سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

برای بررسی اینکه آیا اکنون ویروس کرونا (COVID-19) دارید ، می توانید یک تست (تست سواب) انجام دهید و هر کسی که علائم ویروس کرونا داشته باشد می تواند آزمایش کرونا را در منزل و یا در آزمایشگاه انجام دهد. توجه داشته باشید که همه نیازی به آزمایش ندارند و در صورت آزمایش ، باید در خانه و در انتظار نتیجه آزمایش ، خود را قرنطینه کنید و از توصیه های ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی یا یک متخصص بهداشت عمومی پیروی کنید. برای تست کرونا در منزل کافیست کلیک کنید.

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

 

تست کرونا در منزل

تست کرونا به صورت آنلاین و در منزل، در آزمایشگاه آنلاین مندل با بالاترین کیفیت انجام می دهد. شما می توانید با خواندن این مطالب اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورده و در صورت نیاز در خصوص انجام آزمایش کرونا تصمیم گیری نمایید. آزمایش آنتی بادی یا آزمایش سرولوژی مصونیت شما به بیماری را نشان نمی دهد و همچنین خود ویروس را مستقیما بررسی نمی کند بلکه نشان می دهد که آیا سیستم ایمنی بدن شما در برابر این بیماری به عفونت پاسخ داده است یا خیر. برخی افراد مثبت یا منفی شدن این آزمایش را به منزله سابقه ابتلا یا عدم ابتلا به ویروس تلقی می کنند.

علائم ویروس کرونا:

اگر علائمی دارید ، در اسرع وقت آزمایش کنید. شما باید آزمایش را در 5 روز اول بروز علائم انجام دهید و اگر فردی علائم زیر را داشته باشد می توانید برای او آزمایشی بگیرید. آزمایشاتی را برای افرادی که با آنها زندگی می کنید و این علائم را ندارند، انجام ندهید.

  • دمای بالا
  • سرفه مداوم
  • از دست دادن یا تغییر در حس بویایی یا چشایی شما
  • علائم جدید کرونا مانند مشکلات تنفسی

تفاوت تست های کرونا برای انجام آن در منزل :

آزمایش آنتی بادی :

تست سرولوژی یا آنتی بادی کرونا به دنبال پادتن ­هایی می­ گردد که توسط سیستم ایمنی در واکنش به عامل تهدیدآمیز، مانند نوع خاصی از ویروس، تولید می­ شود. آنتی بادی به دفع عفونت کمک می­ کند، چند روز یا چند هفته بعد از بروز عفونت ساخته می­ شود و تا چند هفته بعد از بهبود در بدن باقی می­ ماند. به همین دلیل، نباید از تست آنتی بادی برای تشخیص عفونت فعال ویروس کرونا استفاده کرد. محققان در حال حاضر نمی ­دانند حضور آنتی بادی به معنی مصونیت بدن در برابر ویروس کرونا در آینده است یا خیر.

 تست pcr (پی سی آر) کرونا :

این آزمایش مشخص می کند که آیا ویروس فعال در بدن شما وجود دارد یا خیر.

تست کرونا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی