سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

مشاوره ژنتیک ، یک فرآیند انتقال اطلاعات است که در طی آن به افرادی که در معرض خطر بروز بیماری های ژنتیکی در خود و یا نزدیکانشان هستند و یا به هر دلیلی نیاز به کسب اطلاعات ژنتیکی از خود و خانواده خود دارند، توسط مشاور ژنتیک انتقال داده می شود.

ارتباط ژن ها و مشاوره ژنتیکی :

ژن ها همانند یک رمز و یا یک دستورالعمل می مانند و سلول های بدن با استفاده از اطلاعات و توالی موجود در هر ژن (که در واقع بخشی از یک مولکول DNA می باشد) برای ساخت پروتئین ها استفاده می کنند. پروتئین ها ابزار های عملکردی سلول ها می باشند و از طریق آنها صفات مختلف ایجاد می شوند. به عنوان مثال رنگ پوست، مو و یا چشم افراد از طریق ژن های آنها مشخص می شود. این ژن مسئول رنگ پوست است که باعث ساخته شدن پروتئین سازنده رنگ می شود. میزان فعالیت این پروتئین که توسط توالی ژن تعیین می شود می تواند مقدار رنگدانه های موجود در پوست هر فرد را مشخص کرده و باعث روشن یا تیره بودن بودن رنگ پوست شود. سایر صفات ما نیز به همین شکل ایجاد می شوند. برای کسب اطلاعات درخصوص دکتر متخصص ژنتیک می توانید برروی لینک کلیک کنید.

مشاوره ژنتیک

مشاوره ژنتیک در چه خصوص مشاوره می دهد؟

  • کمک به آگاه سازی فرد، تصمیمات مستقل در مورد مراقبت‌های سلامت و گزینه‌های سازنده
  • احترام به عقاید، رسوم و احساسات هر فرد
  • تفسیر و توضیح اطلاعات پیچیده پزشکی
  • به فرد بگوید که چه تصمیمی بگیرد
  • توصیه به زوجی که بچه دار نمی شوند
  • گفتن این موضوع به فرد که برای یک ناهنجاری ژنتیکی آزمایش بدهد یا نه
  • توصیه به شخصی برای ادامه یا خاتمه بارداری
     

پس از بررسی لازم در خصوص خدمات مشاوره ژنتیک ممکن است بپرسید الان چه کاری باید انجام داد؟

شما اگر در خانواده خود یا همسرتان سابقه بیماری های ژنتیکی دارید و یا سابقه سقت جنین یا ازدواجتان حاصل رابطه خوشاوندی است نیاز به مشاوره گرفتن در خصوص ژنتیک دارید. ابتدا می بایست با شماره آزمایشگاه یعنی 88198077-021 تماس بگیرید در خصوص روش گرفتن مشاوره از همکاران بپرسید ما برای شما به صورت حضوری مشاوره های ژنتیکی انجام می دهیم. ابتدا تماس بگیرید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی