سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

۵۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بسیار محتمل است که به ویروس کرونای جدید (مولد بیماری کووید ۱۹) مبتلا شده اما علائمی نداشته باشید، زیرا همهٔ افرادِ آلوده به ویروس، علائم نشان نمی‌دهند. اما با استفاده از آزمایش آنتی بادی کرونا متوجه خواهید شد که آیا در گذشته به این ویروس مبتلا شده‌اید یا خیر؟ این روش را آزمایش آنتی ‌بادی می‌نامند. کارشناسان امیدوارند که این آزمایش بتواند میزان گستردگی این بیماری را برای همه مقامات بهداشتی روشن کند. برای انجام آزمایش کرونا کافیست کلیک کنید.

آزمایش آنتی بادی

تست آنتی بادی چیست؟

این آزمایش (که به آزمایش سرولوژی نیز معروف است) به دنبال مواد خاصی در خون شماست که به آن آنتی‌بادی می‌گویند. بدن شما هنگام مبارزه با عفونتی مانند کووید ۱۹ این مواد را ایجاد می‌کند. وقتی واکسنی مانند واکسن آنفولانزا نیز به شما تزریق می‌شود همین اتفاق می‌افتد و در نهایت مصونیت نسبت به ویروس ایجاد می‌شود. آزمایش آنتی ‌بادی وجود خود ویروس را بررسی نمی‌کند، بلکه به دنبال این است که آیا سیستم ایمنی بدن شما به عفونت پاسخ داده است یا خیر؟

ممکن است آن را با عنوان آزمایش سرولوژی نیز بشنوید. این آزمایش در جستجوی مواد خاصی به نام آنتی بادی ها در خون شما می باشد. بدن شما هنگام مبارزه با عفونتی مانند کووید-19 آنتی بادی ها را تولید میکند. زمانی که شما واکسن میزنید نیز همین اتفاق میفتد مثلا هنگام تزریق یک دوز واکسن آنفولانزا  نیز بدن شما آنتی بادی تولید میکند. با تولید آنتی بادی بدن شما در برابر یک ویروس ایمنی ( مصونیت ) پیدا می کند.

آزمایش سرولوژیکی کرونا (آزمایش آنتی بادی مخصوص COVID-19) :

ممکن است به ویروس کرونا مبتلا شوید و متوجه آن نشوید. زیرا تمام افرادی که به ویروس آلوده می شوند ، علائم ندارند. آزمایش کرونا به شما کمک می کند تا متوجه شوید که آیا آلوده هستید یا خیر، یک آزمایش خون سریع وجود دارد که به شما میگوید آلوده شده اید یا خیر. این آزمایش ، آزمایش آنتی بادی نامیده می شود. متخصصان امیدوارند که این آزمایش اطلاعات بهتر و بیشتری در مورد میزان شیوع ویروس کرونا برای مسئولان سلامت داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تست کرونا در منزل می توانید برروی لینک کلیک کنید.

 

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

تست کرونا در منزل

این تست چگونه کار می‌کند؟

مقداری خون از شما گرفته شده و وجود دو ماده شیمیایی زیر در خون شما بررسی می‌شود:

آنتی‌ بادی‌ های IgM بر علیه ویروس کرونا، که در اوایل عفونت ایجاد می‌شوند.
آنتی بادی ‌های IgG بر علیه ویروس کرونا، که دیرتر و پس از بهبودی در بدن ظاهر می‌شوند.

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

آزمایش NIPT یا آزمایش سل فری DNA نوعی آزمایش خون قبل از تولد نوزاد می باشد که در آن اختلالات کروموزومی جنین همانند سندروم داون، سندروم ادوارد و سندروم پاتاو تشخیص داده می شود. این بیماری ها جز شایع ترین اختلالات ژنتیکی در انسان هستند و همه آنها با درجات مختلف باعث ناتوانی ذهنی یا نقص در تولد می شوند. این آزمایش در واقع بر روی دی ان ای آزاد و خارج از سلول (cell free DNA) انجام می شود. برای انجام آزمایش nipt می توانید برروی لینک کلیک کنید.

در طی سالهای 2005 تا 2010 آزمایشاتی تحت عنوان (NIPT (noninvasive prenatal testing یا آزمایش غیر تهاجمی برای تشخیص پیش از تولد به وجود آمد که همچنین به آزمایش cell free DNA testing هم معروف است. آزمایشگاه مندل در طی یک دوره سه ساله از سال 1395 تا 1397 پس از انجام حجم وسیعی از آزمایشات کاملا موفق به راه اندازی نسخه 100 درصد داخلی از این آزمایش انجام گردید.

آزمایش NIPT یا سل فری چیست؟

آزمایش nipt یک تست غیر تهاجمی قبل از تولد است که برای تشخیص سندروم داون و برخی دیگر از ناهنجاری های جنینی بسیار حساس است. در دوران بارداری، مقدار کمی از DNA جنین از طریق جفت و دیواره رحم عبور کرده و وارد جریان خون مادر می شود. تست پیش از تولد غیر تهاجمی (NIPT) اطلاعات ژنتیکی موجود در این DNA را تجزیه و تحلیل می کند و از طریق آن تعدادی از ناهنجاری های کروموزومی جنین را غربالگری میکند. این آزمایش به ویژه به سندرم داون حساس است. NIPT شامل یک آزمایش خون ساده است و از هفته دهم بارداری قابل انجام است. 

آزمایش nipt

آزمایش nipt چه کمکی به شما میکند؟

NIPT اغلب برای جستجوی اختلالات کروموزومی مورد استفاده قرار می گیرد که در اثر وجود نسخه اضافی یا مفقود شده (aneuploidy) کروموزوم ایجاد می شود. NIPT در درجه اول به دنبال سندرم داون (تریزومی 21 ، ناشی از کروموزوم اضافی 21)، تریزومی 18 (ناشی از کروموزوم اضافی 18)، تریزومی 13 (ناشی از کروموزوم اضافی 13) و نسخه های اضافی یا مفقود کروموزوم X و کروموزوم Y (کروموزوم های جنسی) می گردد و با حساسیت و دقت بسیار بالایی این کاررا انجام می دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین انجام آزمایش NIPT می توانید برروی لینک کلیک کنید تا به صفحه خدمات این آزمایش مراجعه کنید.

انجام آزمایش nipt در آزمایشگاه مندل چه مزایایی دارد :

  1. حساسیت و صحت بالای آزمایش در آزمایشگاه مندل
  2. غیر تهاجمی بودن آزمایش NIPT 
  3. جوابدهی سریع آزمایش NIPT در آزمایشگاه مندل
  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

تست ها و آزمایشات مختلفی برای تشخیص کرونا وجود دارد که تست PCR یکی از انواع این آزمایش می باشد. آزمایش PCR در صورت شناسایی دو ژن خاص SARS-CoV-2 می تواند تشخیص ویروس کرونا را تأیید کند. اگر تنها یکی از این ژنها را شناسایی کند ، نتیجه ای غیرقطعی خواهد داشت. برای آزمایش کرونا برروی لینک کلیک کنید.

تست pcr کرونا یا تشخیص عفونی چیست؟

تست پی سی آر وجود ویروس فعال در بدن را نشان می­دهد و باید مراحل قرنطینه یا انزوای خود از دیگران را انجام دهید. در حال حاضر تست تشخیص عفونی به دو روش انجام می ­شود: آزمایش PCR که مواد ژنتیکی ویروس را مورد بررسی قرار می­ دهد و تست آنتی ژن که پروتئین­ های خاص روی سطح ویروس را مشخص می ­کند.

آزمایش pcr کرونا

آزمایش pcr چگونه انجام می شود؟

تکنسین یک سوآب پنبه ای 15 سانتی متری را درون هر دو طرف بینی شما قرار داده و آن را برای حدود 15 ثانیه حرکت می دهد. این حرکت درد نخواهد داشت ولی ممکن است باعث احساس ناراحتی شود. سپس، سوآب را به یک آزمایشگاه جهت آزمایش مواد داخل بینی شما می فرستند.

اگر بخواهید آزمایش های دیگری برای تشخیص کرونا انجام دهید چه آزمایشاتی وجود دارد؟

آزمایش های عمومی کرونا :

این آزمایش های عمومی شامل تست سوآب (swab)، تست خلط و آزمایش خون و .... در جهت تشخیص کرونا می باشد.

آزمایش سرولوژیکی یا آنتی بادی :

این آزمایش ها ، آنتی بادی هایی را تشخیص می دهند که بدن برای مقابله با ویروس تولید می کند. این آنتی بادی ها در هرکسی که از کووید-19 بهبود یافته باشد وجود دارند. برای کسب اطلاع بیشتر از آزمایش آنتی بادی می توانید کلیک کنید.

حال شما همین الان می خواهید آزمایش کرونا را انجام دهید، باید از کجا شروع کنید؟

آزمایشگاه آنلاین مندل مفتخر است در زمینه خدمات دهی آنلاین و درب منزل به کاربران خود توانسته موفق عمل کند. شما نگران کرونا گرفتن خود و اعضای خانواده تان نباشید به راحتی می توانید آزمایش pcr کرونا و هر نوع تست کرونا در منزل را با آزمایشگاه ما تجربه کنید. برای شروع این کار کافیست برروی لینک کلیک کنید. (اگرچه سوالی داشتید یا مشکلی برایتان به وجود آمد کافیست با شماره آزمایشگاه یعنی 88198077-021 تماس بگیرید)

 

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

 

تست کرونا در منزل

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

ارزیابی بهترین ماسک ها برای کرونا

از زمان شیوع این بیمار دانشمندان توصیه های مختلفی از جمله پوشیدن ماسک داده اند اما در چند ماه اخیر استفاده از ماسک را به عنوان راهی موثر برای مقابله با ویروس شمرده اند.

هنگامی که فرد مبتلا به ویروس کرونا دچار مشکلات تنفسی می شود در مواقع عطسه و سرفه نیز می تواند ویروس کرونا را از طریق قطرات تنفسی به افراد دیگر منتقل سازد.علاوه بر این حتی هنگام صحبت کردن نیز تعداد معدودی قطرات تنفسی می توانند در فضا انتشار یابند و به استنشاق فرد دیگر برسند و او را آلوده سازند.

متاسفانه با رشد همه گیری کرونا عرضه ملزوماتی مانند ماسک بسیار کم شد و یا با قیمت بالا این عرضه صورت می گرفت .سازمان بهداشت جهانی نیز به همین دلیل استفاده از ماسک های دست ساز خانگی را نیز بلامانع خواند.

با توجه به اهمیت استفاده از ماسک دانشمندان دانشگاه دوک یکی از معتبرترین دانشگاه‌های آمریکا نیز 4 نوع ماسک را بررسی کردند و آنها را با توجه به میزان اثر بخشی معرفی کردند.

پس از بررسی های انجام شده این گروه ماسک های بانداژی و ماسکهای بافتنی را از جمله ماسکهای ناامن در مقابله با ویروس خواندند.

این تیم اطلاعات به دست آمده را در مجله science advance منتشر کرده اند.

مارتین فیشیر از محققین این بررسی می گوید " هنگامی که مردم صحبت می کنند قطرات بسیار کوچکی از دهان آنها به بیرون پرتاپ می شود و این انتقال فقط در مورد عطسه و سرفه نمی باشد.

همچنین اثبات شد استفاده از برخی ماسک ها می تواند نسبت به مابقی موارد موثرتر واقع شود.

ماسک های N95 برای کادر پزشکی که در معرض خطر بیشتری هستند مورد نیاز است اما برای مابقی افراد نیز استفاده از ماسک های معمولی سه لایه جراحی و پنبه ای نیز می تواند گزینه مناسبی تلقی شود.

افراد بیمار برای جلوگیری از انتقال ویروس موظف به استفاده از ماسک می باشند.

گزینه استفاده از ماسک زمانی شدت گرفت که توسط این دانشمندان میزان انتقال ویروس کرونا هنگام استفاده از ماسک سنجیده شد و مشخص شد با روش بسیار آسان استفاده از ماسک می توان از همه گیری این بیماری به طرز محسوسی جلوگیری کرد.

این تحقیق برای شرکت ها و امکان پرتردد نیز حائز اهمیت است و چنانچه افراد در مراکز با تراکم بالا بتوانند این قانون را رعایت کنند می توان به کاهش شیوع جهانی این بیماری امید داشت.

اگر همه افراد از ماسک استفاده کنند 99 درصد قطرات تنفسی معلق در هوا قبل از رسیدن به شخص دیگر متوقف خواهند شد ، این امر از این جهت بسیار حائز اهمیت است که 40 درصد افراد ناقل بدون علائم هستند و چون علائمی ندارند خود نیز بر امر انتقال ویروس کرونا واقف نیستند.

مجموعه آزمایشگاه مندل برای راحتی شما در زمان شیوع کرونا آزمایش کرونا را به صورت آنلاین و در منزل انجام می دهیم به این منظور کافیست برروی لینک آزمایش کرونا کلیک کنید.

آزمایش کرونا در منزل

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

داروی کرونا

تحقیقات جدید محققان منجر به تولید دارویی به نام «نارسوپلیمب» با اثر تولید آنتی‌بادی شده است، این دارو روی بیماران کرونایی با شرایط وخیم موثر بوده و منجر به بهبودی کامل بیمار می شود.

این داروی منوکلونال تولید آنتی‌بادی که توسط شرکت داروسازی «اومروس» (Omeros) طراحی شده، توانایی ویروس کرونا در آلوده کردن سلول‌ها را نمی‌گیرد، بلکه از وارد شدن آسیب به رگ‌های بیماران جلوگیری می کند و در نتیجه بسیاری از ارگان‌های بیمار سالم می‌ماند و بیمار از مرگ رهایی می یابد. بر اساس نتایج آزمایش‌های صورت گرفته در شهر برگاموی کشور ایتالیا، جان تمام بیماران بدحالی که داروی نارسوپلیمب را دریافت کرده‌اند نجات داده شده است.

این دارو تا قبل از این برای درمان آسیب های رگ‌های خونی استفاده می شده است، اما پزشکان در آزمایشات جدید مرتبط با ویروس کرونا از آن استفاده کردند و در اولین مورد، نارسوپلیمب روی شش بیمار بدحال کرونا آزمایش شد؛ تمام این بیماران در شرایط سندرم دیسترس حاد تنفسی (ARDS) قرار داشتند که در بین مبتلایان به ویروس کرونا این حالت غالبا منجر به مرگ بیمار خواهد شد. پنج نفر از این بیماران را آقایان شکل داده بودند و همگی بین ۴۷ تا ۶۳ سال سن داشتند. این افراد ظرف ۴۸ ساعت ابتدایی دو دوز از این دارو را دریافت کردند و سپس به مدت یک ماه، هفته‌ای دو بار نارسوپلیمب دریافت کرده اند.

بعد از پایان چرخه درمان، تمام شش نفر نه تنها جان سالم به در بردند، بلکه دو نفر از آنها ظرف یک ماه مرخص شدند و مابقی نیز رو به بهبودی حرکت کردند و بعد از گذشت حدود سه ماه مرخص شدند. نتایج بررسی های صورت گرفته مشخص کرد که صدمات درونی رگ‌های خونی بیماران کاهش و از لخته شدن خون جلوگیری شده و  در نهایت طوفان سیتوکینی نیز بروز نکرده است.

محققان مدعی هستند این دارو اثرات مفیدی در بدن بیماران بدون عوارض جانبی از خود نشان داده است. در حال حاضر استفاده از این دارو روی دیگر بیماران بدحال کرونایی نیازمند تحقیقات و مطالعات بیشتری است و بطور کلی اگر نارسوپلیمب روی همه مبتلایان کرونا نتیجه‌بخش باشد، احتمالا می‌تواند جان جمعیت زیادی از مبتلایان جهان را نجات دهد.از ابتدای شیوع ویروس کرونا داروهایی مانند رمدسیویر یا دگزامتازون برای کمک به حال بیماران کووید-19 استفاده شده اند، اما هرگز هیچ کدام از آنها به صورت قطعی جلودار مرگ نبوده‌اند. اما این بار به نظر می‌رسد داروی نارسوپلیمب راه حل ماجرا خواهد بود و می‌تواند حتی حال وخیم بیماران بستری شده در بیمارستان را نیز بهبود بخشد.

 

مجموعه آزمایشگاه مندل برای راحتی شما در زمان شیوع کرونا آزمایش کرونا را به صورت آنلاین و در منزل انجام می دهیم به این منظور کافیست برروی لینک آزمایش کرونا کلیک کنید.

آزمایش کرونا در منزل

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید مطمئن شید که کرونا دارید یا خیر یکی از گزینه های عالی برای شما آزمایش خون کروناست که می تواند برای شما مشخص کند قبلا به کرونا مبتلا بوده اید یا خیر. آزمایش آنتی بادی وجود خود ویروس را بررسی نمی کند. در عوض ، اینکه سیستم ایمنی بدن شما سیستم دفاعی بدن شما در برابر بیماری به عفونت پاسخ داده یا خیر را بررسی میکند. برای انجام آزمایش کرونا کافیست کلیک کنید.

منظور از آزمایش خون کرونا چیست؟

آزمایش آنتی بادی که با نام تست سرولوژی هم آن را می شناسند درواقع نمونه گیری از خون می باشد. در آزمایشگاه مندل صفحه ای با نام آزمایش کرونا برای راحتی کاربران وجود دارد تا به واسطه آن شما بتوانید درخواست آزمایش مورد نظر خود را ثبت کنید و کارشناسان مجرب ما با شما تماس بگیرند.  این آزمایش در جستجوی مواد خاصی به نام آنتی بادی ها در خون شما می باشد. بدن شما هنگام مبارزه با عفونتی مانند کووید-19 آنتی بادی ها را تولید میکند. زمانی که شما واکسن میزنید نیز همین اتفاق میفتد مثلا هنگام تزریق یک دوز واکسن آنفولانزا  نیز بدن شما آنتی بادی تولید میکند. با تولید آنتی بادی بدن شما در برابر یک ویروس ایمنی ( مصونیت ) پیدا می کند.

 

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

تست کرونا در منزل

بعد از انجام دادن تست خون کرونا چه اتفاقی می افتد؟

تست مثبت کرونا به این معناست که شما در حال حاضر یا اخیرا ویروس را داشته اید. علائم خود را پایش کنید و در صورت مشکل در تنفس، گیجی یا کبودی لب و صورت، به سرعت به پزشک فوق تخصص ریه یا متخصص بیماری های عفونی مراجعه کنید.

کارهای زیر را برای جلوگیری از شیوع کرونا انجام دهید:

  • در خانه بمانید، مگر برای دریافت مراقبت های پزشکی خارج شوید.
  • از سایر افراد خانه دوری کنید.
  • وسایل خود را با کسی مشترک استفاده نکنید.
  • در هنگام سرفه و عطسه صورت خود را بپوشانید
  • دست های خود را به طور مرتب بشویید.

آزمایش خون کرونا

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

برای رسیدن به موفقیت قطعا راه های مختلفی وجود دارد که با آگاهی از آن ها می توانید به موفقیت دست یابید. از اساسی ترین و اصلی ترین شرایط موفقیت یک انسان در زندگی فردی و اجتماعی داشتن قدرت، مدیریت خود است. انسان موفق، ریشه همه موفقیت ها را در درون خود جست و جو می کند. قبل از هرکاری استرس و اضطراب را از خود دور کنید ما به شما دوره های مدیریت استرس و مدیریت اضطراب را پیشنهاد می کنیم.

موفقیت فقط مخصوص افراد خاص نیست، موفقیت متعلق به همه است. شما می توانید آن را به دست آورید اما اول باید از درون خود مطمئن شوید و خود را بسازید. این گونه می توانید موفقیت را در دستان خود بگیرید. منشا تمام پیروزی ها در وجود انسانی است که به زندگی نگاه مثبتی دارد و به دنبال کار و تلاش است، او هیچ وقت زمان را از دست نمی دهد و از حتی ثانیه اش نمی گذرد. موفقیت را باید آموخت پس همیشه سعی کنید آن را در زندگی یاد بگیرید و از دانسته هایی که به مرور به دست آوردید استفاده کنید.

رسیدن به موفقیت در گرو :

  • عزم بی نظیر برای رسیدن به موفقیت داشته باشید.
  • گاهی دست از تلاش بردارید و ابزار خود را تیز کنید.
  • برای زمان و کارتان برنامه ریزی کنید.
  • با افراد موفق نشست و برخواست کنید.
  • با کار‌های کوچک شروع کنید.
  • از مطرح کردن ایده ‌های جدید نترسید.
  • مرد عمل باشید.
  • از کمک مشاوران و همچنین تجربه افراد استفاده کنید.
  • همواره درحال آموختن باشید.
  • از شکست نترسید و خود را برای شکست‌های بزرگ بار‌ها و بار‌ها آماده کنید.

راه های رسیدن به موفقیت

عوامل موثر در رسیدن به موفقیت :

  • اعتماد به نفس (برای کسب اطلاعات بیشتر از افزایش اعتماد به نفس می توانید برروی لینک کلیک کنید)
  • نهایت استفاده از هوش (در این خصوص به شما دوره هوش هیجانی را توصیه میکنیم)
  • حداکثر استفاده از زمان
  • مشخص کردن هدف

یکی از راه های رسیدن به موفقیت الگو قرار دادن افراد موفق است :

سعی کنید برای رسیدن به موفقیت، افراد موفق را الگوی خود قرار دهید و اگر راه رسیدن به موفقیت آن ها کارآمد است برای شما، پس از آن نهایت استفاده را ببرید. مثلا بسیاری از افراد موفق، بخشی از موفقیت خود را از راه مطالعه به دست آورده اند، پس شما هم حتما مطالعه کنیدو دانسته های خود را افزایش دهید. هرچه اطلاعات شما بالاتر رود به موفقیت نزدیک تر می شوید. دوره تجسم خلاق شما را در رسیدن به اهداف و موفقیت کمک خواهد کرد برای شروع کلیک کنید.

برای رسیدن به موفقیت باید از سبک های زندگی نا سالم دست بکشید :

باید بدانید که در زندگی برای رسیدن به هر چیزی که می‌خواهید، نخست به یک بدن سالم احتیاج دارید و برای داشتن یک بدن سالم، تنها دو چیز را باید به خاطر بسپارید:

  • رژیم غذایی سالم
  • فعالیت فیزیکی و ورزش

این گام‌ ها کوچک، اما اثرگذار هستند و روزی به خاطرِ برداشتن آنها از خودتان قدردانی خواهید کرد.

به طور کلی سه راه برای رسیدن به موفقیت داریم :

  • نظم و آرامش
  • برنامه ریزى و دقت
  • سرعت عمل و زمان شناسى
  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

همه انسان ها اهدافی در زندگی خود دارند. برای رسیدن به هدف های خود باید راه های رسیدن به هدف را بشناسید. انواع مختلفی از اهداف هستند که شما منجر به تلاش برای رسیدن میکند از جمله این اهداف رفتن به سفر، خرید یک وسیله، کم کردن وزن، راه اندازی یک کسب و کار و … می باشد. دوره تجسم خلاق شما را برای رسیدن به خواسته هایتان کمک خواهد کرد کافیست برروی لینک کلیک کنید.

طبق گفته روانشناسان ،تقریبا 8%از افراد به اهداف و تصمیمات خود می رسند و این آمار نشان دهنده این است که 92 درصد از افراد اهداف خود را مشخص می کنند و یا حتی تا نیمه راه ادامه می دهند اما ممکن است به هر دلیل آنرا رها کنند. در واقع راز این افراد کاملا واضح است و آن هم توانایی و پیش گرفتن منطقی هدف خود می باشند.

آیا تا به حال به اهداف تعیین شده خود فکر کرده اید؟

من برای سال های زیادی انجام تمرینات مدیتیشن را در لیست خودم قرار دادم، اما به سختی این تمرینات را انجام می دادم. در حقیقت، این مورد در طی پنج سال گذشته در فهرست اهداف من بوده است، اما حتی من یک دراز و نشست ساده را نیز انجام ندادم. هر وقت تلاش کردم در خانه این تمرینات را انجام دهم، یا از احساس خستگی یا احساس نفرت آن را انجام دادم. در عین حال جلسات یوگا را خیلی دوست داشتم و برای گذراندن یک ساعت تمرین به مرکز یوگا می رفتم. بنابراین تصمیم گرفتم برای انجام تمرینات مدیتیشن راه های دیگری را امتحان کنم.

راه های رسیدن به هدف

قبل از هرکاری اهداف خود را یادداشت کنید :

از آنجایی که ما آدم های پرمشغله و پردغدغه ای هستیم، ممکن است با گذشت زمان اهداف را فراموش کنیم و یا دیگر شور و اشتیاق گذشته را برای رسیدن به هدف ها نداشته باشیم.

راه های رسیدن به اهداف :

  • اول هدفی مشخص برای خود تعیین کنید
  • بعد از تعیین می توانید رویای خود را تصور کنید
  • و بعد از تصویر سازی شما باید براساس هدفتان تلاش هم کنید
  • زمان بندی کنید
  • و درآخر بعد از همه تلاش ها به خدا توکل کنید

روی تعهد خود تمرکز کنید، نه روی انگیزه :

به این فکر کنید که چقدر به هدف خود پایبند هستید و تعهد دارید ؟ هدفتان چقدر برای شما مهم است و برای رسیدن به آن باید چه فداکاری هایی کنید یا متحمل چه سختی هایی شوید ؟ اگر خودتان را متعهد به هدفتان بیابید ، قطعا انگیزه کافی برای آن را نیز پیدا می کنید.

تصویر سازی چه کمکی در رسیدن به اهداف می کند؟

اول از همه باید احساسات منفی و افکار منفی را از خود دور کنید. زمانی که همه چیز خوب پیش می رود، سرشار از انرژی مثبت می شوید و زمانی که سختی ها را تجربه می کنید ، نیاز دارید که انرژی و شادابی خود را افزایش دهید و بنابراین سعی در تغییر شرایط و وضعیت داشته باشید. اگر مدام با خودتان تکرار کنید که از شغلم متنفرم، قطعا همه چیز بد پیش می رود و در کنار آن هیچ تصویر مثبتی هم به ذهنتان خطور نمی کند. یک تمرین عالی را به شما پیشنهاد می کنیم، فقط به مدت سه روز  تصویر های مثبت در ذهن بپرورانید و فقط کلام مثبت بر زبان بیاورید. به زودی نتیجه آن را میبینید.

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

اینکه چه آزمایشی برای تشخیص کرونا بهتر است بستگی به بیماری و علائم شما دارد. آزمایش PCR برای شما مشخص میکند که بیمارید یا خیر و تست آنتی بادی برای شما مشخص میکند که قبلا به کرونا مبتلا بوده اید یا خیر. می دانیم که کرونا یک بیماری عفونی است که توسط ویروس SARS-CoV-2 ایجاد می‌شود و با روشی مشابه با ویروس سرماخوردگی یا آنفلوآنزا، به راحتی بین افراد گسترش می ‌یابد. برای مقایسه آزمایش های متخلف کرونا می توانید مقاله را تا آخر مطالعه کنید.

 

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

تست کرونا در منزل

 

آزمایش PCR چیست؟

آزمایش pcr (پی سی آر) وجود ویروس فعال در بدن را نشان می­دهد و باید مراحل قرنطینه یا انزوای خود از دیگران را انجام دهید. آزمایشگاه مندل به صورت درب منزل آزمایش کرونا را برای شما با بالا ترین کیفیت انجام می دهد. آزمایش های مولکولی مانند پی سی آر به دنبال علائم عفونت فعال هستند. این تست ها معمولا شامل گرفتن نمونه از پشت گلو با سواب پنبه ای میباشند. سپس پزشک نمونه را برای آزمایش ارسال می کند.

تست PCR چگونه انجام می شود؟

این تست ها معمولا شامل گرفتن نمونه از پشت گلو با سواب پنبه ای میباشند. سپس پزشک نمونه را برای آزمایش ارسال می کند. آزمایش PCR در صورت شناسایی دو ژن خاص SARS-CoV-2 می تواند تشخیص ویروس کرونا را تأیید کند. اگر تنها یکی از این ژنها را شناسایی کند ، نتیجه ای غیرقطعی خواهد داشت. آزمایش های مولکولی تنها می توانند به تشخیص موارد فعلی کرونا کمک کنند. آنها نمی توانند تشخیص دهند که کسی به این عفونت مبتلا شده و بهبود یافته است. برای کسب اطلاع بیشتر از تست PCR می توانید برروی لینک کلیک کنید.

 

آزمایش آنتی بادی چیست ؟

آزمایش های آنتی بادی که به عنوان تست های سرولوژی نیز شناخته می شوند به منظور تشخیص عفونت فعال کرونا ویروس استفاده نمی شوند، بلکه پروتئین های موجود در سیستم ایمنی بدن ، معروف به آنتی بادی ها را از طریق نمونه خون بررسی می کنند. حضور این آنتی بادی ها در بدن بدین معنی است که فرد در معرض ویروس قرار گرفته و آنتی بادی هایی علیه آن ایجاد کرده است . این به معنای آن است که فرد حداقل دارای مصونیت ایمنی است ، اگرچه کارشناسان هنوز مطمئن نیستند که ایمنی بدن چقدر ممکن است قوی باشد و یا حتی چه مدت دوام خواهد داشت.

 

تست آنتی بادی چگونه انجام می شود؟

شما باید در این تست مقداری خون بدهید. تست های کووید 19 دو نوع آنتی بادی را شناسایی می کنند:

  • IgG، که بدن آن را آهسته تر ساخته (حدود 4 هفته) ولی معمولا دوام بیشتری دارد.
  • IgM، که بدن آن را به مدت دو هفته ساخته و سپس سطوح آن افت می کند.
    این نکته را فراموش نکنید که آزمایش های فعلی آنتی بادی نمی توانند به شما بگویند که نسبت به کرونا ایمن هستید یا خیر. زیرا نمی دانیم این آنتی بادی ها چه مدت می توانند از شما در برابر ویروس کرونا محافظت کنند. و برای تشخیص ویروس نباید از این آزمایش ها استفاده کرد. برای آشنایی بیشتر با آزمایش آنتی بادی می توانید کلیک کنید.

آزمایش PCR بهتره یا آنتی بادی

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید مطمئن شوید که کرونا گرفته اید قبلا یا درحال حاضر کرونا دارید دو تست کرونا یعنی آزمایش آنتی بادی و آزمایش pcr می تواند به شما کمک کند. درواقع این آزمایش ها را که انجام دهید مشخص می شود قبلا به کرونا مبتلا شده اید یا خیر و اگر الان مبتلا به کرونا هستید ولی هنوز علائمی در شما ظاهر نشده را هم می توانید متوجه شوید. به طور مختصر برای شما شرح می دهیم که تست آنتی بادی کرونا و تست pcr چیست ولی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید برروی لینک آزمایش کرونا کلیک کنید تا هم اطلاعات دقیق تری را بدست آورید هم درصورت نیاز درخواست آزمایش خود را به صورت آنلاین و درب منزل به ثبت رسانید درواقع بتوانید تست کرونا در منزل انجام دهید.

وقتی کرونا گرفته باشید چه اتفاقی برای بدنتان رخ می دهد؟

سیستم ایمنی بدن افرادی که COVID-19 دارند، با ایجاد پروتئین‌هایی که می‌توانند در خون بیمار به ویروس حمله کنند ( آنتی ‌بادی‌ ها )، به عفونت پاسخ می‌دهند. آزمایشات تشخیص آنتی‌بادی در خون افراد ممکن است نشان دهد که آنها در حال حاضر مبتلا به COVID-19 هستند یا قبلا آن را داشته ‌اند.

 

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

تست کرونا در منزل

 

از علائم عمومی کرونا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرفه خشک
  • بی حالی و احساس خستگی
  •  درد عضلات
  • مشکل تنفسی یا احساس نفس تنگی
  • تب
     

علائم آنفولانزای واقعی :

آنفولانزای واقعی شما را یک باره گرفتار کرده و علایم اش بروز می کنند. سر و تمام اندام بدن درد می کند، سرفه خشک و خشکی گلو دارید. گلو درد می کند، تب تا ۴۱ درجه سانتیگراد بالا می رود و غالباً با لرز همراه می باشد. احساس گرسنگی نمی کنید، کاملا احساس می کنید خورد و خمیر شده اید، می خواهید در رختخواب دراز بکشید و می توانید ساعت ها بخوابید.

علائم سرماخوردگی ساده : 

در سرماخوردگی ساده، معمولا خارش گلو وجود دارد، بینی آب ریزش دارد و بعدا سرفه شروع می شود. چندین روز طول می کشد تا علایم گلو درد، آب ریزش بینی، سرفه بلغم دار، یا سرفه های خشک، تب و سردرد ظاهر شده و خوب شوند. در این وضع گوش ها وزوز می کنند و فرد احساس ضعف می نماید.

آزمایش آنتی بادی چه چیزی را نشان می دهد؟

این آزمایش (که به آزمایش سرولوژی نیز معروف است) به دنبال مواد خاصی در خون شماست که به آن آنتی‌بادی می‌گویند. بدن شما هنگام مبارزه با عفونتی مانند کووید ۱۹ این مواد را ایجاد می‌کند.

آزمایش pcr چیست و چه چیزی به شما نشان می دهد؟

آزمایش pcr کرونا وجود ویروس فعال در بدن را نشان می­دهد و باید مراحل قرنطینه یا انزوای خود از دیگران را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر از آزمایش pcr می توانید برروی لینک کلیک کنید.

آزمایش کرونا

  • cyber guys