سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

راه بند اتوماتیک زنجیری (هم در نوع اتوماتیک آن هم در نوع معمولی آن) به نوعی از راهبندها گفته می شود که زنجیر از دو طرف بین دو ستون راه بند بالا و پایین می شود و موجب انسداد مسیر میگردد. برخی از راه بند های زنجیری ساخته شده از پلی اتیلن سبک و قوی با چگالی بالا این زنجیره پیوند پلاستیکی برای شکل گیری خطوط، هدایت جمعیت یا محدود کردن دسترسی برای محافظت از مردم و اموال مناسب است. برای کسب اطلاعات بیشتر و نصب انواع راه بند می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس بگیرید.

ساختار راه بند زنجیری :

برای راه بند های زنجیری اتوماتیک به مانند سایر راهبند های دیگر از دو نوع موتور الکترو مکانیکی و هیدرولیکی استفاده میشود. انتخاب نوع موتور برای راه بند های زنجیری بستگی به میزان تردد مکان مورد نظر دارد به طور خلاصه موتور ها هیدرولیکی از نیروی فشاره روغن برای کار استفاده میکند به همین دلیل قدرت و توان بالاتری نسبت به موتور های الکترو مکانیکی دارد از موتور های هیدرولیکی برای توان و سرعت عمل بالایشان در مکان های پر تردد به کار گرفته می شوند.

موتور های الکترو مکانیکی از قدرت پایین تری نسبت به موتور های هیدرولیکی برخوردار است بدین ترتیب اغلب از این موتور برای مکان های مسکونی استفاده میشود و موتور های هیدرولیکی قیمت بالاتری در مقابل موتور های الکترومکانیکی دارند و از لحاظ اقتصادی موتور های الکترو مکانیکی شرایط بسیار بهتری دارند.

راه بند زنجیری چیست و بررسی مزایای راه بند زنجیری

راه بند زنجیری

راه بند زنجیری چه مزایایی دارد؟

  • قابلیت افزایش زنجیر از ۴ تا ۱۶ متر
  • تردد بالا
  • حذف عامل انسانی
  • نصب ساده و تنظیم سریع

نحوه عملکرد راه بند زنجیری :

راه بند زنجیری یک سازه اتوماتیک می باشد که یک زنجیر تا ۸ متری را در یک مسیر مستقیم به حرکت در می آوردواز آن می توان برای محدود کردن تردد در ورودی کوچه و معابر بزرگ استفاده نمود. راه بند های زنجیری در دو مدل ولتاژی ۲۴ و ۲۳۰ ولت دارای یک موتور الکتریکی در بازه ۷۰ الی ۱۸۰ وات با دور موتور ۱۲۰۰ می باشد. سیستم محرک راهبند زنجیری نیز از طریق یک مدار فرمان الکتریکی انجام می شود.

این سری راه بند قدرت کنترل معابری تا ۸ متر را دارا می باشند ولیکن این اتوماسیون قدرت ممانعت از تردد وسایل نقلیه را ندارد. در نهایت باید گفت راهبند زنجیری بیشتر در محیط هایی با تردد بالا که نیازمند سرعت حرکتی بالایی هستند ، استفاده می‌شود. بیمارستان ها ، مراکز دولتی ، هتل ها و … محیط های مناسب جهت نصب این راهبند کاملا ضد آب می‌باشند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی