سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

ماسک های متنوعی برای محافظت در برابر ویروس کرونا وجود دارد که در این مقاله به انواع آنها و استفاده درست از آنها می پردازیم. هر روز اطلاعات جدیدی در مورد نحوه انتشار ویروس کرونا جدید و بهترین راه های محافظت در برابر COVID-19 در حال ظهور است. شستشوی مکرر دستها با آب و صابون و تمرین فاصله فیزیکی از موثرترین محافظت هاست. با این حال ، هنگامی که فاصله فیزیکی مشاهده نمی شود ، استفاده از ماسک صورت یا پوشش پارچه ای در محیط عمومی محافظت شما را در گسترش COVID-19 تضمین میکند.

توجه : کاربر گرامی در صورت تمایل به انجام آزمایش کرونا در محل کار یا منزل کافیست برروی لینک تست کرونا در منزل کلیک کنید.

 انواع ماسک ها جهت محافظت در برابر ویروس کرونا

استفاده درست از ماسک صورت چگونه باید باشد؟

ماسک شما باید صورت شما را از پل بینی تا زیر چانه بپوشاند. باید سست باشد اما هنوز به اندازه کافی ایمن باشد تا در جای خود بماند. اطمینان حاصل کنید که می توانید با ماسک خود صحبت کنید و این باعث آزار شما نمی شود ، بنابراین وسوسه نمی شوید که آن را لمس کنید یا آن را از جای خود بیرون بکشید ، که این امر می تواند شما را در معرض لمس صورت قرار دهد یا اثربخشی آن را محدود کند.

استفاده از ماسک می تواند شما را از ویروس محافظت کند؟

ماسک به شما در جلوگیری از رسیدن ویروس هنگام مکالمه ، عطسه یا سرفه از دهان و یا بینی فرد مقابل، کمک می کند. اگر COVID-19 دارید و علائمی از خود نشان نمی دهید ، ماسک صورت احتمال انتشار عفونت به دیگران را کاهش می دهد. اگر سالم هستید ، یک ماسک ممکن است شما را در برابر قطرات بزرگتر از افراد اطراف محافظت کند.

بررسی عملکرد انواع ماسک ها برای محافظت در برابر کرونا :

ماسک های جراحی : این نوع ماسک از انتشار عفونت بین بیمار و پرسنل بهداشتی درمانی پیشگیری می ‌کند. پس از استفاده از این نوع ماسک، باید آن را در بسته ‌های پلاستیکی بسته بندی و دفع کنید. ماسک ‌های جراحی برای پوشاندن دهان و بینی در نظر گرفته شده است و آنها با موادی طراحی شده‌ اند که می ‌توانند ذرات بزرگ و ترشحات را مسدود کنند، ولی همچنان ذرات کوچک می‌ توانند به ماسک نفوذ کنند.

ماسک filtering facepiece معروف به اف اف پی : این نوع ماسک از انواع پیشرفته محافظت تنفسی هستند. سوپاپی روی ماسک به منظور تسهیل خروج هوای بازدمی قرار گرفته است که این سوپاپ از تراکم رطوبت هم جلوگیری می‌ کند. مدت زمان کارایی این ماسک‌ ها بین سه تا هشت ساعت می باشد. ساختار ماسک FFP به این دلیل که از چندین لایه مواد تشکیل شده در برابر عبور ذرات بسیار ریز مقاوم است.

ماسک ‌های N95 : این نوع ماسک ها تفاوت زیادی با اف اف پی ندارند و استاندارد آن توسط انستیتوی آمریکا تعیین شده است. دو ماسک اف اف پی و ان 95 از نظر درصد فیلتر کردن ذرات با اندازه ۰٫۳ میکرون، تقریبا مشابه هستند. 

تفاوت ماسک پزشکی و ماسک N95 :

از ماسک N95 برای جلوگیری از 95٪ ذرات بسیار کوچک استفاده می شود. بر خلاف ماسک های پزشکی ، ماسک N95 با امنیت بیشتری روی صورت و پوست شما قرار می گیرد و قادر است ذرات موجود در هوا را فیلتر کند.  

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

 

تست کرونا در منزل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی