سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

خرید محافظ صفحه نمایش گوشی به عنوان یکی از مهم ترین قسمت های تلفن همراه موجب افزایش عمر گوشی و سلامت آن می شود. کمترین کاری که یک محافظ صفحه انجام می دهد، از ایجاد خط و خش جلوگیری می کند و توجه داشته باشید که قیمت صفحه نمایش گوشی با توجه به کارایی و کاربرد آن برای گوشی به جرات می توان گفت ناچیز است. مهم ترین تقسیم بندی محافظ صفحه گوشی براساس جنس آنها می باشد. به لحاظ جنس، گلس گوشی در دو گروه پلاستیکی و شیشه ای قرار می گیرد. یک محافظ صفحه گوشی استاندارد و با کیفیت باید هم از ضربه جلوگیری کند و هم مانع از انعکاس نور خورشید در فضای باز بر روی صفحه نمایش گوشی بشود. این مورد اساسا ویژگی گلس های موبایل مات می باشد.

انواع گوناگونی از محافظ صفحه نمایش در بازار موجود است ضمن اینکه اغلب فروشگاه ها صرفا گلس گوشی هایی چون ال جی ، سامسونگ و اپل را به فروش می رسانند. بنابراین شما می توانید به راحتی از فروشگاه اینترنتی دیجیتال دیجی لند خرید اینترنتی صفحه نمایش گوشی و تمام لوازم جانبی مورد نیازتان را انجام دهید از جمله آن خرید باتری گوشی لنوو که کافیست برروی لینک کلیک کنید.

توجه : کاربر گرامی شما می توانید برای خرید انواع محافظ صفحه ها برروی لینک خرید محافظ صفحه نمایش گوشی کلیک کنید.

خرید محافظ صفحه نمایش گوشی

معرفی ارزان ترین محافظ صفحه نمایش گوشی :

محافظ صفحه نمایش گوشی iPhone 8 Plus :

این گلس سه بعدی گوشی iPhone 8 Plus به دلیل ضخامت کم تاثیر منفی بر عملکرد تاچ نمایشگر نخواهد داشت و به دلیل رعایت استانداردهای کیفی در ساخت این کالا، سپری مناسب در برابر ضربه و خراش و سایر آسیب‌ها برای گوشی آیفون 8 پلاس محسوب می‌شود. از سوی دیگر قیمت خرید گلس محافظ تمام صفحه گوشی آیفون 8 پلاس با در نظر گرفتن خصوصیات و ویژگی‌های کارآمد این گلس از لحاظ اقتصادی منصفانه تلقی می‌شود. برای آشنایی بیشتر و خرید محافظ صفحه نمایش گوشی iPhone 8 Plus کلیک کنید.

محافظ صفحه نمایش گوشی iPhone 8 :

این گلس سه بعدی گوشی iPhone 8 به دلیل ضخامت کم تاثیر منفی بر عملکرد تاچ نمایشگر نخواهد داشت و به دلیل رعایت استاندارد های کیفی در ساخت این کالا، سپری مناسب در برابر ضربه و خراش و سایر آسیب‌ها برای گوشی آیفون 8 محسوب می‌شود. از سوی دیگر قیمت خرید گلس محافظ تمام صفحه گوشی آیفون 8 با در نظر گرفتن خصوصیات و ویژگی‌های کارآمد این گلس از لحاظ اقتصادی منصفانه تلقی می‌شود. برای آشنایی بیشتر و خرید محافظ صفحه نمایش گوشی iPhone 8 کافیست کلیک کنید.

محافظ صفحه نمایش گوشی Y9 مدل 2019 :

برای آشنایی با مشخصات فنی این محافظ صفحه و خرید محافظ صفحه نمایش گوشی Y9 مدل 2019 کافیست کلیک کنید.

محافظ صفحه نمایش گوشی Honor 8A Pro :

برای آشنایی با مشخصات فنی این محافظ صفحه و خرید محافظ صفحه نمایش گوشی Honor 8A Pro کافیست کلیک کنید.

محافظ صفحه نمایش گوشی Honor Play 8A :

برای آشنایی با مشخصات فنی این محافظ صفحه و خرید محافظ صفحه نمایش گوشی Honor Play 8A کلیک کنید.

خرید محافظ صفحه نمایش گوشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی