سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

۳۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اینکه صدای کرکره برقی شما و یا صدای کرکره برقی همسایتان شما را آزار می دهد و یا می خواهید کرکره برقی کم صدا خریداری کنید بهتر است این مقاله را مطالعه کنید. عوامل مختلفی در تولید صدای کرکره برقی موثر هستند که باعث سلب آسایش اطرافیان خواهد شد. چرا باید کرکره های برقی را برای کاهش صدا انتخاب کنید ؟ اگر کمی حریم خصوصی می خواهید یا مردم همسایه پر سر و صدایی که همیشه از آن شکایت دارند، کرکره های برقی سر و صداهای خود را حفظ می کنند. برای نصب کرکره برقی بی صدا و دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس بگیرید.

عواملی که موجب ایجاد صدا در کرکره برقی میشود :

اگر اختلالی در حین کارکردن کرکره برقی به وجود بیاید و یا قطعاتی مانند تیغه و ریل با یکدیگر اصطکاک پیدا کنند موجب تولید صدای اضافه خواهد شد. انواع صداهای تولید شده از کرکره برقی شامل :

صدای تیغه ها در حین باز و بسته شدن (برای کسب اطلاعات بیشتر از تیغه کرکره برقی بهتر است برروی لینک کلیک کنید)

کند کار کردن کرکره برقی و درگیر شدن آن با ریل آلومینیومی درب

تولید صدایی نا به هنجار از موتور کرکره برقی در هنگام باز شدن درب

وجود گرد و خاک در تیغه های کرکره برقی

بی کیفیت بودن مواد اولیه در تولید کرکره برقی

برخورد تیغه های به یکدیگر

برای کاهش صدای کرکره برقی چه راه هایی وجود دارد؟

کاهش صدای کرکره برقی

موتور کرکره برقی چیست؟

همانطور قبلا هم اجزای مختلفی از کرکره برقی را برای شما شرح داده ایم، می دانید که موتور کرکره برقی یکی از اجزای اصلی در ساخت کرکره برقی می باشد. موتور کرکره برقی به‌ عنوان مرکز سیستم کرکره برقی می‌باشد که عملکرد و کارایی کرکره به آن بستگی دارد؛ در واقع موتور در کرکره برقی باعث بالا و پایین رفتن و به حرکت درآمدن شفت بر روی رول تیغه‌ها می‌شود. این جزء از کرکره برقی به چند دسته تقسیم می شوند که شامل :

  1. سانترال (central)
  2. استوانه‌ ای یا تیوبلار (tubular)
  3. ساید (side)

راه های کم کردن صدای کرکره برقی :

شستن تیغه های کرکره برقی

افزایش قطر شفت و رول کرکره

اضافه کردن غضروفی آلومینیومی را بین تیغه ها

تعمیر گیربکس موتور کرکره برقی (برای اطلاع بیشتر از تعمیر کرکره برقی می توانید برروی لینک کلیک کنید)

تعویض کامل تیغه کرکره برقی به دلیل مرغوب نبودن آن

در صورتی که مشاهده می شود که تیغه کرکره برقی به ریل گیر می کند و حرکت تیغه ها بریده بریده شده و گاهی شدت می گیرند و گاهی کند می شوند باید با یک فردی که تخصص و تجربه لازم در خصوص کرکره برقی دارد مشورت کنید، می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس حاصل فرمایید.

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

راه بند اتوماتیک زنجیری (هم در نوع اتوماتیک آن هم در نوع معمولی آن) به نوعی از راهبندها گفته می شود که زنجیر از دو طرف بین دو ستون راه بند بالا و پایین می شود و موجب انسداد مسیر میگردد. برخی از راه بند های زنجیری ساخته شده از پلی اتیلن سبک و قوی با چگالی بالا این زنجیره پیوند پلاستیکی برای شکل گیری خطوط، هدایت جمعیت یا محدود کردن دسترسی برای محافظت از مردم و اموال مناسب است. برای کسب اطلاعات بیشتر و نصب انواع راه بند می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس بگیرید.

ساختار راه بند زنجیری :

برای راه بند های زنجیری اتوماتیک به مانند سایر راهبند های دیگر از دو نوع موتور الکترو مکانیکی و هیدرولیکی استفاده میشود. انتخاب نوع موتور برای راه بند های زنجیری بستگی به میزان تردد مکان مورد نظر دارد به طور خلاصه موتور ها هیدرولیکی از نیروی فشاره روغن برای کار استفاده میکند به همین دلیل قدرت و توان بالاتری نسبت به موتور های الکترو مکانیکی دارد از موتور های هیدرولیکی برای توان و سرعت عمل بالایشان در مکان های پر تردد به کار گرفته می شوند.

موتور های الکترو مکانیکی از قدرت پایین تری نسبت به موتور های هیدرولیکی برخوردار است بدین ترتیب اغلب از این موتور برای مکان های مسکونی استفاده میشود و موتور های هیدرولیکی قیمت بالاتری در مقابل موتور های الکترومکانیکی دارند و از لحاظ اقتصادی موتور های الکترو مکانیکی شرایط بسیار بهتری دارند.

راه بند زنجیری چیست و بررسی مزایای راه بند زنجیری

راه بند زنجیری

راه بند زنجیری چه مزایایی دارد؟

  • قابلیت افزایش زنجیر از ۴ تا ۱۶ متر
  • تردد بالا
  • حذف عامل انسانی
  • نصب ساده و تنظیم سریع

نحوه عملکرد راه بند زنجیری :

راه بند زنجیری یک سازه اتوماتیک می باشد که یک زنجیر تا ۸ متری را در یک مسیر مستقیم به حرکت در می آوردواز آن می توان برای محدود کردن تردد در ورودی کوچه و معابر بزرگ استفاده نمود. راه بند های زنجیری در دو مدل ولتاژی ۲۴ و ۲۳۰ ولت دارای یک موتور الکتریکی در بازه ۷۰ الی ۱۸۰ وات با دور موتور ۱۲۰۰ می باشد. سیستم محرک راهبند زنجیری نیز از طریق یک مدار فرمان الکتریکی انجام می شود.

این سری راه بند قدرت کنترل معابری تا ۸ متر را دارا می باشند ولیکن این اتوماسیون قدرت ممانعت از تردد وسایل نقلیه را ندارد. در نهایت باید گفت راهبند زنجیری بیشتر در محیط هایی با تردد بالا که نیازمند سرعت حرکتی بالایی هستند ، استفاده می‌شود. بیمارستان ها ، مراکز دولتی ، هتل ها و … محیط های مناسب جهت نصب این راهبند کاملا ضد آب می‌باشند.

 

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

ثبت آگهی ملک به فرآیند ثبت اطلاعات ملک مورد نظر کاربر برای فروش خانه خود ، فروش زمین، فروش کلنگی یا اجاره خانه مورد نظر که بعد از ثبت اطلاعات ملک توسط کاربر، آگهی ثبت شده در سایت تایید شده و آگهی شما به نمایش در می آید. سایت جوکاخ این امکان را برای شما فراهم می اورد که ثبت آگهی ملک خود را بصورت رایگان بگذارید. علاوه بر اینکه ثبت آگهی ملک مزایایی دارد و می توانید با استفاده از راهکارهای به روز ملک خود را اعم از زمین، آپارتمان، ویلا، مستغلات و ... را آگهی کنید و بدون پرداخت هزینه ای این کار با انجام چند مرحله ساده قابل انجام است.

برای مثال شما آپارتمانی در محله جردن دارید و می خواهید آن را برای فروش بزارید، کاربرانی که در اینترنت سرچ می کنند خرید آپارتمان در جردن می توانند آگهی آپارتمان شما را ببینند و از طریق اطلاعاتی که در آگهی شما هست بتواند با شما ارتباط برقرار کند خب همه این موارد نیاز به این دارد که شما به صفحه ثبت آگهی ملک بروید و براساس مراحلی که در زیر به آن اشاره می کنیم، ملک خود را آگهی کنید تا در اینترنت آگهی شما به نمایش گذاشته شود.

ثبت آگهی ملک

مراحل ثبت آگهی ملک در جوکاخ چگونه است؟

  • اولین مرحله در ثبت آگهی ملک مشخص کردن نوع آگهی است : یعنی آگهی خود را برای خرید و فروش می خواهید یا رهن و اجاره4
  • مرحله بعدی باید کاربری ملک را مشخص کنید : می دانید ملک ها کاربری مختلفی دارند اینکه ملک شما مسکونی، اداری، موقعیت اداری، تجاری و ... باشد باید در آگهی مشخص شود.
  • در مرحله بعدی ثبت آگهی ملک باید مشخصاتی از ملک خود بدهید : اینکه جهت ملک، شمالی یا جنوبی، شرقی و غربی است اینکه طول بر ساختمان چقدر است هم در املاک تجاری مهم است پس براساس کاربری این مشخصات هم باید پر شود.
  • مرحله ای با نام امکانات ملک وجود دارد : در این مرحله باید برای مثال مشخص کنید که ملک آگهی شده آیا امکاناتی مثل تلفن، مشاعات و ... دارد یا خیر
  • در دیگر مراحل ثبت آگهی ملک باید قیمت ملک را مشخص کنید : چیزی که واضح است این است که در املاکی که برای خرید و فروش آگهی داده می شوند قیمت هر متر مربع دارند و اگر املاک برای رهن و اجاره گذاشته شود باید میزان ودیعه و اجاره هرماه مشخص شود.
  • در مرحله یکی به آخر ثبت آگهی ملک باید اطلاعات کاملی از فردی که مالک آن ملک است گذاشته شود : این قسمت شامل آدرس و تلفن و شماره همراه و ... می شود.
  • در مرحله آخر ثبت اگهی ملک باید موقعیت کامل ملک را مشخص کنید : اینکه ملک شما در کدام محدوده قرار گرفته، در کدام شهر واقع شده است و ...
  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

درب اتوماتیک مثلثی به صورت کشویی و با زاویه ۹۰ درجه باز و بسته می شود و برای ورودی های زاویه دار و با معماری مدرن قابل استفاده است. به دلیل نحوه خاص قرارگیری درب ها از تابش مستقیم نور به داخل جلوگیری می شود. درواقع درب اتوماتیک مثلثی به نوعی همان درب اتوماتیک کشویی است و تنها یک تفاوت دارند آن هم تفاوت در ظاهر این دو درب است که آنها را از همدیگر متمایز کرده است. مجموعه ایمن صنعت با داشتن سال ها تخصص و تجربه در ارائه خدمات مختلف مربوط به درب های اتوماتیک آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد کافیست با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس بگیرید.

ویژگی درب های اتوماتیک مثلثی :

  • اتوماسیون ساختمان یعنی اتصال و ترکیب با سیستم موجود
  • جلوگیری از ورود هوا یعنی توسط ۲ درب با سیستم کنترل دسترسی انجام می شود.
  • درب های امنیتی با میزان مقاومت معین (WK2+WK3)
  • قفل سریع یعنی با فشار دادن یک دکمه در فورآ بسته می شود و دیگر باز نخواهد شد.
  • کلید کنترل می شود و دارای سیستم کنترل تصویری است.

مزایای استفاده از درب های اتوماتیک مثلثی :

از این مدل درب های اتوماتیک می توانید در ورودی ساختمان های بسیار زیبا و شکیل استفاده کنید. اما در نظر داشته باشید که استفاده از درب اتوماتیک مثلثی کاملا سلیقه ای می باشد. درب اتوماتیک مثلثی بهترین انتخاب برای ایجاد جلوه بیشتر در بخش ورودی یک ساختمان مدرن است. این درب برقی می تواند به سمت داخل و یا خارج ساختمان باز شود. جدا از اینکه شما چه
جهتی را برای بازوبسته شدن انتخاب می کنید.

این درب ها زیبایی را برای محیط شما به ارمغان خواهند آورد. این مدل به صورت کشویی مثلثی باز و بسته می شود و جهت مکان هایی که دارای نمای خاص و زاویه مهندسی می باشد مورد استفاده قرار می گیرد و به نسبت درب های کشویی فضای کمتری را اشغال و عرض بازشوی آن نیز بیشتر از درب های کشویی ساده است. برای آگاهی بیشتر از دلایل استفاده از درب های اتوماتیک می توانید برروی لینک کلیک کنید.

قفل الکترونیکی با قابلیت قفل نمودن دربهای متحرک از طریق هنگرها

مقطع قابل تعویض ریل از جنس استیل ضد خش و آنادایز شده و لاستیک صدا گیر

درب های اتوماتیک مثلثی با سیستم متحرک زاویه دار ساخته شده و برای مکان هایی زاویه دار با معماری خاص پیشنهاد می شود

سنسورهای حساس به حرکت با قابلیت تشخیص حرکت افراد و قابل تنظیم از cm30 تا cm280 با تنظیم حساسیت عملکرد ورود و خروج افراد

باطری بک آپ با قابلیت باز و بسته کردن درب به تعداد ۳۰۰ مرتبه در زمان قطع برق

درب اتوماتیک مثلثی چیست و در چه مکان هایی استفاده می شود؟

درب اتوماتیک مثلثی

در چه مکان هایی از درب های اتوماتیک مثلثی استفاده می کنند؟

 

  • مراکز دولتی
  • بانک ها
  • هتل ها
  • مراکز عمومی
  • اماکن تفریحی
  • بیمارستان ها
  • ایستگاه قطار شهری
  • فرودگاه ها
  • فروشگاه های زنجیره ای
  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

درب اتوماتیک یکی از موارد ارتقا یافته الزامات اولیه ساختمان ها به منظور راحتی کار افراد و ساکنین است. در اتوماتیک به جای درب معمولی به کار می رود و به دو صورت حرکت می کند. تحقیقات نشان می دهد که مصرف کنندگان و مشتریان درب اتوماتیک را حین ورود و خروج خود به یک ساختمان ترجیح می دهند. در آماری که طی مطالعات به دست آمده، مشاهده شده است که تقریبا ۹۹ درصد از مراجعین و اربابان رجوع، درب های اتوماتیک را به درب های دستی ترجیح می دهند. برای سفارش انواع درب اتوماتیک می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس بگیرید.

دلایلی که شما را برای سفارش و نصب درب اتوماتیک ترغیب می کند عبارتند از :

 

ایمنی

استفاده از آخرین تکنولوژی ها و استانداردهای در دنیا، درب های اتوماتیک امنیت مشتریان و فروشگاه ها را در بالاترین سطح تامین می کنند.

صرفه‌ جویی در فضا با استفاده از درب اتوماتیک

صرفه‌ جویی در فضا با استفاده از درب‌ اتوماتیک شیشه‌ای دیگر نیازی به اختصاص قسمتی از مکان کسب‌وکار شما برای باز و بسته شدن درب‌ های دستی نخواهد بود.

بهینه سازی استفاده از انرژی

تبادل گرما و سرما از داخل فروشگاه با فضای خارجی به حداقل میرسد. این موضوع باعث صرفه‌ جویی در مصرف انرژی و حفظ سرمایش و گرمایش محیط داخلی می شود.

زیبایی و پرستیژ ساختمان یا آن مجتمع

یکی از بالاترین ویژگی‌ های درب های اتوماتیک و یا کرکره اتوماتیک ایجاد زیبایی، پرستیژ و زیبایی در اماکن تجاری می‌ باشد.

جهت استفاده از درب های اتوماتیک چه دلایلی می تواند شما را ترغیب کند؟

درب اتوماتیک

راحت بودن ورود و خروج

درب اتوماتیک همانطور که از نام آن پیداست دربی است که بدون دخالت افراد و از طریق تامین انرژی با منابع متفاوت باز و بسته می‌شود. اهداف مختلفی برای به کارگیری این درب ها در ساختمان‌های مختلف مدنظر است و در موارد با حجم زیاد آمد و شد مانند هتل‌ ها و مراکز تجاری این درب ها خیلی مناسبند.

سهولت در استفاده و نگهداری

درب‌ های پیشرفته امروزی با بالاترین استانداردهای کیفیتی و ایمنی تولید می‌شوند در نتیجه با نصب درست آ‌ن‌ ها و کمی مراقبت منظم تا سالیان سال می‌ توانید از آن‌ ها استفاده کنید.

کنترل تردد ورود و خروج

شما به‌ عنوان مالک یک فروشگاه یا یک کسب و کار در مواقعی که نیاز به کنترل تردد مشتریان خود دارید به طور مثال در یک مرکز اداری در فاصله زمانی بین ساعت ۱۳:۰۰ تا ۱۴:۰۰ درب های اتوماتیک خود را در حالت یک طرفه همان یکسو تردد قرار می ‌دهند تا مشتری جدید نتواند وارد شود و مشتریان داخل هم کار خود را انجام داده و امکان خروج از محل را داشته باشند.

امکان تنظیم سرعت عملکرد

امکان تنظیم سرعت عملکرد درب اتوماتیک با توجه به میزان ترافیک موجود در محل، تغییر فصل های سال و ساعات شبانه روز

بهره گیری از گزینه های اجرایی خاص جهت مکان های ویژه

این دلیل یکی از دلایل اصلی استفاده از درب های اتوماتیک است یعنی براساس کاربرد هریک از انواع درب های اتوماتیک شما می توانید مناسب محیط و فضایی که دارید از یک مدل درب اتوماتیک استفاده کنید.

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

نصب سیستم دوربین مدار بسته می تواند یک امر گران قیمت باشد اما نگران نباشید مجموعه ایمن صنعت در نصب انواع دوربین های مداربسته توانایی و تخصص چندین ساله دارد که با نازلترین قیمت ها به شما عزیزان خدمت رسانی میکند این مقاله جهت آشنایی بیشتر شما جهت نصب دوربین های مداربسته می باشد. جهت مشاوره رایگان و نصب دوربین مداربسته می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس بگیرید.

بهترین محل قرار گیری دوربین مداربسته :

مهم ترین جنبه نصب سیستم دوربین مداربسته انتخاب نقاط مناسب دوربین و DVR برای به حداکثر رساندن پوشش دوربین و به حداقل رساندن طول کابل که به نوبه خود باعث کاهش تلفات خط می شود که بر کیفیت فیلم تأثیر می گذارد. برای فضای داخلی گوشه ای از اتاق را انتخاب کنید که بیشتر نقاط ورود به اتاق قابل مشاهده باشد. یک پریز برق نیز باید در مجاورت باشد. برای بیرون از منزل مکان بالاتری را انتخاب کنید که در را پوشش می دهد روی پنجره ها، گاراژها و … همچنین نقاط بالاتر از ۱۰ طبقه را انتخاب کنید تا به راحتی خراب نشود.

خرید دوربین مداربسته و تجهیزات آن :

خرید دوربین مداربسته مناسب مرحله اول نصب آن است اینکه شما بدانید چه دوربینی برای محلی که در نظر دارید مناسب تر است اهمیت بالایی دارد. خرید سیستم مدار بسته خوب تا  چند سال می تواند امنیت شما را تضمین کند . نیاز امنیتی و قسمت های مختلف به شما کمک می کند تا نوع دوربین را برای هر فضا مشخص کنید. بودجه ای که برای خرید دوربین اختصاص داده اید، نوع نمایش تصویر، مدت زمان ضبط تصاویر ضبط شده روی هارد دیسک، انتقال تصویر بر روی موبایل یا کامپیوتر از بستر اینترنت، امنیت شبکه، توسعه آینده سیستم در این مرحله باید بررسی شود.

دوربین مداربسته را در محل مورد نظر خود قرار دهید :

واحد دوربین را در محل مورد نظر قرار دهید ، علائم راهنما برای حفاری تهیه کنید. سوراخ ها و چکش را در قالب های پیچ مته کنید حالا دوربین را محکم ببندید و کابل برق دوربین را در یک سوکت قرار دهید.

بررسی نصب دوربین مداربسته و تجهیزات مورد نیاز آن

نصب دوربین مداربسته

قرار دادن DVR :

DVR از دوربین مدار بسته محلی است که در آن دیسک سخت نظارت وجود دارد. بنابراین تمام ضبط های دوربین مدار بسته شما در داخل یک DVR قرار دارند. توصیه می شود که DVR را درون یک محفظه قفل نگه دارید تا حتی اگر کسی به DVR را آسیب زد اما نتواند فیلم های ضبط شده را از بین ببرد. این یک قدم اساسی برای اطمینان از یک سیستم امنیتی در خانه یا محل کار شما است.

مدیریت کابل ها :

برای همه کابل ها از دوربین گرفته تا واحد DVR مسیر را برنامه ریزی کنید. برای حفظ و ایمنی سیم، از قالب های سیم استفاده کنید و قالب ها را در طول مسیر میخ بزنید و سیم نظارت سیامی را داخل آن قرار دهید.

اتصال سیم ها :

کابل ویدیویی از طریق درگاه BNC متصل می شود. حدود ۱٫۵ سانتی متر پوشش بیرونی کابل ویدیویی را که اکنون باید درز را در معرض خود قرار دهد ، بردارید و درگاه خروجی DVR را به صفحه ای که منبع فیلم را در آن می خواهید وصل کنید.

روشن کردن دوربین مداربسته :

با روشن کردن دوربین های به دنبال آن نمایشگر و DVR شروع کنید. DVR را مطابق با کتابچه راهنما با DVR تنظیم کنید و برای تایید اینکه هر دوربین به درستی کار می کند و زاویه دید مطلوب را ارائه می دهد از فید هر دوربین بروید.

 تجهیزات اصلی جهت نصب دوربین مداربسته :

  • خرید دوربین مداربسته به مدل و تعداد مورد نیاز خودتان
  • دستگاه DVR
  • کابل مخصوص دوربین مداربسته
  • منبع تغذیه ۱۲ ولت
  • هارد دیسک برای ذخیره
  • فیش BNC
  • داکت
  • لوله فکسی
  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

نصب کرکره برقی یکی از کارهایی است که نیاز به تخصص و داتش زیادی دارد. اگر شما هم مایل هستید که امنیت محل کار خود را ارتقا دهید، از درب های کرکره برقی استفاده کنید. درب های کرکره برقی در مجموعه ایمن صنعت باکیفیت بالا نصب می شوند و امنیت و آرامش بیشتری را برای اماکن تجاری شما تضمین می کنند. مهم نیست که روزانه چند بار کرکره ها را باز و بسته می کنید، کرکره های برقی نصب شده،  بهینه عمل خواهند کرد. جهت نصب کرکره برقی با امنیت بالا و نازلترین قیمت می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۳۷۸ تماس حاصل فرمایید.

مراحل نصب کرکره برقی :

نصب پروفیل درب کرکره ای

نصب صفحه پلیت درب های برقی با موتور توبولار

نصب شفت کرکره برقی

نصب تیغه های درب روی شفت کرکره برقی

نصب ریل کرکره برقی و تنظیمات نهایی آن

نصب برد و ریموت کرکره برقی

 

نصب پروفیل در کرکره برقی چگونه است؟

ابتدا پروفیل را جای ریل قبلی قرار می دهیم و با استفاده از تراز آن را شاغول میکنیم. توجه داشته باشید که این مرحله بسیار مهم است و باید با دقت کامل انجام شود. صورت پروفیل دقیقا باید به سمت پروفیل روبه رویی باشد. بعد از جاگذاری دقیق پروفیل و شاغول کردن آن، یک نفر پروفیل را باید سفت نگه دارد و نفر دیگر پروفیل را به ستون جوش دهد.

نصب صفحه پلیت درب های برقی چگونه است؟

بعد از اینکه هر دو پروفیل را سر جای خود و با فاصله ی مناسب جوشکاری کردیم در مرحله بعدی در موتور های توبولار این صفحه دو پلیت ساده است که که روی آن شیارهای نواری برای کنترل و تنظیم فاصله کرکره تا مرکز شفت وجود دارد. در موتور های ساید دو صفحه در پک نصب موتور کرکره ساید وجود دارد. یکی صفحه بزرگتر که زنجیر گیربکس روی آن قرار دارد و دیگری صفحه نصب موتور کرکره ساید کوچکتر که بلبرینگ انتهای دیگر درام روی آن قرار می گیرد.

برای این مرحله ارتفاعی که می خواهیم درب کرکره ای اتوماتیک در آن ارتفاع نصب شود مشخص می کنیم و با استفاده از شیلنگ تراز یا تراز لیزری این اندازه را به سمت دیگر کرکره منتقل میکنیم. با این روش مرکز صفحه پلیت ها در یک ارتفاع قرار می گیرند و در این مرحله به تراز بودن کرکره برقی دقت کنید.

نصب کرکره برقی و بررسی تجهیزات مورد نیاز جهت نصب کرکره برقی

نصب شفت در کرکره برقی چگونه است؟

برای نصب شفت کرکره برقی، اول بین دو خورشیدی را دقیق اندازه گیری میکنیم و لوله را برش میدهیم. بعد موتور توبولار را یک طرف لوله جا میزنیم که در مراحل بعدی آموزش تصویر نصب کرکره برقی توضیح بیشتر را ارائه خواهیم نمود. حدود ۴٠ سانتی متر موتور توبولار را وارد لوله میکنیم. سپس آدابتور را هم داخل لوله جا میزنیم تا بوسیله ی میخ  پرچ به لوله اتصال داده شود و چهار یا پنچ سوراخ ایجاد میکنیم تا کار پرچ کردن را انجام دهیم و توجه کنید برروی شیار ها این سوراخ ها را ایجاد نکنید.

اگر از سیستم توبولار استفاده می کنیم ابزاری به نام ستاره ای همراه پک وجود دارد که آن را روی صفحه پلیت پیچ می کنیم ، سپس انتهای موتور را وارد ستاره ای کرده و خار آن را متصل می کنیم در سمت دیگر پیچ های یاتاقان را روی صفحه پلیت می بندیم در سیستم ساید به جای یاتاقان از بلبرینگ استفاده می شود که جای آن روی صفحه پلیت تعبیه شده است

نصب تیغه های درب روی شفت چگونه انجام می شود؟

تیغه های داخل پک معمولا در دسته های ۵ تایی هستند یکی از دسته ها را که می خواهیم بالای کرکره قرار بگیرد روی درام پیچ می کنیم توجه کنید که اگر از تیغه های قوس دار استفاده می کنید انحنای تیغه ها روی درام قرار بگیرد تا به راحتی دور آن رول شوند حداقل ۳ یا ۴ تیغه روی درام قرار می گیرند و این اندازه ها باید قبلا در نظر گرفته شده باشد تیغه ها را با پیچ به درام متصل می کنیم.

برای نصب تیغه کرکره برقی، دو نفر سر تیغه را بالا می بریم و روی شفت سوار می کنیم. برای اتصال تیغه کرکره برقی به شفت از پیچ سر مته دار استفاده می شود. البته باید حواستان باشد که تیغه دقیقا وسط شفت قرار بگیرد و فاصله ی بادخور از دو طرف را داشته باشد. تقریبا برای هر متر از عرض کرکره ٢ عدد پیچ کفایت می کند.

نصب ریل کرکره برقی چگونه انجام می شود؟

پس از نصب تیغه ها برروی کرکره برقی نوبت به نصب ریل کرکره برقی می رسد. ریل را به ارتفاع زمین تا دور رول برش می زنیم سپس برای اینکه ورود و خروج تیغه ها به درون ریل به آرامی انجام شود شکافی در ۱۰ سانتی متری یک لبه ی ریل ایجاد می کنیم و آن را به سمتی که رول قرار دارد خم می کنیم ریل ها را در جای خود قرار داده و به پروفیل آهن پیچ می کنیم پس از نصب ریل موتور کرکره را در جهت باز شدن روشن می کنیم و تیغه های کرکره را به سمت ورودی ریل هدایت می کنیم.

اجازه می دهیم تا کرکره تا رسیدن به زمین باز شود سوئیچ های قطع کننده موتور که حالا نقش تنظیم ارتفاع باز و بست کرکره را بر عهده دارند تنظیم می کنیم وقتی که کرکره به زمین رسید موتور را طوری تنظیم کنید که نیم دور اضافه باز شود تا در هنگام بسته بودن کرکره فشاری روی موتور نباشد ، این کار باعث بالا رفتن طول عمر موتور کرکره می شود.

نصب کرکره برقی و بررسی تجهیزات مورد نیاز جهت نصب کرکره برقی

نصب برد و ریموت در کرکره برقی چگونه انجام می شود؟

آخرین مرحله برای تکمیل نصب کرکره برقی درواقع نصب برد و ریموت در کرکره برقی می باشد. ست کردن ریموت کرکره برقی از طریق ۲ مرحله قابل انجام است. برای پاک کردن حافظه ریسیور یا Reset کردن آن و همچنین تعریف ریموت کنترل به برد کرکره از این دکمه استفاده می شود انجام این مراحل به شرح زیر می باشد. Reset کردن ریسیور : برای پاک کردن حافظه ریسیور دکمه LERN را به مدت ۱۰ ثانیه فشرده نگه دارید در این زمان LED شروع به چشمک زدن می کند.

پس از طی زمان ۱۰ ثانیه LED از حالت چشمک زن به ثابت تغییر وضعیت می دهد به معنی این است که حافظه ریسیور پاک شده است. تعریف کردن ریموت کنترل از طریق دکمه LERN را فشار دهید. بلافاصله دکمه ریموت را فشار دهید تمامی این مراحل تنها ۲ الی ۴ ثانیه زمان لازم دارد. پس از چشمک زدن LED به معنی تایید کد گرفتن ریموت هر دو دکمه را رها کنید.

  1. کد دهی از طریق کلید لرن بر روی برد درب
  2. کد دهی ریموت از طریق دیپ سویچ های ریموت و برد

تجهیزات مورد نیاز برای نصب کرکره برقی :

  • تیغه کرکره برقی
  • شفت کرکره برقی
  • ریل، مویی و کپس
  • موتور کرکره برقی
  • ups کرکره برقی
  • صفحه پلیت
  • رسیور
  • سیم و کابل
  • ورق آهنی
  • دستگاه جوش
  • ابزار های مورد نیاز مانند آچار، انبر و سیم چین و …
  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

درب زیر سقفی یا سکشنال به دلیل مکانیزم خاص جمع شو در زیر سقف و با توجه به محدودیت فضا و ارتفاع تا سقف انتخابی صحیح و مدرن برای درب های پارکینگی می باشد، چون می توان حتی تا چند سانتیمتر مانده به درب خورو را پارک کرد. به دلیل ساخت آنها از قسمت های جداگانه ای ساخته شده اند که به صورت عمودی باز می شوند و به عنوان درب های بخش شناخته می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش انواع درب های اتوماتیک می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس بگیرید. همچنین برای بررسی و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص درب های اتوماتیک از درب اتوماتیک شیشه ای تا درب تاشو، درب مثلثی و … که با کلیک برروی هرکدام می توانید وارد صفحه مربوط به آن شوید.

ساختار درب اتوماتیک سکشنال یا زیر سقفی :

بیشتر درهای مقطع به صورت استاندارد دارای دو پوست هستند که پانل های آن با فوم عایق ۴۲ میلی متر تا ۶۷ میلی متر ضخامت دارند. این بخش ها به طور کلی از استیل گالوانیزه برای استحکام و ماندگاری ساخته می شوند. ساخت کارآمد و چشمگیر درب مقطعی باعث استحکام و پایداری در سایر دربها حتی در اندازه های بزرگتر نمی شود. در نتیجه با استفاده از درب مقطع می توان دهانه های گاراژ قابل توجهی بزرگتر را در آن جای داد.

درب اتوماتیک سکشنال یا درب زیر سقفی چیست؟

ویژگی درب های سکشنال یا زیر سقفی :

درب اتوماتیک سکشنال یا درب های زیر سقفی مناسب برای پارکینگ هایی با تردد بالا می باشند. درب سکشنال توسط فنرهای بالانس بسیار قوی فشار اضافی را از سیستم کاسته و وزن اصلی پنلهای درب سکشنال را متعادل می کنند. در کنار انتخاب یک سیستم اتوماسیون خوب و استاندارد(موتور کشنده)، می توان در ترددهای بالا از این نوع درب ها استفاده نمود و به علت استفاده از چرخ های ضد سایش و ریل های نگهدارنده، استهلاک درب سکشنال در مقایسه با دیگر سیستمهای درب اتوماتیک بسیار کم است.

مزایای درب زیر سقفی یا درب سکشنال چیست ؟

  • عملکرد ضد سرقت به طوری که فضایی وجود ندارد تا سارق بتواند حتی با دیلم و یا هر چیز مشابهی آن را باز کند
  • قابلیت توانایی احداث ایجاد پنجره یا درب نفر رو در داخل پانل درب سکشنال
  • سرعت بالا نسبت به دیگر مدل های درب اتوماتیک
  • نیاز به فضای بسیار محدود مثلا نیاز به ۲۰ تا ۲۵ سانتی متر از ارتفاع دارد
  • زیبایی فوق العاده و انطباق با نمای ساختمان و محل مورد استفاده و بهره برداری شده
  • آزاد کردن و خلاص کردن درب سکشنال یا درب زیر سقفی فوق العاده راحت است و باز و بسته شدن آن در هنگام قطع برق به راحتی امکان پذیر است
  • به علت اصطکاک کم بین اجزا و قطعات و استفاده از یراق آلات و فولاد و ضد خش بودن پانل ها از طول عمر بسیار بالایی برخوردار است
  • تنوع در طرح و رنگ پانل ها مطابق با سلیقه مصرف کننده
  • تعداد تردد نامحدود و زیاد حتی در مجتمع های مسکونی بزرگ
  • عایق صدا و نور

 

انواع درب سکشنال یا زیر سقفی :

درب زیر سقفی مسکونی : درب زیر سقفی یا سکشنال به دلیل مکانیزم خاص جمع شو در زیر سقف و با توجه به محدودیت فضا و ارتفاع تا سقف انتخابی صحیح و مدرن برای درب های پارکینگی می باشد چون می توان حتی تا چند سانتیمتر مانده به درب، خودرو را پارک کرد.

درب زیر سقفی صنعتی : انواع درب های صنعتی عبارتند از درب های سریع PVC که در ورودی لیفتراک رو استفاده می گردد و با سرعت زیاد باز و بسته می شوند حدود یک متر در ثانیه و درب های سکشنال با امکان افزودن درب نفررو، ضمن سرعت نسبی بالا و عایق حرارت بودن دارای امنیت بالایی نیز هستند.

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

ثبت آگهی ملک به فرآیند ثبت اطلاعات ملک مورد نظر کاربر برای فروش خانه خود ، فروش زمین، فروش کلنگی یا اجاره خانه مورد نظر که بعد از ثبت اطلاعات ملک توسط کاربر، آگهی ثبت شده در سایت تایید شده و آگهی شما به نمایش در می آید. سایت جوکاخ سامانه ای پیشرفته است که میتوانید در خصوص خرید خانه، خرید کلنگی، خرید ویلا، خرید زمین ، خریدو مستغلات، اجاره خانه و ... آگهی خود را به صورت رایگان در آن ثبت کنید.

در گذشته هر کسی برای خرید یک ملک نیاز داشت تا به آژانس های املاک سری بزند ولی رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی این پیشرفت به حوزه املاک هم نفوذ کرد و در زمینه دید و بازدید برای خرید یک آپارتمان در محله ای و یا نیاز به فروش ملک یا زمین و ... دیگر صاحبان ملک و خریداران ملک نیازی ندارند که حضوری به آژانس های املاک سری بزنند کافیست به سایت هایی مانند جوکاخ سری بزنند چه خریدار و چه فروشنده باشید کافیست برروی لینک ثبت آگهی ملک کلیک کنید و با پرکردن مشخصاتی از ملک می توانید آگهی ملک خود را به صورت کاملا رایگان به ثبت برسانید.

ثبت آگهی ملک در جوکاخ چه مزایایی دارد؟

  • امکان ثبت رایگان آگهی ملک
  • یافتن املاک با نیاز های فردی 
  • صرفه جویی در زمان
  • خرید و فروش ملک آسان
  • صرفه جویی در هزینه

ثبت آگهی ملک

ثبت آگهی ملک در جوکاخ به چه صورت است؟

اگرچه امروز تعداد آژانس های املاک کم نیست اما در زندگی مدرن و امروزی دیجیتالی افراد تمایل دارند که با موبایل و لپ تاپ یا تبلت خود در خانه آگهی ملک مورد نظر خود را جستجو کنند. وب سایت های زیادی در زمینه ثبت آگهی ملک فعالیت میکنند که سایت جوکاخ با داشتن چندین سال تجربه از فعالان ارائه خدماتی همچون ثبت آگهی ملک میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی انجام ثبت آگهی ملک در جوکاخ به صورت کامل می توانید برروی لینک کلیک کنید.

به طور کلی طریقه انجام ثبت آگهی ملک اینگونه است که بعد از مراجعه به صفحه مربوط به ثبت آگهی رایگان ملک برای شما در خصوص متراژ بنا، سن بنا، نوع آگهی و امکانات و ... که حداقل میزان آگهی لازم برای یک ملک است فیلدهایی گذاشته شده که شما می توانید به راحتی با پر کردن این گزینه ها دکمه ثبت آگهی ملک را بزنید و به صورت رایگان ملک خود را آگهی کنید.

 

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

جوکاخ سامانه ای تخصصی در خصوص بازار مسکن است که یکی از مهمترین مزیت های آن داشتن شرایطی برای کاربران در جهت آگهی دادن در خصوص ملک خود به صورت کاملا رایگان می باشد و همچنین با ارائه نرم افزاری تخصصی در زمینه ارتباط با مشتریان و مدیریت فایل ها، این امکان را برای مدیران، مشاوران مسکن، سازنده های پروژه های ساختمانی فراهم کرده است تا علاوه بر تبلیغات ملک خود بهره‌وری خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند و با ثبت آگهی ملک در جوکاخ شما عزیزان در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده زیرا با به اشتراک گذاشتن اطلاعات دقیق از قیمت خانه و تنوع ملک ، کاربران راحت تر میتوانند گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کنند و همچنین انتخاب دقیق تر و ریزبینانه تری داشته باشند. کافیست برای انجام ثبت آگهی ملک در جوکاخ برروی لینک کلیک کنید.

در ثبت آگهی ملک چه گزینه هایی را باید پرکنید؟

  1. آدرس و موقعیت ملک
  2. جزییات بیشتر در مورد ملک 
  3. نوع ملک و نحوه معامله‌ی آن 
  4. مشخصات آگهی دهنده 
  5. آپلود عکس های ملک 

در گام اول شما باید به این موضوع توجه داشته باشید که میخواهید ملک خودتان را به چه صورت معامله کنید. آیا میخواهید ملک را برای رهن و اجاره یا فروش و پیش فروش بذارید و یا حتی ملک را معاوضه کنید.
و همچنین در گام اول باید شما نوع ملک خود را انتخاب کنید که این ملک مسکونی (خانه)، اداری (دفترکار)، تجاری (مغازه)، زمین، مستغلات (کل زمین و یا کل ملک) است. اگر میخواهید کل ملک و زمین آن را به صورت یکجا معامله نمایید، گزینه مستغلات را انتخاب نمایید. برای مثال املاکی مانند خانه کلنگی، باغ و باغچه، کل ساختمان ، کارگاه و ... باید در قسمت مستغلات ثبت شوند.

ثبت آگهی ملک

چرا ثبت آگهی ملک را انجام دهیم؟

  • امکان ثبت رایگان آگهی ملک
  • خرید و فروش ملک آسان
  • صرفه جویی در هزینه
  • صرفه جویی در زمان
  • یافتن املاک با نیاز های فردی 
     

مجموعه جوکاخ این امکان را برای صاحبان و فروشندگان ملک فراهم کرده است تا ملک خود را به‌صورت رایگان در این وب‌ سایت آگهی کنند. ثبت آگهی رایگان در وب‌ سایت جوکاخ این امکان را برای فروشنده و خریدار فراهم می‌ سازد تا در مدت‌ زمان کم و با صرف هزینه اندک ملک مورد نظر خود را خریداری و یا به فروش برسانند. از مهم‌ ترین مزیت ثبت آگهی فروش خانه در بخش سپردن ملک از وب‌ سایت جوکاخ این است که اطلاعات ملک به‌ صورت کاملا دقیق و با تمام جزییات در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد. همچنین با ثبت آگهی فروش خانه یا آگهی اجاره خانه در جوکاخ این امکان برای خریداران و فروشندگان فراهم است تا با تعداد زیادی از آژانس املاک مجرب و قابل‌ اعتماد آشنا شده و معاملات خود را با مشاوره آن‌ ها انجام دهند.

  • cyber guys