سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

تست ها و آزمایشات مختلفی برای تشخیص کرونا وجود دارد که تست PCR یکی از انواع این آزمایش می باشد. آزمایش PCR در صورت شناسایی دو ژن خاص SARS-CoV-2 می تواند تشخیص ویروس کرونا را تأیید کند. اگر تنها یکی از این ژنها را شناسایی کند ، نتیجه ای غیرقطعی خواهد داشت. برای آزمایش کرونا برروی لینک کلیک کنید.

تست pcr کرونا یا تشخیص عفونی چیست؟

تست پی سی آر وجود ویروس فعال در بدن را نشان می­دهد و باید مراحل قرنطینه یا انزوای خود از دیگران را انجام دهید. در حال حاضر تست تشخیص عفونی به دو روش انجام می ­شود: آزمایش PCR که مواد ژنتیکی ویروس را مورد بررسی قرار می­ دهد و تست آنتی ژن که پروتئین­ های خاص روی سطح ویروس را مشخص می ­کند.

آزمایش pcr کرونا

آزمایش pcr چگونه انجام می شود؟

تکنسین یک سوآب پنبه ای 15 سانتی متری را درون هر دو طرف بینی شما قرار داده و آن را برای حدود 15 ثانیه حرکت می دهد. این حرکت درد نخواهد داشت ولی ممکن است باعث احساس ناراحتی شود. سپس، سوآب را به یک آزمایشگاه جهت آزمایش مواد داخل بینی شما می فرستند.

اگر بخواهید آزمایش های دیگری برای تشخیص کرونا انجام دهید چه آزمایشاتی وجود دارد؟

آزمایش های عمومی کرونا :

این آزمایش های عمومی شامل تست سوآب (swab)، تست خلط و آزمایش خون و .... در جهت تشخیص کرونا می باشد.

آزمایش سرولوژیکی یا آنتی بادی :

این آزمایش ها ، آنتی بادی هایی را تشخیص می دهند که بدن برای مقابله با ویروس تولید می کند. این آنتی بادی ها در هرکسی که از کووید-19 بهبود یافته باشد وجود دارند. برای کسب اطلاع بیشتر از آزمایش آنتی بادی می توانید کلیک کنید.

حال شما همین الان می خواهید آزمایش کرونا را انجام دهید، باید از کجا شروع کنید؟

آزمایشگاه آنلاین مندل مفتخر است در زمینه خدمات دهی آنلاین و درب منزل به کاربران خود توانسته موفق عمل کند. شما نگران کرونا گرفتن خود و اعضای خانواده تان نباشید به راحتی می توانید آزمایش pcr کرونا و هر نوع تست کرونا در منزل را با آزمایشگاه ما تجربه کنید. برای شروع این کار کافیست برروی لینک کلیک کنید. (اگرچه سوالی داشتید یا مشکلی برایتان به وجود آمد کافیست با شماره آزمایشگاه یعنی 88198077-021 تماس بگیرید)

 

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

 

تست کرونا در منزل

  • ۹۹/۰۵/۲۷
  • cyber guys

آزمایش pcr

آزمایش pcr کرونا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی