سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

اتصال به دوربین مداربسته از طریق اینترنت گوشی یا تبلت یکی از روش های جدید برای دسترسی و کنترل از راه دور به دوربین مداربسته می باشد. برای نصب دوربین مداربسته می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس بگیرید. نصب دوربین مداربسته و استفاده از انواع دوربین مداربسته با گسترش ابزارهای نظارتی و حفاظتی، جایگاه ویژه خود را پیدا کرده، قیمت نصب دوربین مداربسته در مجموعه ایمن صنعت جزو نازلترین هزینه های نصب می باشد و امروزه از دوربین مداربسته در فروشگاه ها، اداره ها، مغازه ها و بسیاری از اماکن مورد نیاز استفاده می کنند. ایمن صنعت هم در خصوص نصب کرکره برقی، نصب دزدگیر اماکن، نصب جک درب، نصب راه بند، نصب درب ریلی، نصب درب شیشه ای سکوریت هم خدمات شایانی را با نازلترین قیمت ارائه می دهد.

اتصال به DVR دوربین مدار بسته از طریق اینترنت یکی از اولین چیزهایی که مردم می خواهند در مورد سیستم نظارتی و دوربین مدار بسته خود بدانند  این است که آیا آنها توانایی اتصال به اینترنت را برای مشاهده از راه دور دارند. در گذشته، سیستم های امنیتی باید توسط یک نگهبان در یک اتاق دور نظارت شوند که تمام طول روز باید مشغول تماشای مانیتور مطمئن شوند تا هر اتفاق بررسی شود. گزینه دیگر بازگشت و بررسی فیلم پس از رخ دادن، اما پس از آن آسیب ممکن است رخ دهد. امروزه بسیار مهم است که قادر به مشاهده سیستم دوربین مدار بسته خود را از راه دور باشید به طوری که بتوانید آن را در زمان واقعی مشاهده کنید.

انتقال تصویر دوربین مداربسته چیست؟

به ارسال تصاویر دوربین‌های مداربسته نصب شده در یک محل، روی موبایل، تبلت، کامپیوتر و یا لپ تاپ از طریق اینترنت، انتقال تصویر دوربین مداربسته می‌گویند. این قابلیت یکی از هیجان‌انگیزترین امکاناتی است که کاربران را به نصب دوربین های مدار بسته ترغیب می‌کند، زیرا آن‌ها را قادر می‌سازد از راه دور، حتی وقتی در سفر کاری یا تعطیلات هستند، بر خانه، باغ یا محل کار خود نظارت داشته باشند. این قابلیت با نام انتقال تصویر دستگاه DVR نیز شناخته می‌شود.

اتصال به دوربین مداربسته از طریق اینترنت - انتقال تصویر دوربین به گوشی یا تبلت

اتصال به دوربین مداربسته از طریق اینترنت

انتقال تصویر دوربین مداربسته به روش P2P برروی گوشی یا تبلت :

انتقال تصویر بدون نیاز به IP Static و به روش ابری یا P2P بر روی دستگاه های تلفن های همراه و تبلت هایی با سیستم عامل Android و IOS یکی از جدیدترین روش برای مشاهده تصاویر سیستم های دوربین مداربسته است . این روش به آسانی  قابل تنظیم بوده و هیچ گونه نیازی به استفاده و دریافت آی پی استاتیک نیست.  انتقال تصویر P2P، به راحتی این امکان را بوجود می آورد تا تنها با اسکن کردن بارکد QR کد، به دستگاه دی وی آر انتخابی دسترسی داشته باشید.این عملیات بدون نیاز به پروکسی ، پورت فورواردینگ و برنامه های داینامیک انجام پذیر است.

مزایای اتصال DVR خود به شبکه :

  • تغییر تنظیمات در دوربین هایی که قادر به دیدن ناگهانی با توجه به شرایط در حال تغییر نیستند. برخی از افراد اول از دوربین خود بسیار راضی بودند اما بعد از وقوع یک طوفان آن دید مورد نظر را ندارند. اگر شما قادر به رسیدن به محل نصب DVR و دوربین مدار بسته نیستید، این به شما اجازه می دهد از هر کجا که هستید تنظیمات را تغییر دهید به طوری که هیچ چیز را از دست ندهید. با این حال، لطفا توجه داشته باشید که برخی از دوربین مدار بسته ها این ویژگی ها را ندارند، اما برای آنهایی که انجام می دهید، باید به آنها از راه دور دسترسی داشته باشید که این یکی از ویژگی های بزرگ است.
  • تماشای تصاویر دوربین مدار بسته خود دور از محل یکی از مهم ترین ویژگی های DVR های فعلی است. این به شما توانایی جلوگیری از جنایات و همچنین مراقبت از اتفاقات فعلی می دهد.
  • پیکربندی DVR و دوربین مدار بسته تخصصی از راه دور. اگر شما متوجه شدید که DVR نیاز به برخی از تنظیمات دارد این کار مفید است.
  • بررسی و پشتیبانی از DVR خود از راه دور و کپی از آنچه اتفاق می افتد در صورت خراب شدن دوربین مدار بسته

اتصال گوشی به دوربین مداربسته از طریق dvr :

بعضی مواقع لازم است با استفاده از اینترنت نظاره‌گر تصاویر دوربین مداربسته خود باشیم، به‌طوری که در هر زمان و مکان، حتی از راه دور هنگام سفر بر محل نصب دوربین مدار بسته نظارت و کنترل داشته باشیم. بهترین راه برای انجام این کار، بهره‌گیری از اینترنت و گوشی موبایل همراه یا لپ تاپ است. بدین صورت که با نصب یک نرم افزار انتقال تصویر دستگاه DVR یا NVR روی گوشی موبایل اندروید یا ios خود می‌توانید از راه دور بر محیط نظارت کامل داشته باشید. لازم به‌ذکر است جهت انتقال تصاویر باید دستگاه DVR یا NVR نیز به اینترنت متصل باشد.

در مکانی که دوربین های مداربسته نصب شده اند اینترنت نیز در دسترس باشد تا بتوانید از مکان های دیگر با اتصال به DVR خود تصویر دوربین ها را به صورت لحظه ای مشاهده کنید. برای متصل شدن به DVR از طریق اینترنت لازم است یک نرم افزار در کامپیوتری که قصد دارید با آن از راه دور تصاویر دوربین ها را مشاهده کنید نصب کنید. این نرم افزار معمولا به همراه دستگاه های DVR در یک CD یا DVD عرضه می شود. البته ضرورتی ندارد حتما این نرم افزار را نصب کنید بلکه می توانید از مرورگرهای اینترنتی هم کمک بگیرید اما امکانات، سرعت و کیفیت تصاویر ممکن است به خوبی زمانی که از نرم افزاراستفاده می کنید نباشد.

در صورتی که قصد داشته باشید از طریق موبایل یا تبلت نیز تصاویر را مشاهده کنید می توانید نرم افزار های مخصوص هر نوع پلت فرم (Android,IOS,JAVA و …) را درصورتی که به همراه دستگاه DVR عرضه شده است را بر روی دستگاه مورد نظر خود نصب کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی