برای تشخیص سرطان دهانه رحم در زنان می باشد. در این روش سلول ها از دهانه رحم که قسمت باریک و پایینی رحم بوده و در بالای واژن قرار دارد، جمع آوری می شوند. افرادی که سرطان دهانه رحم در آن ها طی مراحل اولیه شناسایی می شود، شانس بالاتری برای درمان دارند. به وسیله این تست می توان از تغییرات سلول های رحمی به احتمال بروز سرطان در آینده پی برد. شناسایی این سلول های غیر عادی توسط پاپ اسمیر اولین مرحله در توقف شیوع احتمالی سرطان دهانه رحم است.

آزمایش پاپ اسمیر (Pap Smear) که نام دیگر آن تست پاپ (Pap Test) است روشی برای تشخیص سرطان دهانه رحم در زنان می باشد. در این روش سلول ها از دهانه رحم که قسمت باریک و پایینی رحم بوده و در بالای واژن قرار دارد، جمع آوری می شوند. افرادی که سرطان دهانه رحم در آن ها طی مراحل اولیه شناسایی می شود، شانس بالاتری برای درمان دارند. به وسیله این تست می توان از تغییرات سلول های رحمی به احتمال بروز سرطان در آینده پی برد. شناسایی این سلول های غیر عادی توسط پاپ اسمیر اولین مرحله در توقف شیوع احتمالی سرطان دهانه رحم است.

این تست اغلب در کنار تست لگنی صورت می گیرد. در زنان بالای 30 سال، پاپ اسمیر را می توان با تست HPV ترکیب نمود، HPV  عفونتی است که از طریق رابطه جنسی منتقل شده و می تواند سبب بروز سرطان دهانه رحم شود. در برخی موارد، می توان از آزمایش HPV به جای تست پاپ اسمیر استفاده کرد. در زنانی که HIV مثبت هستند و یا در اثر شیمی درمانی یا پیوند عضو، ایمنی بدن آن ها کاهش پیدا کرده است، این تست می بایست بیشتر انجام شود.

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

آزمایش پاپ اسمیر نوعی تست غربالگری برای سرطان دهانه رحم می باشد که برای بررسی سلول های پیش سرطانی، و سرطانی از این آزمایش کمک گرفته می شود. برای انجام این آزمایش از سلول های دهانه رحم نمونه گیری می شود. هرچند در زمان انجام این فرآیند ممکن است مختصری ناراحتی پیش آید ولی بعد از آن هیچ درد بلند مدتی فرد متوجه نخواهد شد. برای انجام آزمایش پاپ اسمیر می توانید برروی لینک کلیک کنید.

نتیجه آزمایش پاپ اسمیر چگونه است؟

نتایج آزمایش های پاپ اسمیر بسیار دقیق می باشد و تا 80 درصد موجب کاهش نرخ ابتلا به سرطان دهانه رحم می شود.

درواقع این آزمایش راه بی خطری برای غربالگری سرطان دهانه رحم می باشد که عاری از خطا و عوارض نیست. بعضی از موارد مانند تعداد کم سلول های غیر نرمال، جمع آوری کم سلول ها، وجود خونی که سلول های غیر نرمال را پنهان می کند و یا التهابی که این سلول ها را پنهان کند، می تواند موجب نتایج منفی کاذب شود.

چند حالت برای نتایج آزمایش پاپ اسمیر وجود دارد :

جواب عادی در آزمایش پاپ اسمیر

اگر در حین انجام آزمایش پاپ اسمیر فقط سلول های عادی رحم دیده شود، جواب آزمایش منفی می شود و تا آزمایشات بعدی دیگر نیازی به درمان یا آزمایش خاصی نیست.

جواب غیر عادی در آزمایش پاپ اسمیر

اگر در آزمایش جواب غیر عادی باشد یعنی جواب آزمایش مثبت باشد، این مثبت بودن به معنای داشتن سرطان دهانه رحم نیست و این جواب به نوع سلول های شناسایی شده در آزمایش بستگی دارد و کارهای زیر باید انجام شود:

سلول های غیر عادی پولکی با اهمیت نامشخص

  • ضایعه پولکی درون مخاطی

در این حالت اگر ویروس های پرخطری در کار نباشد، سلول های غیر عادی دیده شده در نتیجه تست نگرانی خاصی ایجاد نخواهد کرد.

  • سلول های غده ای غیر عادی

در این حالت به دلیل این که در قسمت ورودی دهانه رحم به صورت خلط تولید می شوند و رشد می کنند زمان تبدیل شدن آنها به سلول های پیش سرطانی مشخص نمی باشد و نیاز به آزمایشات بیشتری است.

آزمایش پاپ اسمیر

پاپ اسمیر برای چه کسانی مناسب است؟

زنانی که بالای 21 سال دارند و رابطه جنسی ندارند نیاز به انجام این آزمایش ندارند و زنانی بالای 21 سال دارند هم باید هر 3 سال یک بار این آزمایش را انجام دهند. زنان بالای 21 سال که دارای رابطه جنسی هستند می بایست هر 3 سال یک بار این آزمایش را انجام دهند، زنان بین 21 تا 29 سال هم هر 3 سال یک بار و خانوم های 30 تا 65 سال هر 3 تا 5 سال باید این آزمایش را انجام دهند.

اگر عوامل زمینه ساز داشته باشید باید آزمایش پاپ اسمیر را بیشتر انجام دهید این عامل عبارتند از :

  • سابقه استعمال سیگار
  • قرار گیری در معرض دی اتیل استیل بسترول پیش از تولد
  • تشخیص سرطان دهانه رحم یا سلولهای پیش سرطانی در پاپ اسمیر
  • عفونت hpv (برای انجام آزمایش hpv می توانید برروی لینک کلیک کنید.)
  • ضعف سیستم ایمنی به علت پیوند عضو، شیمی درمانی یا مصرف طولانی مدت کورتون (کورتیکواستروئید)
  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

تفکر منطقی و رسیدن به نفکری که عقلانی و منطقی باشد برای هرانسانی ضروری است. در این مقاله متوجه می شوید که تفکر منطقی چیست و چه زمانی می توانید به همچین تفکری برسید. دوره های غیر حضوری روانشناسی به شما این کمک را می کند که بدون صرف هزینه و وقت اضافی بتوانید به بهبود شخصیت، تفکر و رفتارهای خود بپردازید.

چه زمانی می توانیم منطقی فکر کنیم؟

درصورتی می توانیم منطقی فکر کنیم و افکار غیر منطقی را به منطقی تبدیل نماییم که برداشت و تجربه و تحلیل ما از جهان اطراف، رخدادها و وقایع زندگی درست باشد و این امر به نوبه خود و در صورتی امکان‌پذیر است که فرد از نظر رشد عقلانی به حد مطلوبی رسیده باشد. به این منظور می توانید از دوره تفکر عقلانی که برای رسیدن به تفکر منطقی کمک میکند استفاده کنید کافیست برروی لینک کلیک کنید.

تفکر منطقی چیست؟

تفکر منطقی در واقع عالی‌ ترین سطح تفکر است که اختصاص به انسان دارد، به هر میزان که محتوای تفکر با واقعیت‌های بیرونی همخوانی داشته باشد و در ذهن از نظم و انسجام خاصی برخوردار باشد، فرد راحت تر می‌تواند مسایل را تجزیه و تحلیل کند. انسان، تمدن، فرهنگ و حیات خویش را مدیون تفکر است؛ تفکری که باعث شود مسیری شکل بگیرد، تغییر کند و منتقل شود، راز پیشرفت بشریت است. مبحث تفکر بسیار عمیق، پیچیده و مهم است. میزان اهمیت این موضوع را می‌توان وجود فیلسوفان و متفکران بزرگی چون سقراط و ارسطو و.. دانست.

تفکر منطقی

تفاوت تفکر احساسی با منطقی در چیست؟

  • مسیر و جهت عمل : در تفکری منطقی جهت و مسیر مشخصی دنبال می‌شود، در حالی که در تفکر احساسی نه تنها یک مسیر دنبال نمی‌گردد، بلکه راه‌ ها و جهت‌ های مختلفی نیز ایجاد می‌گردد.
  • توالی عمل : در تفکری که منطقی باشد هر مرحله باید به دنبال مرحله‌ بعد بیاید و مراحل به یکدیگر وابسته ‌اند، در صورتی که در تفکر احساسی نیازی به توالی مراحل نیست و می‌توان از مرحله‌ای به مرحله‌ بالاتر پرید و سپس بار دیگر مراحل باقی مانده را طی کرد.
  • وسعت عمل : در تفکری منطقی معمولا سعی می ‌کنیم با بررسی جنبه‌ های یک امر یا یک مسأله، بهترین راه را برمی‌گزینیم و آن را ملاک عمل قرار دهیم.اما در تفکر احساسی، خود را به یک طرف محدود نکرده، درصدد آنیم که راه‌های بیشتری برای مساله بیابیم.
  • برخورد با اشتباهات و مسائل نامربوط : در تفکری منطقی تلاش می ‌شود که در هر قدم هیچ گونه اشتباهی رخ ندهد، در حالی که در تفکر احساسی امکان اشتباه کردن مطرح است تا در نهایت جواب درست حاصل شود.

ویژگی افراد تفکری :

افرادی که ترجیحشان قضاوت های تفکری است، ذهنشان بیشتر با این مسئله درگیر است که آیا تصمیم ها و اعمالشان منطقی هست یا نه.تیپ های شخصیتی تفکری که رویکردشان غیر احساسی است بر این باورند که میتوانند با بی طرف بودن و کنار زدن ملاحظات شخصی که می توانند با بی طرف بودن و کنار زدن ملاحظات شخصی که می تواند به  تحلیل های جانبدارانه منجر شود، بهترین تصمیمات را بگیرند.

تیپ های شخصیتی تفکری تلاش میکنند که در موقعیت بر اساس عدالت تصمیم گیری و عمل کنند و این عدالت مستقل از چیزی است که آنها یا دیگران احتمالا دوست دارند باور کنند یا آرزو کنند.کارکرد تفکری با ثبات منطقی و رابطه ی علت و معلول سروکار دارد.تیپ های تفکری اغلب روی حل مسئله بدون ملاحظات شخصی متمرکز هستند. وقتی تیپ های تفکری از این کارکرد خود استفاده و آن را توسعه می دهند، ممکن است از دید دیگران تحلیل گر، خونسرد و منطقی به نظر بیایند.

چه زمانی می توانیم تصمیمات درست بگیریم؟

فکر در ذات و مغز و وجود انسان وجود دارد. باید قدرت کنترل ذهن را در اختیار داشته باشیم. مشکلات در زندگی همه وجود دارند، نحوه‌ی برخورد ما با هر مشکلی باید ترکیبی شگفت‌انگیز از خلاقیت و منطق باشد، باید ترکیبی شگفت‌انگیز از کنترل احساسات به هنگام بحران و پیاده کردن بهترین عملکرد از تفکر صحیح ما بر موضوع مورد نظر باشد.

باید دقت کنیم به هنگام بروز بحران در هر بخش از زندگی کاری و شخصی ما، احساسات در ابتدا شروع به پیش‌روی در ذهن ما می‌کنند، نباید به شدت با آن‌ ها برخورد کنیم بلکه باید ضمن توجه به احساسات، آن‌ها را در مراحل بعد اولویت ‌بندی خود قرار دهیم. با توجه به موضوع بنگرید که آیا برای حل مساله‌ به وجود آمده به تفکر منطقی، احساسی و یا ترکیبی از هر دوی آن‌ ها نیاز است.

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

اتصال به دوربین مداربسته از طریق اینترنت گوشی یا تبلت یکی از روش های جدید برای دسترسی و کنترل از راه دور به دوربین مداربسته می باشد. برای نصب دوربین مداربسته می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس بگیرید. نصب دوربین مداربسته و استفاده از انواع دوربین مداربسته با گسترش ابزارهای نظارتی و حفاظتی، جایگاه ویژه خود را پیدا کرده، قیمت نصب دوربین مداربسته در مجموعه ایمن صنعت جزو نازلترین هزینه های نصب می باشد و امروزه از دوربین مداربسته در فروشگاه ها، اداره ها، مغازه ها و بسیاری از اماکن مورد نیاز استفاده می کنند. ایمن صنعت هم در خصوص نصب کرکره برقی، نصب دزدگیر اماکن، نصب جک درب، نصب راه بند، نصب درب ریلی، نصب درب شیشه ای سکوریت هم خدمات شایانی را با نازلترین قیمت ارائه می دهد.

اتصال به DVR دوربین مدار بسته از طریق اینترنت یکی از اولین چیزهایی که مردم می خواهند در مورد سیستم نظارتی و دوربین مدار بسته خود بدانند  این است که آیا آنها توانایی اتصال به اینترنت را برای مشاهده از راه دور دارند. در گذشته، سیستم های امنیتی باید توسط یک نگهبان در یک اتاق دور نظارت شوند که تمام طول روز باید مشغول تماشای مانیتور مطمئن شوند تا هر اتفاق بررسی شود. گزینه دیگر بازگشت و بررسی فیلم پس از رخ دادن، اما پس از آن آسیب ممکن است رخ دهد. امروزه بسیار مهم است که قادر به مشاهده سیستم دوربین مدار بسته خود را از راه دور باشید به طوری که بتوانید آن را در زمان واقعی مشاهده کنید.

انتقال تصویر دوربین مداربسته چیست؟

به ارسال تصاویر دوربین‌های مداربسته نصب شده در یک محل، روی موبایل، تبلت، کامپیوتر و یا لپ تاپ از طریق اینترنت، انتقال تصویر دوربین مداربسته می‌گویند. این قابلیت یکی از هیجان‌انگیزترین امکاناتی است که کاربران را به نصب دوربین های مدار بسته ترغیب می‌کند، زیرا آن‌ها را قادر می‌سازد از راه دور، حتی وقتی در سفر کاری یا تعطیلات هستند، بر خانه، باغ یا محل کار خود نظارت داشته باشند. این قابلیت با نام انتقال تصویر دستگاه DVR نیز شناخته می‌شود.

اتصال به دوربین مداربسته از طریق اینترنت - انتقال تصویر دوربین به گوشی یا تبلت

اتصال به دوربین مداربسته از طریق اینترنت

انتقال تصویر دوربین مداربسته به روش P2P برروی گوشی یا تبلت :

انتقال تصویر بدون نیاز به IP Static و به روش ابری یا P2P بر روی دستگاه های تلفن های همراه و تبلت هایی با سیستم عامل Android و IOS یکی از جدیدترین روش برای مشاهده تصاویر سیستم های دوربین مداربسته است . این روش به آسانی  قابل تنظیم بوده و هیچ گونه نیازی به استفاده و دریافت آی پی استاتیک نیست.  انتقال تصویر P2P، به راحتی این امکان را بوجود می آورد تا تنها با اسکن کردن بارکد QR کد، به دستگاه دی وی آر انتخابی دسترسی داشته باشید.این عملیات بدون نیاز به پروکسی ، پورت فورواردینگ و برنامه های داینامیک انجام پذیر است.

مزایای اتصال DVR خود به شبکه :

  • تغییر تنظیمات در دوربین هایی که قادر به دیدن ناگهانی با توجه به شرایط در حال تغییر نیستند. برخی از افراد اول از دوربین خود بسیار راضی بودند اما بعد از وقوع یک طوفان آن دید مورد نظر را ندارند. اگر شما قادر به رسیدن به محل نصب DVR و دوربین مدار بسته نیستید، این به شما اجازه می دهد از هر کجا که هستید تنظیمات را تغییر دهید به طوری که هیچ چیز را از دست ندهید. با این حال، لطفا توجه داشته باشید که برخی از دوربین مدار بسته ها این ویژگی ها را ندارند، اما برای آنهایی که انجام می دهید، باید به آنها از راه دور دسترسی داشته باشید که این یکی از ویژگی های بزرگ است.
  • تماشای تصاویر دوربین مدار بسته خود دور از محل یکی از مهم ترین ویژگی های DVR های فعلی است. این به شما توانایی جلوگیری از جنایات و همچنین مراقبت از اتفاقات فعلی می دهد.
  • پیکربندی DVR و دوربین مدار بسته تخصصی از راه دور. اگر شما متوجه شدید که DVR نیاز به برخی از تنظیمات دارد این کار مفید است.
  • بررسی و پشتیبانی از DVR خود از راه دور و کپی از آنچه اتفاق می افتد در صورت خراب شدن دوربین مدار بسته

اتصال گوشی به دوربین مداربسته از طریق dvr :

بعضی مواقع لازم است با استفاده از اینترنت نظاره‌گر تصاویر دوربین مداربسته خود باشیم، به‌طوری که در هر زمان و مکان، حتی از راه دور هنگام سفر بر محل نصب دوربین مدار بسته نظارت و کنترل داشته باشیم. بهترین راه برای انجام این کار، بهره‌گیری از اینترنت و گوشی موبایل همراه یا لپ تاپ است. بدین صورت که با نصب یک نرم افزار انتقال تصویر دستگاه DVR یا NVR روی گوشی موبایل اندروید یا ios خود می‌توانید از راه دور بر محیط نظارت کامل داشته باشید. لازم به‌ذکر است جهت انتقال تصاویر باید دستگاه DVR یا NVR نیز به اینترنت متصل باشد.

در مکانی که دوربین های مداربسته نصب شده اند اینترنت نیز در دسترس باشد تا بتوانید از مکان های دیگر با اتصال به DVR خود تصویر دوربین ها را به صورت لحظه ای مشاهده کنید. برای متصل شدن به DVR از طریق اینترنت لازم است یک نرم افزار در کامپیوتری که قصد دارید با آن از راه دور تصاویر دوربین ها را مشاهده کنید نصب کنید. این نرم افزار معمولا به همراه دستگاه های DVR در یک CD یا DVD عرضه می شود. البته ضرورتی ندارد حتما این نرم افزار را نصب کنید بلکه می توانید از مرورگرهای اینترنتی هم کمک بگیرید اما امکانات، سرعت و کیفیت تصاویر ممکن است به خوبی زمانی که از نرم افزاراستفاده می کنید نباشد.

در صورتی که قصد داشته باشید از طریق موبایل یا تبلت نیز تصاویر را مشاهده کنید می توانید نرم افزار های مخصوص هر نوع پلت فرم (Android,IOS,JAVA و …) را درصورتی که به همراه دستگاه DVR عرضه شده است را بر روی دستگاه مورد نظر خود نصب کنید.

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

دوربین مداربسته ارزان قیمت را این روزها بسیاری از افراد به دنبالش هستند. مجموعه ایمن صنعت در این خصوص شما را یاری میکند تا بتوانید دوربین مداربسته ای با ارزان ترین قیمت خریداری کنید و با نازلترین قیمت نیز نصب کنید کافیست برروی لینک نصب دوربین مداربسته کلیک کنید یا با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس بگیرید.

همانطور که می دانید نوسانات قیمت ارز تاثیر مستقیمی بر قیمت تمامی محصولات و کالا ها از جمله قیمت دوربین مداربسته دارد. فشارِ این تاثیر که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم اعمال می شود، برای خریدار خواهد بود و منطقی است که برایخرید دوربین مداربسته از میان گزینه هایی با قیمت مناسب تر انتخاب کنید. اگر از خرید دوربین مداربسته انتظار بالایی ندارید و می خواهید صرفا از آن برای بررسی کلی فضای مورد نظر خود استفاده کنید، می توانید با پرداخت هزینه ای نسبتا مناسب از آن برخوردار شوید.

انواع دوربین مداربسته ارزان قیمت :

  • دوربین مدار بسته AHD
  • دوربین مدار بسته IP تحت شبکه بی سیم
  • دوربین مدار بسته IP تحت شبکه (دیجیتال)
  • دوربین مداربسته های خاص با کارایی خاص از قبیل دوربین های حرارتی

دوربین مداربسته بی سیم چیست؟

دوربین مداربسته بی سیم همانگونه که از نامش پیداست به دوربینی گفته می شود که برای انتقال اطلاعات مانند صدا و تصویر نیاز به هیچ کابلی ندارد و تصاویر را بصورت بی سیم و با استفاده از امواج به گیرنده ارسال می کند. در این نوع دوربین ها شما فقط به وسیله اینترنت می توانید تصاویر را برروی تلفن همراه یا تبلت خود مشاهده کنید. مجموعه علاوه بر نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته در نصب راه بند، نصب جک درب، نصب درب ریلی، نصب کرکره برقی، نصب دزدگیر اماکن و نصب درب شیشه ای سکوریت نیز خدمات شایانی ارائه می دهد.

دوربین مداربسته ارزان قیمت - نصب دوربین مداربسته با ارزانترین قیمت

دوربین مداربسته ارزان قیمت

دوربین مداربسته تحت شبکه ip چیست؟

دوربین مداربسته تحت شبکه IP یک دستگاه الکترونیکی است که برای دریافت تصاویر و تبدیل آنها به اطلاعات دیجتال از آن استفاده میشود. این کار در دوربین های مداربسته شبکه به وسیله حسگر الکترونیکی دوربین یا Imaging Sensor صورت می گیرد. این حسگر میتواند یکی از انواع CCD یا CMOS باشد. دوربین های شبکه را میتوان نسل جدید دوربین های مداربسته دانست. استفاده از این دوربین ها هر روزه در حال افزایش است و رفته رفته جای دوربین های نسل قبلی خود یعنی دوربین های انالوگ را میگیرند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از دوربین های مداربسته دیجیتال یا HD می توانید برروی لینک کلیک کنید.

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

چرا آزمایش hpv ؟

همه شما باید بدانید چرا آزمایش HPV (اچ پی وی) لازم و ضروری است و با خواندن این مقاله کاملا می توانید متوجه شوید که عفونت HPV و آزمایش آن چیست و چه انواعی دارد. چه کسانی نیاز به آزمایش اچ پی وی و پاپ اسمیر دارند؟ سوالی است که خیلی از افراد ممکن است داشته باشند. در آزمایشگاه آنلاین مندل شما می توانید با کلیک برروی لینک آزمایش HPV این تست را انجام دهید کافیست کلیک کنید.

عفونت hpv چیست؟

عفونت HPV یک عفونت ویروسی است که معمولاً باعث رشد زگیل هایی روی پوست یا غشای مخاطی می شود. بیش از 100 نوع ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) وجود دارد. برخی از انواع عفونت HPV باعث ایجاد زگیل می شوند و برخی نیز می توانند باعث ایجاد انواع مختلفی از سرطان شوند. بیشتر عفونتهای HPV منجر به سرطان نمی شوند. برای اطلاع بیشتر از سرطان دهانه رحم می توانید برروی لینک کلیک کنید.

اما برخی از انواع HPV های دستگاه تناسلی می توانند باعث سرطان بخش پایینی رحم که به واژن وصل می شود (گردن رحم) شوند. انواع دیگر سرطان ها از جمله سرطان های مقعد ، آلت تناسلی ، واژن ، فرج و پشت گلو (دهان و حلق) با عفونت HPV مرتبط هستند. این عفونت ها اغلب از طریق رابطه جنسی یا از طریق تماس پوست به پوست دیگر منتقل می شوند. واکسن ها می توانند به محافظت در برابر گونه های HPV که به احتمال زیاد باعث ایجاد زگیل تناسلی یا سرطان گردن رحم می شوند ، کمک کنند.

آزمایش HPV

آزمایش HPV چیست؟

گونه هایی از ویروس اچ پی وی یا پاپیلومای انسانی وجود دارند که منجر به ایجاد زگیل تناسلی می شوند. این زگیل ها منجر به ایجاد سرطان و ایجاد مشکلات جدی در انسان نمی شوند. اگر زگیل تناسلی درمان نشود، بزرگ می شود و یا تعداد آن افزایش می یابد این بیماری معمولا بی خطر است و حتی اگر درمان نشود آسیبی به سلامتی وارد نمی کند ولی تحمل آن آزار دهنده و ناراحت کننده است. بنابراین ضرورت دارد تا زنان بین ۳۰ تا ۶۵ سال همزمان تست پاپ اسمیر و آزمایش HPV co-testing را برای تشخیص سرطان دهانه ی رحم را هر ۵ سال انجام دهند. جهت انجام آزمایش پاپ اسمیر و آزمایش hpv می توانید برروی لینک کلیک کنید.

چه کسانی نیاز به این آزمایش دارند؟

اگر سن شما بالای 21 سال است و رابطه جنسی ندارید نیازی به انجام این آزمایش ندارید. زنانی که بین ۲۱ تا ۲۹ سال سن دارند باید هر ۳ سال یک بار آزمایش پاپ اسمیر را جهت تشخیص زود هنگام سرطان دهانه ی رحم و ضایعات پیش بدخیمی انجام بدهند. این گروه از خانم ها نیازی به انجام همزمان آزمایش HPV با آزمایش پاپ اسمیر (co-testing) ندارند به این دلیل که این ویروس در این سنین آنقدر شایع است که انجام این تست به آن ها کمکی نمی کند.

اما اگر نتایج تست پاپ اسمیر غیر طبیعی باشد، آزمایش HPV هم ممکن است، اثربخش و مفید باشد. اگر شما سنی بین ۳۰ تا ۶۵ سال دارید می بایست به صورت همزمان تست پاپ اسمیر و آزمایش HPV را برای تشخیص سرطان دهانه ی رحم را هر ۵ سال یک بار انجام دهند. البته برخی تست پاپ اسمیر را هر ۳ سال توصیه می کنند.

علائم HPV و نشانه های آن در مردان و زنان به چه صورت است؟

در زنان روی فرج، نزدیکی مقعد، گردن رحم و واژن ایجاد می شود. در مردان روی آلت تناسلی مردانه و کیسه بیضه یا اطراف مقعد زگیل هایی نمایان می شود. به طور کلی می توان به برآمدگی ها، زائده های گوشتی، تغییرات پوستی روی ناحیه تناسلی یا داخل ناحیه تناسلی و مقعد اشاره کرد، این زگیل ها به طور کلی بدون درد هستند.

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

در آزمایش پاپ اسمیر (Pap smear) سلول هایی از دهانه رحم جمع آوری شده و به آزمایشگاه فرستاده میشود. شناسایی زود هنگام سرطان دهانه رحم که با آزمایش پاپ اسمیر ممکن میشود، احتمال موفقیت درمان را بسیار بیشتر میکند. همچنین در پاپ اسمیر میتوان تغییراتی در سلول های دهانه رحم را که نشان میدهند در آینده سرطان ایجاد می شود شناسایی کرد.

آزمایش پاپ اسمیر :

آزمایش پاپ اسمیر که نام لاتین آن Pap Smear test می باشد یکی از بهترین روش ها برای تشخیص سرطان دهانه رحم می باشد، سرطان رحم چهارمین دلیل مرگ در بین زنان دنیا می باشد. آزمایش پاپ اسمیر می تواند انواع خاصی از عفونت های ویروسی مثل عفونت hpv یا همان زگیل تناسلی را تشخیص بدهد. جهت انجام آزمایش پاپ اسمیر می توانید برروی لینک کلیک کنید. جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره 02188198077 تماس بگیرید.

پاپ اسمیر برای چه کسانی مناسب است؟

زنانی که بالای 21 سال دارند و رابطه جنسی ندارند نیاز به انجام این آزمایش ندارند و زنانی بالای 21 سال دارند هم باید هر 3 سال یک بار این آزمایش را انجام دهند. زنان بالای 21 سال که دارای رابطه جنسی هستند می بایست هر 3 سال یک بار این آزمایش را انجام دهند، زنان بین 21 تا 29 سال هم هر 3 سال یک بار و خانوم های 30 تا 65 سال هر 3 تا 5 سال باید این آزمایش را انجام دهند.

آزمایش پاپ اسمیر

ارتباط سرطان دهانه رحم با آزمایش پاپ اسمیر :

پاپ اسمیر نوعی تست غربالگری برای سرطان دهانه رحم می باشد که برای بررسی سلول های پیش سرطانی، و سرطانی از این آزمایش کمک گرفته می شود. برای انجام این آزمایش از سلول های دهانه رحم نمونه گیری می شود. هرچند در زمان انجام این فرآیند ممکن است مختصری ناراحتی پیش آید ولی بعد از آن هیچ درد بلند مدتی فرد متوجه نخواهد شد.

در این روش سلول هایی که در بالای واژن و ابتدای دهانه رحم قرار دارند جمع آوری می شوند و مورد بررسی قرار می گیرند. مهم ترین مزیت آزمایش پاپ اسمیر این است که افرادی که در مراحل اولیه، وجود سرطان دهانه رحم در آنها شناسایی شود برای درمان شانس بسیار بالاتری دارند و همچنین این تست از تغییرات سلول های رحمی که احتمال بروز سرطان در آینده برای فرد را دارد شما را مطلع می سازد.

شرایط انجام آزمایش سرطان دهانه رحم در آزمایشگاه مندل:

  • از دوش گرفتن یا استفاده از داروهای واژنی خودداری کنید.
  • از انجام این آزمایش در دوران قاعدگی باید پرهیز کرد.
  • تا 12 هفته بعد از زایمان نباید این آزمایش را انجام دهید.
  • از برقراری رابطه جنسی 2 روز قبل از آزمایش پرهیز کنید.
  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

شما با کلیک برروی درخواست نمونه گیری در منزل آزمایشگاه مندل می توانید درخواست نمونه گیری خود را ثبت کنید و حتی اگر نسخه ای از پزشک در دست دارید می توانید در قسمت آپلود نسخه پزشک، نسخه خود را آپلود کنید و کارشناسان مجرب مندل در اسرع وقت درخواست آزمایش شما را مشاهده می کنند و پس از آن در سریع ترین زمان ممکن نزد شما در منزل یا محل کارتان حضور می یابند و جواب آزمایش شما را پس از رسیدگی های لازم در حساب کاربریتان قرار می دهند. شما به راحتی و به صورت آنلاین می توانید جواب آزمایش خود را مشاهده کنید.

مزایای استفاده از آزمایش آنلاین در آزمایشگاه آنلاین مندل :

  • امکان مشخص نمودن مکان مورد نظر شما جهت نمونه گیری
  • امکان مشاهده جواب آزمایش به صورت آنلاین
  • امکان پرداخت هزینه به صورت آنلاین

آزمایش آنلاین

چرا آزمایشگاه آنلاین مندل :

امروزه آزمایشگاهی که خدمات آنلاین ارائه می دهد مورد استقبال عموم مردم قرار می گیرد. آزمایشگاه مندل یکی از آزمایشگاه هایی است که آزمایش های آنلاین را در سه مرحله اصلی و آسان انجام می دهد. ممکن است شما از آزمایشگاهی که می تواند کارهای مربوط به آزمایش شما را انجام دهد اطلاعی نداشته باشید و یا مسیر شما از آن آزمایشگاهی که می خواهید آزمایش خود را در آنجا انجام دهید دور باشد. بنابراین برای تمامی این مشکلات آزمایشگاه آنلاین مندل راه حلی ارائه می دهد.

چه آزمایش هایی در آزمایشگاه آنلاین مندل قابل انجام است؟

  • آزمایش تعیین جنسیت از خون مادر
  • آزمایش خون برای قند
  • آزمایش خون برای اوره
  • آزمایش آهن
  • آزمایش شمارش کامل سلول های خون
  • آزمایش آنالیز ادرار
  • آزمایش NIPT یا سل فری
  • آزمایش اسید اوریک
  • آزمایش بررسی هورمون ها
  • کلیه آزمایش های تخصصی که طبق نسخه تجویزی پزشک شما
  • آزمایش های خون شناسی
  • آزمایش تعیین ظرفیت آهن
  • نمونه گیری در منزل
  • آزمایش های ایمونولوژی
  • آزمایش بررسی ویتامین ‌ها
  • آزمایش دریافت نمونه پاپ اسمیر و یا لام پاپ اسمیر 
  • آزمایش های هورمونی
  • آزمایش های سرولوژی
  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

قانون جذب یا قانون ارتعاش دارای انواع مختلفی است که انسان با یادگیری و استفاده از آن می تواند به هرچیز معقولی که میخواهد برسد. ذهن انسان یکی از پیچیده ترین سیستم ها در جهان است، خداوند طوری کائنات را برنامه ریزی کرده است که انسان بتواند به تمام خواسته ها و اهدافی که دارد برسد. رسیدن به تمام خواسته ها و آرزوها از طریق کائنات و جهان هستی صورت میگیرد. از دوره های مرتبط با موضوع مقاله می توان به دوره مدیتیشن انرژی جذب و تفکر عقلانی اشاره کرد.

قانون جذب کائنات چیست؟

در سال ۲۰۰۹ بود که قانون ارتعاش جذب به دنیا معرفی شد. از این سال تا به امروز تبلیغات زیادی حول و هوش قانون ارتعاش صورت گرفته است. کتاب های مختلف، مقالات و حتی فیلم هم در مورد آن ساخته شده است. بر اساس قانون ارتعاش زندگی انسان و سرنوشت او بستگی به طرز فکر و انواع او دارد. انسان به هر چیزی که فکر کند و آن را در ذهن خود تجسم نماید، آن را به زندگی خود جذب می کند. چرا که ذهن انسان فرکانس هایی را به کائنات ارسال می کند و کائنات هم در پاسخ به این فرکانس ها انسان را به خواسته های خود می رساند.

قانون کائنات، یک قانون طبیعی برای رسیدن به خواسته ها و آرزو ها است . شما اگر قانون جذب کائنات را بدانید و از آن استفاده کنید میتوانید به هر خواسته و هدفی که داشته باشید برسید. طبق قانون جذب هر چیزی که وارد زندگیتان میشود به صورت تصادفی و اتفاقی نبوده است و خودتان آن را جذب کرده اید.

بر اساس قانون کائنات، احساساتی که دارید یک راهنما و مسیریاب بسیار قدرتمند در جهت اهداف و خواسته هایتان است، یعنی احساسات به شما نشان می دهد که به آن خواسته و هدفی که دارید میرسید یا نه ؟ برای آنکه متوجه شوید به خواسته و هدف که دارید نزدیک یا دور می شوید بهترین راه توجه کردن به احساساتتان است.

مفهوم قانون کائنات جذب را بیشتر درک کنید:

قانون ارتعاش بیان می کند دو تا چیز، شی، فکر با ارتعاش مساوی همدیگر را جذب می کنند. اصلا بحث فکر کردن من به ماشین نیست، بحث فکر کردن من به سلامتی نیست، شما زمانی می توانید سلامتی را جذب کنید که با سلامتی هم ارتعاش شوید . وقتی می توانید ماشین را جذب کنید که با داشتن آن ماشین هم ارتعاش شوید.

اگر می‌خواهید پول داشته باشید باید وجودتان با پول یکی شود. اگر وجودتان گرم باشد گرمی را می کشید. اگر می خواهید روابط خوب داشته باشید، اگر می خواهید در زندگی‌تان عشق داشته باشید باید وجودتان عشق باشد. باید ارتعاش عشق، ارتعاش ثروتمندی را به جهان بدهید. با تکنیک های جذب ثروت مثل تمرین بازی فراوانی امیر شریفی می توانید به سادگی ذهن خود را آماده جذب ثروت کنید.

این قانون یک قدرت مغناطیسی  بسیار قوی است که تمامی انرژیهای مشابه را با هم در جهان جمع و جذب می کند. در اینجاست که قدرت آفرینش ، در همه جا و از جهات مختلف تجلی می یابد. حتی قانون گرانش نیوتن از قانون کائنات پیروی می کند. این قانون افکار،ایده ها،افراد، موقعیت ها و شرایط های مختلف را به خود جذب می کند.

قانون جذب

انواع افکار انسان :

افکار مثبت : 

افکار مثبت در جهت خواسته و اهدافتان اما افکار منفی در جهت ناخواسته و چیزهایی که نمی‌خواهید میباشد . برای اینکه متوجه شوید افکارتان خوب است یا بد باید به احساس خود توجه کنید .

افکار منفی :

افکار منفی انسان در خلاف جهت خواسته ها و نیاز های او حرکت می کند و اگر به هر چیز فکر کردید و دیدید که احساس بدی دارید این نشانه این است که انرژی و ارتعاشی که به کائنات ارسال میکنید در جهت ناخواسته هایتان است و دارید از آن هدف تان دور می شوید.

رابطه افکار با قانون کائنات یا جذب چیست؟

بر اساس قانون کائنات، بین کائنات و افکارتان یک رابطه وجود دارد . خداوند کائنات را طوری برنامه ریزی کرده است که می تواند انرژی و ارتعاشی که از ذهنتان ارسال می شود را دریافت کنند و با توجه به آن، خواسته و یا ناخواسته ای را وارد زندگیتان کنند. با توجه به قانون کائنات، افکارتان می تواند انرژی و ارتعاشی که ذهنتان تولید میکند را کنترل کند، و احساسات به شما می گوید که الان در حال فرستادن چه ارتعاش و انرژی به کائنات هستید.

طبق قانون ارتعاش یک سری از عوامل بیرونی می‌تواند احساساتتان را تغییر دهد، فکر کردن به یک خاطره خوب، موفقیت مالی گذشته، گوش دادن به آهنگ های شاد، دیدن تصاویر عکس خواسته هایتان و … می‌تواند در شما احساس خوبی را ایجاد کند و همین احساس خوب باعث ایجاد اتفاقات خوب در زندگی شما می شود.

انواع قانون کائنات یا جذب :

برای بسیاری از افراد که می خواهند از قانون جذب استفاده نمایند، این سوال مطرح می شود، که آیا قانون کائنات دارای انواع مختلفی است. یا این که تنها یک قانون ارتعاش وجود دارد و باید از آن برای اهداف مختلف استفاده کرد. در پاسخ به این سوال باید گفت که قانون جذب انواع مختلفی ندارد. چرا که قانون ارتعاش تنها یک قانون است. قانونی که با اندیشیدن به آن چیزی که دوست دارید، توجه کردن و تلاش و پشتکار به دست می آید. اما به دلیل این که هر کس برای هدفی از این قانون استفاده می کند.

بنابراین این اندیشه در ذهن برخی شکل می گیرد که ممکن است انواع قانون جذب وجود داشته باشد. در حالی که قانون جذب یکی بیشتر نیست. آنچه که سبب می شود، ما فکر کنیم، قانون ارتعاش انواع مختلفی دارد، استفاده از قانون جذب برای به دست آوردن هدف های مختلف می باشد. برای از قانون جذب برای رسیدن به ازدواج، برخی دیگر به ثروت و یا اهداف دیگر استفاده می کنند. از جمله اهداف که از قانون ارتعاش می توان برای رسیدن به آن ها استفاده کرد، عبارتند از:

  • قانون ارتعاش ازدواج
  • قانون ارتعاش ثروت
  • قانون ارتعاش سلامتی
  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

راه های کاهش اضطراب و کاهش استرس بسیار متعدد هستند. ابتدا شما باید بدانید اضطراب و استرس چه مفهوم و چه انواعی دارند سپس به بررسی روش ها و راه های کاهش آن بپردازید تا با انجام آنها بتوانید به استرس و اضطراب خود غلبه کنید. در این راستا به شماره دوره های مدیریت استرس و مدیریت اضطراب را از دکتر ویدا فلاح پیشنهاد میکنیم. جهت دریافت مشاوره رایگان نیز می توانید با شماره 88840056-021 تماس بگیرید.

اضطراب چیست و چه انواعی دارد؟

قبل از پرداختن به راه های کاهش اضطراب، ابتدا باید خود ان را بشناسید. اضطراب احساس ناخوشی، نگرانی یا تنشی است که شما در پاسخ به شرایط تهدید کننده یا فشارزا ارائه می دهید . توجه به این نکته لازم است که برخی از افراد بیش از دیگران مضطرب اند. اضطراب می تواند خفیف یا چنان شدید باشد که شما را به هراس افکند . به طور طبیعی اضطراب گذراست، ولی هر گاه مدت زمان طولانی دوام یابد یا در غیاب فشار روانی یا تهدید روی دهد، آنگاه باید بیماری تلقی شود.

اختلال اضطرابی یک اختلال روانی است که شیوع بیشتری نسبت به دیگر اختلالات روانی دارد. این اختلال بیشتر با نشانه‌ها و شکایت‌های جسمانی ظاهر می‌شود تا روانی. این اختلال روانی در صورتی که درجه شدت آن کم باشد، با اقدامات روان‌شناختی و اجتماعی درمان می‌شود، اما اگر درجه شدت آن زیاد باشد، اقدامات دارویی و روان‌شناختی را مطالبه می‌کند.

  • آگورافوبیا
  • اختلال اضطراب فراگیر
  • فوبیاهای خاص
  • اختلال استرس پس از سانحه (PTSD)
  • اختلال هراس
  • اختلال وسواسی جبری (OCD)
  • فوبیای اجتماعی

استرس چیست و چه انواعی دارد؟

استرس یکی از مهم‌ترین علل بروز اختلالات جسمی و روانی است. بررسی ‌های گوناگون نشان دهنده این است که 70 تا 90 درصد بیماری‌ها با استرس ارتباط دارند؛ فهرست بیماری‌های ناشی از استرس، سرطان، بیماری قلبی، آسم و میگرن را در برمی‌گیرد. استرس شرایط یا احساسی است که در آن، فرد از لحاظ ادراکی بر این باور است که مجموع خواسته‌ها و انتظاراتی که از او وجود دارد، فراتر از منابع، امکانات و توانمندی‌های در اختیار اوست.

  • استرس لحظه‌ای اپیزودیک یا مکرر (Episodic Stress)
  • استرس لحظه‌ای (Acute Stress)
  • استرس مزمن (Chronic Stress)

راه های کاهش اضطراب

تفاوت استرس با اضطراب در چیست؟

اضطراب هنگامی در فرد بروز می ‌کند که شرایط استرس‌ زا در زندگی او بیش از حد طولانی شود یا به‌طور مکرر رخ دهد، و یا اینکه دستگاه عصبی بدن نتواند به مرحله مقاومت تنیدگی پایان دهد و بدن برای مدتی طولانی همچنان بسیج باقی بماند. در این صورت بدن فرسوده و در برابر بیماری‌های جسمی و روانی (مانند اضطراب) آسیب ‌پذیر می‌شود.

راه های کاهش اضطراب :

ورزش یکی از مهم ترین راه های کاهش اضطراب است و از بهترین کارهایی است که می توانید برای غلبه بر اضطراب انجام دهید. در صورتی که با ورزش، بدن خود را تحت فشار جسمانی قرار دهید، می‌توانید از فشار و استرس ذهنی خود بکاهید.در صورت انجام تمرینات ورزشی منظم، مزایای آن حداکثر می شود. احتمال تجربه کردن اضطراب در افرادی که به طور منظم، ورزش می کنند، کمتر است.

مکمل ‌‌های غذایی زیادی هستند که باعث کاهش استرس و اضطراب می‌شوند. در اینجا به طور خلاصه به چند مورد از‌ آن‌ها اشاره می‌کنیم که تاثیر خیلی خوبی در کاهش استرس دارند.

  • فرنجمشک (Lemon Balm)

فرنجمشک یا وارنگ بو، گیاهی از خانواده نعناییان است که به دلیل خواص ضد استرس مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته.

  • اسید‌های چرب امگا ۳

تحقیقی نشان داد دانشجویان پزشکی که مکمل امگا ۳ دریافت کرده بودند تا ۲۰ درصد کاهش استرس و اضطراب داشتند.

لذت بردن از بازی های خوب با گروهی از دوستان، یا حتی چیزی آرامش بخش، می تواند ذهن شما را از استرس دور کند و می تواند منجر به وضعیت آرام تری شود.در این میان بازی ها می تواند به خوبی جواب دهند، چون مردم آن قدر لذت می برند که به طور مرتب از آن ها استفاده می کنند.

راه های کاهش استرس :

موسیقی می تواند فیزیولوژی شما را به روش هایی تغییر دهد که به شما کمک می کنند استرس را کاهش دهید. برای تسکین استرس، یک مسیر لذت بخش را تعریف کنید. جلسات موسیقی درمانی رسمی می توانند به انواع مسائل مربوط به استرس کمک کنند.

اولویت بندی توانایی های مدیریت زمانتان به شما این امکان را می دهد که عوامل استرس زا را به حداقل برسانید و برای اجتناب ازآن مدیریت بهتری داشته باشید. زمانی که قادر به کامل کردن همه چیز خود هستید، بدون استرس یا فراموش کردن تمام زندگی تان احساس راحتی می کنید.

نوشتن می تواند به روش های مختلفی استفاده شود، که همه آن ها می توانند استرس را کاهش دهند. از آنجا که نوشتن توسط تحقیقات انجام شده فواید سلامتی متعددی علاوه بر امداد رسانی استرس نیز دارد، پس این مسکن استرس به شدت توصیه می شود. دوره ای با نام معجزه نوشتن داریم که می توانید درخصوص نوشتن روزانه و یادداشت ها به شما کمک کند.

چند دقیقه تمرین‌ ذهنی در هر روز می‌تواند به کاهش استرس شما کمک کند. تحقیقات نشان می‌دهد که مدیتیشن روزانه ممکن است مسیرهای عصبی مغز را تغییر دهد و از اضطراب شما کم کند. این کار ساده‌ای است. صاف بنشینید و هر دو پای خود را روی زمین بگذارید. چشمان ‌تان را ببندید و با صدای آهنگین و آرام جملات مثبتی مانند “من در آرامش هستم.” یا “من خودم را دوست می ‌دارم.” را با خود زمزمه کنید.

  • cyber guys