سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

خرید خانه در منطقه 10 تهران، بررسی مزایای خرید خانه در منطقه ده

اگر به دنبال خرید خانه با قیمت مناسب هستید بهتر است به خانه های منطقه 10 تهران سری بزنید. منطقه 10 تهران یک منطقه قدیمی با قدمت حدودا صد ساله است که خرید آپارتمان در منطقه ده نیاز به بودجه کلانی ندارد و به علت جمعیت بالای ساکن در این منطقه خرید خانه، فروش خانه و اجاره خانه در منطقه 10 پررونق است.

منطقه 10 تهران کجاست ؟

منطقه 10 تهران در مرکز تهران قرار دارد و دسترسی محلی منطقه ده از سمت شمال به خیابان آزادی و از سمت غرب و شرق به ترتیب به خیابان شهیدان، هرمزگان و پادگان جی و بزرگراه نواب صفوی ، از سمت جنوب هم به خیابان قزوین منتهی میشود.

از محله های منطقه 10 تهران میتوان به محله کارون شمالی، محله سلسبیل شمالی، محله بریانک، محله جی، محله هفت چنار، محله سلسبیل جنوبی، محله سلیمانی یا تیموری، محله هاشمی، محله کارون جنوبی و زنجان جنوبی اشاره کرد. همچنین از محله های مهم این منطقه که از معروف ترین محله های منطقه 10 برای خرید خانه و یا اجاره خانه هستند میتوان به خرید خانه در محله سلسبیل، اجاره خانه در محله حسام الدین و خرید خانه در محله بریانک و خرید خانه در محله قصر الدشت اشاره کرد.

 امکانات شهری منطقه 10 

در این منطقه تقریبا 6 تا بیمارستان مانند بیمارستان اقبال، بیمارستان شهریار، بیمارستان آزادی، بیمارستان بابک، بیمارستان زنان و زایمان لولاگر و بیمارستان روان‌پزشکی میمنت دارد. 

دارای پارک مانند پارک هزار شهید، دارای بوستانی چون بوستان تهرانی، حیات وحش 7 چنار، پارک 7 چنار میباشد.

از خطوط حمل و نقل این منطقه هم میتوان به 105 ایستگاه اتوبوس، 1 استگاه مترو، 18 پارکینگ عمومی و 29 خط تاکسیرانی اشاره کرد. همانطور که در جدول مشاهده میکنید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی