سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

باید بدانید به طور کلی جز آزمایش های عمومی کرونا دو آزمایش برای تشخیص ویروس وجود دارد. به طور کلی آزمایش برای ویروس کرونا از دو روش گرفته می شود یکی آزمایش آنتی بادی و دیگری تست pcr می باشد که برای آنتی بادی از نمونه خون استفاده میکنند و برای آزمایش پی سی آر از مخاط حلق و بینی استفاده می کنند. برای انجام آزمایش کرونا کافیست کلیک کنید.

تست pcr چه چیزی را نشان می دهد؟

 تست PCR وجود هرگونه عفونت فعلی در بدن را مشخص می­کند. برای کسب اطلاعات بیشتر از تست pcr کرونا کافیست کلیک کنید.

تست آنتی بادی چه چیزی را نشان می دهد؟

تست آنتی ­بادی نشان می­دهد در گذشته مورد عفونت قرار گرفته ­اید یا خیر. شاید این تست وجود عفونت فعلی بدن را مشخص نکند چون بدن 1 الی 3 هفته پس از بروز عفونت شروع به تولید پادتن می­کند. داشتن پادتن برای ویروسی که باعث بروز کووید-19 می­شود می­تواند از بدن در برابر ابتلای دوباره به این ویروس محافظت کند. شما می توانید تست کرونا در منزل انجام دهید (بدون هیچ نگرانی از شیوع بیشتر این ویروس)

آزمایش کرونا

در جواب نتایج تست pcr منفی و مثبت بودن تست یعنی چه ؟

اگر جواب آزمایش منفی بود، احتمالا هنگام انجام تست به این بیماری مبتلا نشده بودید اما این به این معنا نیست که بیمار نخواهید شد. نتیجه­ ی آزمایش بدین معنی است که هنگام اجرای آزمایش به کرونا مبتلا نبودید. اگر نمونه­ آزمایش در مراحل اولیه بیماری گرفته شده باشد، ممکن است جواب آزمایش منفی شود و بعدا در طول بیماری جواب مثبت شود. همچنین ممکن است بعد از انجام تست در معرض ابتلا به کووید-19 قرار گیرید و آن ­وقت مبتلا شوید.

اگر جواب آزمایش مثبت بود و شما بیمار هستید یا از فرد خاصی مراقبت می­کنید، اقدامات پیشگیرانه را انجام دهید.

در جواب نتایج تست آنتی بادی منفی و مثبت بودن تست یعنی چه ؟

جواب مثبت نشان می­دهد ممکن است در اثر ابتلا به ویروس کرونا، آنتی بادی آن را در بدن داشته باشید. با این حال، ممکن است نتیجه ­ی مثبت به این معنی باشد که در اثر ابتلا به ویروسی از خانواده­ ی ویروس کرونا، مانند ویروسی که باعث ابتلا به سرماخوردگی می شود، پادتن در بدن داشته باشید.

و جواب منفی مشخص کننده این است که احتمالا تا به حال به ویروس کرونا مبتلا نشده ­اید. درمورد نتیجه ­ی آزمایش و نوع آزمایشی که انجام دادید با پزشک خود صحبت کنید تا متوجه جواب آزمایش شوید و ممکن است در حال حاضر مبتلا باشید ولی در آزمایش نشان داده نشود.

 

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

 

تست کرونا در منزل

  • ۹۹/۰۶/۱۰
  • cyber guys

آزمایش کرونا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی