سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

قانون جذب یا قانون ارتعاش دارای انواع مختلفی است که انسان با یادگیری و استفاده از آن می تواند به هرچیز معقولی که میخواهد برسد. ذهن انسان یکی از پیچیده ترین سیستم ها در جهان است، خداوند طوری کائنات را برنامه ریزی کرده است که انسان بتواند به تمام خواسته ها و اهدافی که دارد برسد. رسیدن به تمام خواسته ها و آرزوها از طریق کائنات و جهان هستی صورت میگیرد. از دوره های مرتبط با موضوع مقاله می توان به دوره مدیتیشن انرژی جذب و تفکر عقلانی اشاره کرد.

قانون جذب کائنات چیست؟

در سال ۲۰۰۹ بود که قانون ارتعاش جذب به دنیا معرفی شد. از این سال تا به امروز تبلیغات زیادی حول و هوش قانون ارتعاش صورت گرفته است. کتاب های مختلف، مقالات و حتی فیلم هم در مورد آن ساخته شده است. بر اساس قانون ارتعاش زندگی انسان و سرنوشت او بستگی به طرز فکر و انواع او دارد. انسان به هر چیزی که فکر کند و آن را در ذهن خود تجسم نماید، آن را به زندگی خود جذب می کند. چرا که ذهن انسان فرکانس هایی را به کائنات ارسال می کند و کائنات هم در پاسخ به این فرکانس ها انسان را به خواسته های خود می رساند.

قانون کائنات، یک قانون طبیعی برای رسیدن به خواسته ها و آرزو ها است . شما اگر قانون جذب کائنات را بدانید و از آن استفاده کنید میتوانید به هر خواسته و هدفی که داشته باشید برسید. طبق قانون جذب هر چیزی که وارد زندگیتان میشود به صورت تصادفی و اتفاقی نبوده است و خودتان آن را جذب کرده اید.

بر اساس قانون کائنات، احساساتی که دارید یک راهنما و مسیریاب بسیار قدرتمند در جهت اهداف و خواسته هایتان است، یعنی احساسات به شما نشان می دهد که به آن خواسته و هدفی که دارید میرسید یا نه ؟ برای آنکه متوجه شوید به خواسته و هدف که دارید نزدیک یا دور می شوید بهترین راه توجه کردن به احساساتتان است.

مفهوم قانون کائنات جذب را بیشتر درک کنید:

قانون ارتعاش بیان می کند دو تا چیز، شی، فکر با ارتعاش مساوی همدیگر را جذب می کنند. اصلا بحث فکر کردن من به ماشین نیست، بحث فکر کردن من به سلامتی نیست، شما زمانی می توانید سلامتی را جذب کنید که با سلامتی هم ارتعاش شوید . وقتی می توانید ماشین را جذب کنید که با داشتن آن ماشین هم ارتعاش شوید.

اگر می‌خواهید پول داشته باشید باید وجودتان با پول یکی شود. اگر وجودتان گرم باشد گرمی را می کشید. اگر می خواهید روابط خوب داشته باشید، اگر می خواهید در زندگی‌تان عشق داشته باشید باید وجودتان عشق باشد. باید ارتعاش عشق، ارتعاش ثروتمندی را به جهان بدهید. با تکنیک های جذب ثروت مثل تمرین بازی فراوانی امیر شریفی می توانید به سادگی ذهن خود را آماده جذب ثروت کنید.

این قانون یک قدرت مغناطیسی  بسیار قوی است که تمامی انرژیهای مشابه را با هم در جهان جمع و جذب می کند. در اینجاست که قدرت آفرینش ، در همه جا و از جهات مختلف تجلی می یابد. حتی قانون گرانش نیوتن از قانون کائنات پیروی می کند. این قانون افکار،ایده ها،افراد، موقعیت ها و شرایط های مختلف را به خود جذب می کند.

قانون جذب

انواع افکار انسان :

افکار مثبت : 

افکار مثبت در جهت خواسته و اهدافتان اما افکار منفی در جهت ناخواسته و چیزهایی که نمی‌خواهید میباشد . برای اینکه متوجه شوید افکارتان خوب است یا بد باید به احساس خود توجه کنید .

افکار منفی :

افکار منفی انسان در خلاف جهت خواسته ها و نیاز های او حرکت می کند و اگر به هر چیز فکر کردید و دیدید که احساس بدی دارید این نشانه این است که انرژی و ارتعاشی که به کائنات ارسال میکنید در جهت ناخواسته هایتان است و دارید از آن هدف تان دور می شوید.

رابطه افکار با قانون کائنات یا جذب چیست؟

بر اساس قانون کائنات، بین کائنات و افکارتان یک رابطه وجود دارد . خداوند کائنات را طوری برنامه ریزی کرده است که می تواند انرژی و ارتعاشی که از ذهنتان ارسال می شود را دریافت کنند و با توجه به آن، خواسته و یا ناخواسته ای را وارد زندگیتان کنند. با توجه به قانون کائنات، افکارتان می تواند انرژی و ارتعاشی که ذهنتان تولید میکند را کنترل کند، و احساسات به شما می گوید که الان در حال فرستادن چه ارتعاش و انرژی به کائنات هستید.

طبق قانون ارتعاش یک سری از عوامل بیرونی می‌تواند احساساتتان را تغییر دهد، فکر کردن به یک خاطره خوب، موفقیت مالی گذشته، گوش دادن به آهنگ های شاد، دیدن تصاویر عکس خواسته هایتان و … می‌تواند در شما احساس خوبی را ایجاد کند و همین احساس خوب باعث ایجاد اتفاقات خوب در زندگی شما می شود.

انواع قانون کائنات یا جذب :

برای بسیاری از افراد که می خواهند از قانون جذب استفاده نمایند، این سوال مطرح می شود، که آیا قانون کائنات دارای انواع مختلفی است. یا این که تنها یک قانون ارتعاش وجود دارد و باید از آن برای اهداف مختلف استفاده کرد. در پاسخ به این سوال باید گفت که قانون جذب انواع مختلفی ندارد. چرا که قانون ارتعاش تنها یک قانون است. قانونی که با اندیشیدن به آن چیزی که دوست دارید، توجه کردن و تلاش و پشتکار به دست می آید. اما به دلیل این که هر کس برای هدفی از این قانون استفاده می کند.

بنابراین این اندیشه در ذهن برخی شکل می گیرد که ممکن است انواع قانون جذب وجود داشته باشد. در حالی که قانون جذب یکی بیشتر نیست. آنچه که سبب می شود، ما فکر کنیم، قانون ارتعاش انواع مختلفی دارد، استفاده از قانون جذب برای به دست آوردن هدف های مختلف می باشد. برای از قانون جذب برای رسیدن به ازدواج، برخی دیگر به ثروت و یا اهداف دیگر استفاده می کنند. از جمله اهداف که از قانون ارتعاش می توان برای رسیدن به آن ها استفاده کرد، عبارتند از:

  • قانون ارتعاش ازدواج
  • قانون ارتعاش ثروت
  • قانون ارتعاش سلامتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی