سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

برای خرید پایه نگهدارنده یا همان هولدر گوشی که بتوانید گوشی و تبلت خود را درون خودرو و سطوح مختلف دیگر نصب کنید، شما نیاز به اطلاعات پیش زمینه ای دارید. پیدا کردن پایه نگهدارنده مناسب شما کار دشواری است به این دلیل که تنوع محصولات زیاد است و پیدا کردن هولدری که جوابگوی نیاز شما باشد شاید کمی دشوار به نظر برسد. 

برای داخل ماشین به دنبال هولدر مغناطیسی هستید که کوچک و قوی باشد و بتوانید هر لحظه به راحتی موبایل را بردارید و سرجایش قرار دهید بدون اینکه حواستان از رانندگی پرت شود؟ آیا مبلغ کمی برای خرید هولدر دارید و به دنبال ارزان‌ترین مدل نگهدارنده گوشی هستید؟ شاید هم قیمت برایتان مهم نیست و می‌خواهید جدیدترین محصولات برندهای فیلیپس (Philips) ، اوزاکی (Ozaki) ، یانتنگ (Yunteng) یا سامسونگ (Samsung) و اپل (Apple) را بخرید.

اگر از طرفداران عکاسی سلفی هستید و به دنبال یک پایه مونوپاد با کیفیت و قیمت مناسب می‌گردید، در فروشگاه اینترنتی دیجی لند می‌‌ توانید هر پایه موبایلی که دنبالش هستید را پیدا کنید و پس از مقایسه و خواندن راهنمای خرید، با همان بودجه ‌ای که در نظر دارید خرید کنید. درنظر داشته باشید که در فروشگاه اینترنتی دیجیتال ما شما همه لوازم های جانبی گوشی و تبلت را از جمله باتری ها و صفحه نمایش ها را می توانید خریداری کنید. برای خرید باتری گوشی لنوو کافیست کلیک کنید.

خرید پایه نگهدارنده گوشی

معرفی ارزان ترین پایه نگهدارنده گوشی :

پایه نگهدارنده گوشی یسیدو مدل C58 :

هولدر C58 محصولی از کمپانی Yesido بوده که قادر است بر روی تمامی سطوح صاف مانند شیشه و داشبورد متصل شود. این هولدر گوشی شما را به صورت آهنربایی نگه می دارد و داخل پک آن پد های فلزی را دارد که در قسمت پشت گوشی متصل می شود تا گوشی به راحتی بر روی هولدر قرار بگیرد. برای خرید پایه نگهدارنده گوشی یسیدو مدل C58 کافیست کلیک کنید.

پایه نگهدارنده گوشی یسیدو مدل c19 :

هولدر یسیدو C19 در قسمت تهویه خودرو نصب می شود و قادر است به صورت 360 درجه بچرخد تا دید کاملی روی نمایشگر گوشی در هر زاویه ای به کاربر ارائه دهد. به دلیل وجود پد فلزی آهنربایی داخل جعبه این هولدر شما می توانید این پد فلزی را پشت هر دستگاهی بچسبانید. برای آشنایی بیشتر و خرید پایه نگهدارنده گوشی یسیدو مدل c19 کافیست کلیک کنید.

پایه نگهدارنده گوشی آوی مدل X1 :

هولدر موبایل و پایه نگه دارنده گوشی Awei X1 می‌تواند یکی از گزینه‌های شما باشد هر چند پیشنهاد می‌کنیم محصولات مشابه را نیز بررسی کنید. محصول مورد اشاره با داشتن گیره‌های بسیار محکم بر روی دریچه‌ی کولر خودرو نصب می‌شود و می‌تواند در سخت‌ترین شرایط ممکن از گوشی شما محافظت کند. بنابراین، در ترمزگیری‌های سریع یا جاده‌های پر پیچ و خم می‌توانید به هولدر موبایل و پایه نگه دارنده گوشی Awei X1 اعتماد کامل داشته باشید. برای آشنایی بیشتر و خرید پایه نگهدارنده گوشی آوی مدل X1 کافیست کلیک کنید.

پایه نگهدارنده مگنتی گوشی یسیدو مدل c27 :

نگهدارنده مگنتی با وزن کم و ابعاد کوچک در انواع دریچه کولر خودرو (مطابق تصویر) قرار می گیرد و بدون مداخله در دید راننده به راحتی میتوان گوشی را بر روی هولدر قرار داده و برداشت. این هولدر با مگنت بسیار قوی میتواند وزن اکثر گوشی ها تا سایز ۶ اینچ را تحمل کند. برای آشنایی بیشتر و خرید پایه نگهدارنده مگنتی گوشی یسیدو مدل c27 کافیست کلیک کنید.

پایه نگهدارنده (هولدر) گوشی یسیدو مدل C44 :

پایه نگهدارنده مغناطیسی Yesido C44 ، هولدری زیبا با بدنه ای بسیار محکم و مقاوم است. بدنه این هولدر از پلاستیک با کیفیت ساخته شده است. این پایه دارای دو بازویی است که گوشی موبایل را نگه میدارد. هنگام قراردادن گوشی روی پایه این بازوها به خوبی فیکس شده و کاملا ایمن گوشی را نگه میدارد. برای آشنایی بیشتر و خرید پایه نگهدارنده گوشی یسیدو مدل C44 کافیست کلیک کنید.

پایه نگهدارنده گوشی باسئوس مدل Gravity Car Mount :

این پایه نگهدارنده مناسب گوشی های 4 تا 6 اینچ ساخته شده است. کاربران می توانند با استفاده از این استند ، گوشی هوشمند خود را به صورت کاملا امن استفاده کنند. این استند از فلز و چرم مقاوم ساخته شده است و کاربران می توانند نسبت به دوام آن در برابر خط و خراش اطمینان خاطر داشته باشند. برای آشنایی بیشتر و خرید پایه نگهدارنده گوشی باسئوس مدل Gravity Car Mount کافیست کلیک کنید.

پایه نگهدارنده مگنتی گوشی باسئوس مدل Small Ear Flat Type :

رانندگی در شرایطی که استفاده از گوشی هوشمند ضروری به نظر می رسد کار ساده ای نیست. به همین دلیل بهترین راه برای استفاده از گوشی هوشمند هنگام رانندگی به کار گیری پایه های نگهدارنده گوشی داخل خودرو است. با پایه های نگهدارنده گوشی باسئوس ، کاربران می توانند ضمن رانندگی ایمن ، اعلان های گوشی هوشمند خود را مدیریت کنند. برای آشنایی بیشتر و خرید پایه نگهدارنده مدل Small Ear Flat Type کافیست کلیک کنید.

خرید پایه نگهدارنده یا هولدر گوشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی