سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

ژنتیک و کروناژنهای فعال از 60000 سال پیش که خطر مرگ با کووید 19 را تشدید می کنند

دانشمندان ادعا می کنند افرادی که ژن فعال از نئاندرتال‌ها به ارث برده اند بیشتر در معرض خطر مرگ بر اثر کووید 19 باشند. محققان از آلمان و سوئد دریافتند که یک گروه خاص از ژن ها با میزان افزایش خطر مرگ در بیماران کووید مرتبط هستند.

در مطالعه ای بر روی 3199 بیمار کرونا در ایتالیا و اسپانیا دانشمندان کشف کرده اند که قسمتی از ژن با بیماری شدیدتر کرونا مرتبط است.

آنها دریافتند در بیمارانی که کووید 19 را به طور حاد مبتلا شده اند و به دستگاه کمک تنفسی احتیاج دارند 70 درصد بیشتر احتمال دارد که تغییرات ژنتیکی داشته باشه و اکنون پروفسور هوگو زبرگ و دکتر پائول کشف کرده اند که این تغییرات از نئاندرتال‌ها که 60000 سال پیش زندگی می کردند به ارث رسیده است

به نظر می رسد که این واکنش سیستم ایمنی بدن را تحت تاثیر قرار می دهد و ممکن است باعث واکنش بیش از حد آن به کووید شود و این امر باعث می شود که افراد با شدت بیشتری بیمار و در نهایت بمیرند.

همه این ژن ها را ندارند این ژن ها بیشتر در بین نژادهای آسیای جنوبی دیده می شود که در بین آنها حدود یک سوم مردم تنها این ژن را دارند.در اروپا جایی که تنها 8 درصد مردم آن را حمل می کنند البته محققان خاطر نشان کرده اند که این مطالعه تنها یک حدس و گمان است و تا تائید نهایی آن فاصله زیادی است.

پروفسور زبرگ و دکتر پابو در مطالعه خود گفته اند که داشتن توالی ژنتیکی نئاندرتال‌ها که در کروموزوم سه یافت می شود عامل اصلی خطر ژنتیکی برای عفونت شدید و بستری شدن در بیمارستان است .

آنها گفتند که توالی ژنتیکی احتمالا در طی تولید مثل با نئاندرتال‌ها بین 40000 تا60000 سال پیش به خط ژنی انسان وارد شده است .این ژن برای اولین بار در بقایای یک نئاندرتال‌ پیدا شده است که در حدود 50000 سال پیش در کرواسی یافت شد و همچنان امروزه در بین میلیون ها انسان می توان یافت .

نئاندرتال‌ها گونه ای بودند که ده ها هزار سال پیش در کنار انسان زندگی می کردند و شباهت بسیار زیادی به انسان داشته اند اما به طور کلی دارای اندام های عضلانی بودند.

برای انجام تست کرونا در منزل به بر روی لینک زیر کلیک کنید

آزمایش کرونا در منزل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی