سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال خرید گوشی ارزان قیمت هستید یا می بایست گوشی قدیمی خود را عوض کنید و مدلی جدیدتر و بروزتر خریداری کنید به شما توصیه میکنیم مقاله خرید گوشی ارزان سامسونگ را مطالعه کنید. گوشی های برند سامسونگ در مدل های مختلف و قیمت های مختلفی به بازار عرضه شده است و گزینه های خرید شما را هم بیشتر می کند و هم در انتخاب گوشی انتخاب شما را دشوار میکند.

توجه : کاربر گرامی در صورت تمایل به خرید لوازم جانبی گوشی از جمله خرید باتری گوشی ال جی K10 می توانید برروی لینک کلیک کنید.

خرید گوشی ارزان سامسونگ

لیست گوشی های ارزان قیمت سامسونگ :

گوشی سامسونگ Galaxy M31 :

گوشی سامسونگ M31، یکی از گوشی‌های محبوب شرکت سامسونگ است. این محصول از روی سامسونگ M30 و M30s ساخته شده است. شرکت سامسونگ این محصول را در ماه فوریه سال 2020 معرفی و سپس در تاریخ 5 ماه مارس سال ۲۰۲۰ (معادل می‌شود با 15 اسفند ۱۳۹9) با حافظه 64 و 128 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی به بازار عرضه کرد. برای خرید گوشی سامسونگ Galaxy M31 کافیست کلیک کنید.

گوشی سامسونگ Galaxy A21s :

گوشی‌ های سری A شرکت سامسونگ از جمله پر فروش‌ترین و محبوب‌ترین اسمارت‌فون‌های حال حاضر دنیا به حساب می‌آیند تا جایی ‌که طبق گزارش جدیدی از Strategy Analytics از بین شش گوشی پر فروش اندرویدی، سه گوشی به سری A سامسونگ تعلق داشته و گلکسی A51 نیز با اختلافی مشهود در صدر قرار دارد. برای خرید گوشی سامسونگ Galaxy A21s کافیست کلیک کنید.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A11 :

شرکت سامسونگ در وب سایت رسمی خود از محصول پرحاشیه، یعنی گوشی A11، به صورت کاملا خاموش و بدون زرق و برق همیشگی رونمایی کرد. این گوشی که اخیرا اخبارش منتشر شده و توجه بسیاری را به سمت خود جلب کرده است، علی رغم انتشار تصاویر و عکس‌های نمونه آن، هنوز لیست مشخصاتش تکمیل نشده و هیچ عرضه مطبوعاتی برای آن صورت نگرفته است. برای خرید گوشی سامسونگ مدل Galaxy A11 کافیست کلیک کنید.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A31 :

سامسونگ گوشی جدید سری A خود را با نام «A31» در تاریخ 27 آوریل 2020 معرفی کرد. این سری از تولیدات سامسونگ به داشتن صفحه نمایش بسیار با کیفیت AMOLED و دوربین‌هایی با امکانات بالا شهرت دارند. گوشی موبایل Galaxy A31با صفحه نمایش سوپر آمولد طراحی شده است و ظاهر هم زیبایی دارد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. برای خرید گوشی سامسونگ مدل Galaxy A31 کافیست کلیک کنید.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A20s :

گلکسی Galaxy A20s از گوشی های سری A است که با کمی به روز رسانی به بازار عرضه شدند. صفحه نمایش Galaxy A20s ظاهر زیبایی دارد و IPS طراحی شده است. کمپانی سامسونگ تلاش کرده است تا در تولیدات جدید خود حاشیه را از تولید خود حذف کند. این محصول سامسونگ دارای سیستم عامل اندروید Pei می باشد. برای خرید گوشی سامسونگ مدل Galaxy A20s کافیست کلیک کنید.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A01 :

گوشی موبایل «Galaxy A01» محصول مقرون به صرفه سامسونگ است که با صفحه نمایش تمام‌ صفحه Infinity-V روانه بازار شده است. مانند دیگر محصولات سری A، سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ زیبایی به گوشی داده است. برای خرید گوشی سامسونگ مدل Galaxy A01 کافیست کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی