سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

خرید گوشی آیفون se 2 2020

جهت خرید گوشی آیفون se 2 2020 می بایست ویژگی های مختلف این گوشی را بررسی کنید پس با ما همراه باشید. اپل امروز نسل دوم آیفون SE را معرفی کرد، یک آیفون قدرتمند جدید با صفحه نمایش 4.7 اینچی Retina HD ، همراه با Touch ID که پیشرو در صنعت می باشد. آیفون SE در یک طراحی جمع و جور ارائه شده است که از داخل دوباره اختراع شده و مقرون به صرفه ترین آیفون است. آیفون SE جدید مجهز به A13 Bionic با طراحی سریع اپل است که سریعترین تراشه در یک گوشی هوشمند است و برای انجام سخت ترین وظایف انجام می شود.

توجه : کاربر گرامی جهت خرید گوشی آیفون se 2 2020 می توانید برروی لینک کلیک کنید.

از ویژگی های گوشی آیفون se 2 2020 :

آیفون SE همچنین از بهترین سیستم تک دوربین در آیفون بهره می برد که مزایای عکاسی محاسباتی از جمله حالت پرتره را باز می کند و برای مقاومت در برابر عناصر با مقاومت در برابر گرد و غبار و آب طراحی شده است. آیفون SE در سه رنگ زیبا سیاه ، سفید و قرمز ارائه می شود و برای شروع پیش خرید از جمعه 17 آوریل با قیمت 399 دلار (ایالات متحده) در دسترس خواهد بود. اولین آیفون SE مورد استقبال بسیاری از مشتریانی قرار گرفت که عاشق ترکیب منحصر به فرد آن از اندازه کوچک ، عملکرد عالی و قیمت مقرون به صرفه بودند.

نسل جدید آیفون SE مبتنی بر این ایده عالی است و از هر لحاظ آن را بهبود می بخشد. از جمله بهترین سیستم تک دوربین ما برای عکس ها و فیلم های عالی در حالی که هنوز هم بسیار مقرون به صرفه است. امکان شارژدهی طولانی مدت باتری را فراهم می کند ، از حالت خیره کننده پرتره و عکس های هوشمند HDR استفاده می کند ، فیلم های شگفت انگیز با صدای استریو می گیرد ، برای بازی ها و وب گردی بسیار سریع عالی است.

بررسی صفحه نمایش جهت خرید گوشی آیفون se 2 2020 :

آیفون SE از طراحی آلومینیومی و شیشه ای بادوام در هوا فضا با جلوی کاملا مشکی برخوردار است و در رنگ های سیاه ، سفید و قرمز ارائه می شود. پوشش شیشه ای عقب شامل یک نشان مرکزی اپل است و با استفاده از یک فرآیند رنگ هفت لایه برای رنگ دقیق و تیرگی ساخته شده است ، و عمق رنگی غنی را با یک باند آلومینیومی متناسب با رنگ ارائه می دهد.

این گوشی ضد آب و گرد و غبار با درجه IP67 برای مقاومت در برابر آب تا 1 متر برای 30 دقیقه است. صفحه نمایش 4.7 اینچی Retina HD با True Tone تعادل رنگ سفید را متناسب با نور محیط تنظیم می کند تا یک تجربه مشاهده طبیعی تر مانند کاغذ داشته باشید. نمایشگر Retina HD با رنگ گسترده و پر جنب و جوش دقت رنگ فوق العاده ای را ارائه می دهد و از پخش Dolby Vision و HDR10 پشتیبانی می کند.

خرید گوشی آیفون se 2 2020

  • ۹۹/۰۶/۲۶
  • cyber guys

خرید گوشی آیفون se 2 2020

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی