سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

در حال حاضر درصد بالایی از مردم در حال سکونت در یک ملک قدیمی یا خانه کلنگی هستند. خانه های کلنگی همانطور که در مقاله های قبلی در جوکاخ گفته شد خانه کلنگی به ملکی گفته میشود که قابل سکونت نمی باشد به دلیل فرسودگی بنا و فرسودگی در تاسیسات ساختمانی، سن بیش از 30 سال ساختمان، دارای سکونت مشکل و ... را خانه کلنگی گویند. 

خرید خانه کلنگی جهت ساخت و ساز 

کلنگی

عده‌ای از افراد هستند که سرمایه ای نه چندان زیاد دارند تا با خرید کلنگی و گذشت اندکی زمان برای کنار گذاشتن سرمایه لازم برای ساختن آن ملک کلنگی به ساخت و ساز مشغول میشوند. از طرفی در شهری همانند تهران زمین خام و آماده ساخت و ساز به ندرت یافت میشود و بسیاری از ساخت و ساز ها برروی ملک مسکونی کلنگی ساخته میشود.

نکته های خرید کلنگی زیاد است و اگر در این زمینه تجربه زیادی ندارید این مقاله را مطالعه کنید تا با خرید خانه کلنگی آشنا شوید.

نکات خرید کلنگی جهت ساخت و ساز 

  • بررسی تراکم ساختمانی با توجه به موقعیت

تراکم ساختمانی چیزی است که توسط شهرداری براساس درصد بیان میشود و تراکم ساختمانی بعضی از مناطق تهران بالا و بعضی دیگر پایین است برای مثال تراکم ساخت صادقیه بسیار بالا است.

  • بررسی ابعاد زمین

یکی از نکاتی که در هنگام خرید کلنگی باید به آن توجه کنید ابعاد زمینی که ملک کلنگی در آن قرار دارد است زیرا ابعاد زمین تعیین کننده تعداد طبقاتی است که میتوانید در ساختن ملک جدید تعیین نمایید. 

  • بررسی عوامل موثر بر قیمت ملک کلنگی

از جمله عواملی که بر قیمت ملک اثر میگذارند میتوان به متراژ ملک، موقعیت شهری ملک، سند مالکیت ملک، نوع کاربری ملک، عوارض شهرداری، موقعیت ملک نسبت به معابر و ورودی ملک و ... که میتواند تعیین کننده قیمت ملک باشند.

  • بررسی بودجه ساخت آن ملک کلنگی  

همانطور که میدانید یک ملک برای ساخته شدن هزینه هایی چون تهیه مصالح، تهیه نقشه های اجرایی، ثبت سند و صدور مجوز های لازم و ... میباشد که موضوع بودجه ساخت ملک کلنگی در خرید کلنگی از این نظر حائز اهمیت میباشد.

  • ۹۸/۰۹/۲۱
  • cyber guys

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی