سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ثبت آگهی ملک

ثبت آگهی ملک 

ثبت آگهی ملک به فرآیند ثبت اطلاعات ملک مورد نظر کاربر برای فروش خانه خود ، فروش زمین، فروش کلنگی یا اجاره خانه مورد نظر که بعد از ثبت اطلاعات ملک توسط کاربر، آگهی ثبت شده در سایت تایید شده و آگهی شما به نمایش در می آید. سایت جوکاخ این امکان را برای شما فراهم می اورد که ثبت آگهی ملک خود را بصورت رایگان بگذارید.

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دیجیتالی شدن زندگی مردم وب سایت های زیادی در زمینه ثبت آگهی ملک فعالیت میکنند که سایت جوکاخ با داشتن چندین سال تجربه از فعالان ارائه خدماتی همچون ثبت آگهی ملک میباشد. جوکاخ تلاش میکند تا مسیری شفاف و به روز، کارآمد و کم هزینه و بازاری آنلاین را برای خرید ملک ، فروش ملک و اجاره ملک در ایران ایجاد کند.

جوکاخ سامانه ای تخصصی در خصوص بازار مسکن است که یکی از مهمترین مزیت های آن فراهم کردن شرایطی برای کاربران در جهت ثبت آگهی ملک میباشد و همچنین با ارائه نرم افزاری تخصصی در زمینه ارتباط با مشتریان و مدیریت فایل ها، این امکان را برای مدیران، مشاوران مسکن، سازنده های پروژه های ساختمانی فراهم کرده است تا علاوه بر تبلیغات ملک خود بهره‌وری خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

در سایت جوکاخ اطلاعات مربوط به هر ملک به صورت دسته بندی شده قابل دسترسی خواهد بود این سایت اطلاعاتی اجاره خانه، خرید و فروش خانه، اطلاعات بازار مسکن و آژانس‌های املاک را در اختیار کاربران قرار میدهند.

با ثبت آگهی ملک در جوکاخ شما عزیزان در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده زیرا با به اشتراک گذاشتن اطلاعات دقیق از قیمت خانه و تنوع ملک ، کاربران راحتتر میتوانند گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کنند و همچنین انتخاب دقیق تر و ریزبینانه تری داشته باشند.

پس با ثبت آگهی در جوکاخ داریم:

صرفه جویی در زمان

صرفه جویی در هزینه

ثبت آگهی ملک

یافتن املاک با نیاز های فردی 

خرید و فروش ملک آسان

امکان ثبت رایگان آگهی ملک

امکان خرید خانه و اجاره خانه

مشاهده فرصتهای بازار مسکن

مشاهده خبرهای به روز مسکن

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

در حال حاضر درصد بالایی از مردم در حال سکونت در یک ملک قدیمی یا خانه کلنگی هستند. خانه های کلنگی همانطور که در مقاله های قبلی در جوکاخ گفته شد خانه کلنگی به ملکی گفته میشود که قابل سکونت نمی باشد به دلیل فرسودگی بنا و فرسودگی در تاسیسات ساختمانی، سن بیش از 30 سال ساختمان، دارای سکونت مشکل و ... را خانه کلنگی گویند. 

خرید خانه کلنگی جهت ساخت و ساز 

کلنگی

عده‌ای از افراد هستند که سرمایه ای نه چندان زیاد دارند تا با خرید کلنگی و گذشت اندکی زمان برای کنار گذاشتن سرمایه لازم برای ساختن آن ملک کلنگی به ساخت و ساز مشغول میشوند. از طرفی در شهری همانند تهران زمین خام و آماده ساخت و ساز به ندرت یافت میشود و بسیاری از ساخت و ساز ها برروی ملک مسکونی کلنگی ساخته میشود.

نکته های خرید کلنگی زیاد است و اگر در این زمینه تجربه زیادی ندارید این مقاله را مطالعه کنید تا با خرید خانه کلنگی آشنا شوید.

نکات خرید کلنگی جهت ساخت و ساز 

  • بررسی تراکم ساختمانی با توجه به موقعیت

تراکم ساختمانی چیزی است که توسط شهرداری براساس درصد بیان میشود و تراکم ساختمانی بعضی از مناطق تهران بالا و بعضی دیگر پایین است برای مثال تراکم ساخت صادقیه بسیار بالا است.

  • بررسی ابعاد زمین

یکی از نکاتی که در هنگام خرید کلنگی باید به آن توجه کنید ابعاد زمینی که ملک کلنگی در آن قرار دارد است زیرا ابعاد زمین تعیین کننده تعداد طبقاتی است که میتوانید در ساختن ملک جدید تعیین نمایید. 

  • بررسی عوامل موثر بر قیمت ملک کلنگی

از جمله عواملی که بر قیمت ملک اثر میگذارند میتوان به متراژ ملک، موقعیت شهری ملک، سند مالکیت ملک، نوع کاربری ملک، عوارض شهرداری، موقعیت ملک نسبت به معابر و ورودی ملک و ... که میتواند تعیین کننده قیمت ملک باشند.

  • بررسی بودجه ساخت آن ملک کلنگی  

همانطور که میدانید یک ملک برای ساخته شدن هزینه هایی چون تهیه مصالح، تهیه نقشه های اجرایی، ثبت سند و صدور مجوز های لازم و ... میباشد که موضوع بودجه ساخت ملک کلنگی در خرید کلنگی از این نظر حائز اهمیت میباشد.

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

تعمیر یخچال

تعمیر یخچال

 

گاهی مواقع متوجه میشوید که یخچال فریزر شما به درستی کار نمیکند و ممکن است شما رو نگران کند برای مثال میبینید که چراغ یخچال شما روشن نمیشود و یا ممکن است به علت کمبود سرمایش مواد غذایی داخل ان را به خوبی و در شرایط خنک نگهداری نکند و باید به تعمیر یخچال فریزر خود بپردازید.

مجموعه پیک صنعت آماده خدمت رسانی در کلیه امور مربوط به یخچال فریزر اعم از نصب یخچال، تعمیر یخچال، سرویس یخچال میباشد.

از جمله مشکلات متداول یخچال میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

داغ کردن زیاد موتور

یکسره کار کردن موتور

صدای زیاد یخچال

منجمد نشدن مواد غذایی در یخچال

پرفک زدن زیاد

روشن نشدن چراغ درون یخچال یا فریزر

خرابی و یا فاسد شدن لاستیک های درب یخچال و خیلی از موارد دیگر که از علائم خرابی یخچال و فریزر شما میباشد.

در این مقاله به چند روش کاربردی که میتواند در تعیین خراب بودن و یا نبودن یخچال شما بهتان کمک کند اشاره میکنیم، اگر میخواهید که از تعمیر یخچال کمی سردر بیاورید یا تعمیرکار برای درست شدن یخچال خود میخواهید پیشنهاد میکنیم این مقاله را مطالعه کنید :

روش اول که مربوط به بررسی پی بردن به اینکه یخچال خراب است یا خیر: 1- وصل بودن دو شاخه به پریز برق 2- دو حذف کامل سیم رابط بین برق یخچال و ورودی برق 3- امتحان کردن دستگاه برقی دیگر با همان ورودی برق 4- وصل کردن برق یخچال به یک ورودی برق دیگر 5- قطع و وصل کردن جریان برق یخچال

روش دوم که مربوط به بررسی مشکلات یخچال با وجود روشن بودن چراغ آن: 1- چک کردن عقربه دماسنج داخل یخچال 2- از گردش جریان هوا و تهویه هوا در یخچال اطمینان حاصل کنید 3- کوئل کندانسور یخچال را جارو و یا با فرچه تمیز کنید

روش سوم که مربوط به بررسی مشکل عدم ایجاد سرما در یخچال: 1- دما سنج یخچال خود را بررسی کنید 2- بررسی منافذ موجود در یخچال 3- از سالم بودن درب یا لاستیک دور درب یخچال اطمینان حاصل کنید 4- اجزای دیگر یخچال خود را بررسی کنید

روش چهارم:

روش چهارم که مربوط بررسی یخچال در حالت روشن است:
1- منظر ماندن به مدت یک روز کامل 2- زمانی که فریزر دارای یخ زدگی فراوان باشد یخ زدای فریزر را روشن کرده و کوئل کندانسور آن را بررسی و تمیز کنید 3- بررسی وضعیت درب یخچال 4- احتمال اتصالی قطعات مختلف در یخچال

 

 

تعمیر یخچال

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

کولر گازی چیست؟

کولر گازی سیستمی هوشمندی است که حین خراب شدن دستگاه باید تعمیر کولر گازی در اولویت قرار بگیرد. امروزه در اکثر خانه ها کولر گازی دیده میشود ولی تعداد محدودی از افراد هستند که برای تعمیر کولر گازی خود زمان مناسب انتخاب میکنند و آن را مهم میدانند. مجموعه پیک صنعت با ارائه خدماتی چون تعمیر کولر گازی الجی، تعمیر کولر گازی سامسونگ، تعمیر کولر گازی امرسان و تعمیرانواع کولرگازی در خدمت شماست.

سرویس کولر گازی

برای جلوگیری از خرابی کولر گازی باید کولر گازی خود را به طور مرتب سرویس کنید که سرویس کولر گازی از دلایل کاهش برق کولر گازی میباشد. بهترین زمان برای سرویس کولر هرسال در فصل بهار است که در صورتی که از کولر گازی خود زیاد استفاده نمیکنید هر دوسال یک بار باید کولر خود را سرویس کنید.

نصب کولر گازی

بعد از خرید کولر گازی باید آن را نصب کرد که نصب کولر گازی خدماتیست که نیاز به تجربه و تخصص دارد و اگر این موضوع درست اتفاق نیوفتد موجب خرابی میشود. وکیوم کردن کولر گازی از مواردی است که نصاب کولر گازی باید آن را به خوبی انجام دهد تا هوا و رطوبت از کولر خارج شود و دستگاه خنک شود.

شارژ کولر گازی

به دلیل اینکه اتصالات کولر گازی اسپیلت مهره ای میباشد امکان تخلیه شدن گاز کولر گازی امکان دارد و هنگامی که کولر گازی باد گرم میزند، کم بودن گاز کولر از دلایل آن میتواند باشد. اگر گاز کولر گازی تامین نشود موجب سوختن کمپرسور کولر گازی میشود.

شارژ گاز کولر گازی خود را میتوانید به ما بسپارید و مطمئن باشید که به بهترین نحو ممکن مجموعه پیک صنعت خدمات رسانی میکند.

 

تعمیر کولر گازی

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

خرید خانه در منطقه 10 تهران، بررسی مزایای خرید خانه در منطقه ده

اگر به دنبال خرید خانه با قیمت مناسب هستید بهتر است به خانه های منطقه 10 تهران سری بزنید. منطقه 10 تهران یک منطقه قدیمی با قدمت حدودا صد ساله است که خرید آپارتمان در منطقه ده نیاز به بودجه کلانی ندارد و به علت جمعیت بالای ساکن در این منطقه خرید خانه، فروش خانه و اجاره خانه در منطقه 10 پررونق است.

منطقه 10 تهران کجاست ؟

منطقه 10 تهران در مرکز تهران قرار دارد و دسترسی محلی منطقه ده از سمت شمال به خیابان آزادی و از سمت غرب و شرق به ترتیب به خیابان شهیدان، هرمزگان و پادگان جی و بزرگراه نواب صفوی ، از سمت جنوب هم به خیابان قزوین منتهی میشود.

از محله های منطقه 10 تهران میتوان به محله کارون شمالی، محله سلسبیل شمالی، محله بریانک، محله جی، محله هفت چنار، محله سلسبیل جنوبی، محله سلیمانی یا تیموری، محله هاشمی، محله کارون جنوبی و زنجان جنوبی اشاره کرد. همچنین از محله های مهم این منطقه که از معروف ترین محله های منطقه 10 برای خرید خانه و یا اجاره خانه هستند میتوان به خرید خانه در محله سلسبیل، اجاره خانه در محله حسام الدین و خرید خانه در محله بریانک و خرید خانه در محله قصر الدشت اشاره کرد.

 امکانات شهری منطقه 10 

در این منطقه تقریبا 6 تا بیمارستان مانند بیمارستان اقبال، بیمارستان شهریار، بیمارستان آزادی، بیمارستان بابک، بیمارستان زنان و زایمان لولاگر و بیمارستان روان‌پزشکی میمنت دارد. 

دارای پارک مانند پارک هزار شهید، دارای بوستانی چون بوستان تهرانی، حیات وحش 7 چنار، پارک 7 چنار میباشد.

از خطوط حمل و نقل این منطقه هم میتوان به 105 ایستگاه اتوبوس، 1 استگاه مترو، 18 پارکینگ عمومی و 29 خط تاکسیرانی اشاره کرد. همانطور که در جدول مشاهده میکنید.

 

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

ثبت آگهی ملک در سایت های املاک

این روزها سایت ها و رسانه های زیادی جهت ثبت آگهی ملک وجود دارند که رایگان یا با دریافت هزینه، ملک خود را برای فروش یا اجاره میتوانید بگذارید اما دانستن چند نکته مهم شما را برای ثبت آگهی ملک در این سایت ها راهنمایی بهتر میکند.

از سایر این نکات که جوکاخ در این مقاله به آن اشاره میکند به مواردی چون : تعداد مشتریان واقعی ، داشتن مجوز و تجربه کافی در این زمینه ، مشاوره مناسب با توجه به بازار مسکن که در این مقاله به بررسی این موضوعات جهت ثبت رایگان آگهی ملک میپردازیم.

تعداد مشتریان واقعی

بسیاری سایتهای املاک وجود دارند که به شکل سرتاسری در کشور اقدام به ثبت آگهی خرید و فروش یا اجاره خانه میکنند. تفاوتی نمیکند حجم تبلیغات یک سایت املاک برای جذب مخاطب چقدر باشد، مهم اینست که چقدر در فروش و اجاره املاک آگهی شده موثر عمل میکند.

تجربه نشان میدهد سایتها و مشاورین املاکی که به شکل منطقه ای و متمرکز در یک نقطه مشخص شهری اقدام به بررسی فایل‌های املاک میکنند ،مشتریان واقعی تری دارند لذا برای فروش و اجاره املاک موفق ترعمل میکنند.از جمله این سایت ها جوکاخ میباشد که با داشتن مشتریان واقعی قادر به خدمات دهی در مناطق مختلف میباشد.

ملک خود را بصورت رایگان در جوکاخ ثبت کنید!

داشتن مجوز و تجربه کافی

داشتن مجوز فعالیت ، تجربه و سابقه کاری موفق مشاور املاک ، تخصص کارشناسان بنگاه در کارشناسی قیمت ملک و اطلاع از وضعیت سند های املاک منطقه وخصوصا توانایی بالا در مذاکره املاک از ویژگی های اصلی یک مشاور املاک مناسب جهت سپردن ملک شما و قراردادن آن در بازار املاک میباشد. 

مشاوره مناسب با توجه به بازار مسکن

مشاوره درستی که بنگاه برای فروش ملک به شما میدهد از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه کنید. با وضعیت بازار قیمت مسکن ، معاملات ملکی به نوعی رکود رسیده که یک علت آن غیرمنطقی بودن قیمت ملک در این بازار است تنها منجر به ظهور فروشندگان بدون مشتری شده است.این تورم غیر واقعی قیمت فروش املاک به گوش همسایه شما هم رسیده و احتمالا ایشان هم با وجود عدم تصمیمی برای فروش خانه و ملک خود ، قیمت باورنکردنی روی ملک خود گذاشته، شرایط شما فرق میکند.

شما فروشنده واقعی هستید و میخواهید در عین کسب سود معاملاتی بالا ، نهایتا موفق به فروش خانه و ملک خود شوید! مشاور املاک با تجربه ، شما را از قیمت واقعی ملکتان مطلع کرده و با در اختیار داشتن مشتریان مناسب ، فروش ملک را در عین کسب سود بالا ، سرعت میدهد همچنین مشاور املاک حرفه ای زحمت پاسخگویی به تلفن‌های وقت و بی وقت مشتریان غیر واقعی و چانه زدن های نامعقول با خریدار را از دوش شما برمیدارد. 

جوکاخ از سایت های موفق در زمینه فروش خانه و اجاره خانه است که این امکان را به مشتریان میدهد تا کاربران با ثبت رایگان آگهی ملک خود، برای فروش ملک یا اجاره ملک آگهی خود را در سایت قرار دهند.

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

نصب کولر آبی

آموزش نصب کولر آبی

 

کلید کولر آبی شامل ۳ پل است :

  • ک کلید یک پل برای واتر پمپ
    یک کلید یک پل برای موتور
    و یک کلید تبدیل برای دور تند و کند

کابلهای برق کولر داری ۴ رشته سیم مفتولی هستند که هر کدام از این سیمها باید به یکی از سوکتهای پشت کلید کولر و سوکت هم نام داخل خود کولر وصل شود.

نکات حائز اهمیت سیم نول میباشد :
سیم نول برای کلیدهایی که مجهز به چراغ هستند به سوکت نول پشت کلید متصل می شود.

می توان سیم نول کولر و نول اصلی برق منزل را بدون اینکه به سوکت پشت کولر متصل کنیم , به هم وصل کرد. در واقع نیازی به اتصال سیم های نول به کلید نیست. که در این حالت البته چراغ کلید کار نخواهد کرد.

کارکرد همه کلیدهای کولر آبی یک شکل هست

برق کشی کولر

کابل خارج شده از کلید به طرف کولر ، ۴ رشته داره

  • دو رنگ مختلف رو به کلید دور کند و تند میدید که در پنل کولر هم حتما باید برای تفکیک دور کند و تند رعایت بشه
  • یک رنگ رو به پمپ آب ( قسمتی که تکی هست ونه مشترک با کلید موتور )
  • و یک رنگ از ۴ سیم رو هم نول کلید وسط که همون کلید اصلی روشن و خاموش کردن کولر هست ( میتونید نول رو اصلا وصل نکنید و بعد از مشخص شدن سیم فاز نول رو مستقیم به سیمی بدید که به طرف کولر میره که معمولا کلیدهای جدید که با کلید و پریز ست هستند چراغ ندارند و لزومی هم به اتصال نول به کلید موتور نیست )

سیمهای برق ورودی به کلید

  • دو رشته سیم ، فاز + نول
  • در مورد سیم نول که توضیح داده شد
  • با فازمتر وقتی فاز رو مشخص کردیم به اتصالی که بین کلید موتور آب و موتور اصلی کولر مشترک هست وصل کنید
  • می توانید با مراجعه به راهنمای نصب خود کولر سیمهای قسمت پنل را وصل کنید.

به یاد داشته باشید جهت بیاد ماندن رنگهای سیمها یک عکس از پشت کلید بگیرید در هنگام متصل نمودن پنل برق کولر رنگها رو چک کنید.

عیب یابی :

– در صورت جابجا بودن دکمه دور کند و تند رو کلید تند و کند پشت کلید رابا هم جابجا کنید
– در صورت عمل نکردن پمپ آب اتصال سیم نول در پنل برق کولر را بررسی کنید.
– در صورت روشن نشدن کولر باید سیم فاز رو بررسی نمایید
– در صورتی که با روشن کردن کولر فیوض پرید ، با دقت چک کنید که فاز و نول کجا به هم اتصال کردند و بدون چک مجدد فیوض رو باز نکنید

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

اگر در تهران زندگی می کنید و در حال خواندن این مطلب هستید، احتمالاً کولرگازی شما به خوبی کار نمی کند و به دنبال تعمیر کولر گازی در تهران هستید تا بتوانید تعمیرکار یا سرویسکار مورد نظر خود را بیابید. شرکت های تعمیر لوازم خانگی متوجه می شوند که وقتی افراد می خواهند سریعا به اطلاعاتی دست پیدا کنند، معمولاً در اینترنت جستجو می کنند. شما به مکان مناسبی رسیده اید تا یک تکنسین معتبر لوازم خانگی را پیدا کنید که بتواند در مسائل مربوط به کولر گازی به شما کمک کند. در این مطلب با تعمیر کولر گازی آشنا می شوید.

کولر گازی اسپیلت چیست؟

اسپلیت (Split) نوعی کولر گازی می باشد که هوای گرم خانه را به درون خود گرفته و به حالت خنک به بیرون برمی گرداند این کار تا جایی اتفاق می افتد که ترموستات به دمای دلخواه برسد.

 

تعمیر کولر گازی اسپیلت

یکی از بدترین و فاجعه ترین اتفاقات در فصل تابستان این است که کولرگازی خراب شود و دیگر محیط را خنک نکند. کولرگازی همانند سایر وسایل خانگی از حساسیت زیادی برخوردار است. بنابراین هنگام تعمیر کولرگازی اسپیلت باید توجه داشته باشید تا از نمایندگی های مجاز که دارای متخصص هستند استفاده کنید. تعمیر کولرگازی خود را به پیک صنعت بسپارید چرا که تعمیرگاه معتبر و متخصصی در زمینه تعمیر کولرگازی در تهران می باشد که دارای تعمیر کارانی باسابقه و مجرب هستند که در اسرع وقت به راحتی تمام برند های کولرگازی را تعمیر می کنند.

  • cyber guys
  • ۰
  • ۰

سایت جوکاخ سامانه ای پیشرفته است که میتوانید در خصوص خرید خانه، خرید کلنگی، خرید ویلا، خرید زمین و مستغلات، اجاره خانه و ... آگهی خود را به صورت رایگان در آن ثبت کنید. همچنین با سامانه جوکاخ دیگر نگران معامله های غیر قانونی ملک نخواهید بود و این امکان برای شما فراهم میشود تا با مشاوران مجرب و با تجربه در خصوص ثبت آگهی ملک و یا آگهی خرید خانه، فروش خانه، اجاره خانه و ... مشاوره بگیرید.

اگرچه امروز تعداد آژانس های املاک کم نیست اما در زندگی مدرن و امروزی دیجیتالی افراد تمایل دارند که با موبایل و لپ تاپ یا تبلت خود در خانه آگهی ملک مورد نظر خود را جسجو کنند.

با ثبت آگهی ملک در جوکاخ اطلاعات ملک شما در جوکاخ ثبت خواهد شد و در اختیار متقاضیان و خریداران ملک قرار خواهد گرفت تا مشکلاتی چون اختلافات بین دو طرف معامله رخ ندهد و طرفین متضرر نشوند. سایت جوکاخ به عنوان یک سایتی که قابلیت ثبت آگهی رایگان ملک را دارد با پیشرفته ترین و جدیدترین تکنولوژی ها قادر است که برآوردی از قیمت خانه و افت و خیز بازار مسکن و اطلاعاتی در مورد فروشندگان و خریداران در اختیار شما قرار دهد.

ثبت آگهی ملک در جوکاخ 

 در گذشته کسانی که قصد فروش خانه یا اجاره خانه یا خرید خانه را داشتند باید به یک آژانس املاک در منطقه محله زندگی خود رفته و به ثبت آگهی ملک در آن آژانس اقدام میکردند. رفته رفته با پرمشغله شدن زندگی افراد و دیجیتالی شدن زندگی آنها سبب شده تا بسیاری از وب سایت ها به صورت تخصصی در خصوص ثبت آگهی ملک فعالیت خود را آغاز کرده اند و این امکان را برای فروشندگان فراهم کرده اند که تا آگهی خرید خانه ، اجاره خانه و ... را در سایت ثبت کرده و از طرف دیگر خریداران میتوانند از این ثبت آگهی ملک مطلع شوند و ملک یا خانه مورد نظر خود را بخرند.

جوکاخ یکی از سایت های فعال در زمینه خرید و فروش و یا اجاره ملک است که در این سایت میتوانید ثبت آگهی ملک خود را قرار دهید و اطلاعات مربوط به ملک خود را در آن ثبت کنید. همچنین جهت ثبت رایگان آگهی ملک خود به قسمت ثبت آگهی جوکاخ رفته و اطلاعات ملک مورد نظر خود را وارد کرده و ثبت آن را انجام دهید.

  • cyber guys