سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

دوربین مداربسته کنترل از راه دور به شما این امکان را می دهد تا هنگامی که در منزل یا مغازه خود نیستید، بتوانید از راه دور مکان مورد نظر خود را زیر نظر داشته باشید. نصب دوربین کنترل از راه دور و چگونگی انجام آن را از ما بخواهید و بپرسید. کافیست با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس بگیرید. مجموعه ما در نصب دوربین مداربسته، نصب جک درب، نصب درب ریلی، نصب کرکره برقی، نصب راه بند، نصب دزدگیر اماکن، نصب درب شیشه ای سکوریت با انواع برندها و مدل ها سالها تخصص و تجربه دارد.

کنترل دوربین از راه دور یا مشاهده تصویر دوربین محل شما از طریق اینترنت بر روی کامپیوتر شخصی یا تلفن همراه همیشه باعث احساس امنیت و اشراف دارد این سوال ایجاد می‌شود که چگونه می توان تصویری که توسط دوربین های مداربسته در حال ضبط است را از مکان های دورتر از طریق اینترنت مشاهده نمود؟ سیستم‌های نظارتی همیشه مبتنی بر مشاهده آنلاین بوده و نباید از هیچ لحظه ‌ای غافل شد!

یکی از امکانات بسیار خوبی که در دستگاه های DVR و NVR در سیستم دوربین های مداربسته وجود دارد امکان مشاهده تصاویر همه دوربین های مداربسته از راه دور (کنترل دوربین از راه دور) و از طریق اینترنت می باشد.برای دستیابی به چنین امکانی لازم است یک سری امکاناتی مانند اینترنت و IP اختصاصی را از قبل تدارک دیده باشید. البته در بسیاری از دستگاههای DVR جدید و به روز نیاز به IP اختصاصی حذف شده و با در اختیار داشتن هر نوع اینترنت، شما می توانید کنترل دوربین از راه دور داشته باشید.

انتقال تصویر چطور امکان کنترل دوربین از راه دور را فراهم می کند؟

از طریق انجام انتقال تصویر اینترنتی دوربین ها شما خواهید توانست تصاویر را در محیط اینترنت از طریق موبایل یا کامپیوتر ببنید. انتقال تصویر به نحوی اتصال به تصاویر دوربین ها از طریق شبکه های کامپیوتری است. این کار می تواند در شبکه داخلی یا شبکه اینترنت انجام شود. در انتقال تصویر اینترنتی دستگاه DVR یا NVR به اینترنت متصل شده و امکان انتقال تصاویر دوربین ها را فراهم می کند.

دوربین مداربسته کنترل از راه دور - نصب دوربین کنترل از راه دور

مزایای دوربین مداربسته کنترل از راه دور :

  • امکان تعریف چندین دستگاه DVR در یک نرم افزار و کنترل چندین مرکز به طور همزمان
  • کاهش میزان سرقت و خرابکاری توسط مشتریان و کارکنان
  • امکان کنترل و تغییر زاویه دوربین ‌های گردان
  • امکان مکالمه صوتی با افراد حاضر در محل و شنیدن صدا به صورت آنلاین
  • امکان ضبط فیلم یا ذخیره عکس از تصویر آنلاین
  • امکان بازپخش و پشتیبان ‌گیری از تصاویر ضبط ‌شده روی دستگاه
  • توانایی نظارت از راه ‌دور بر فعالیت کودکان و حیوانات خانگی موجود در خانه

تنظیم قابلیت مشاهده و کنترل از راه دور از طریق اتصال کامپیوتر :

  1. یک کارت ضبط ویدئو بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. این مرحله تنها در صورتی انجام می شود که سیستم دوربین مداربسته هیچ گونه پشتیبانی از اتصال اینترنت نداشته و یا دستگاه DVR به سیستم وصل نشده باشد.
  2. کامپیوتر را ری استارت کرده، نرم افزار ضبط فیلم را نصب کنید. این نرم افزار کامپیوتر را قادر می سازد که ورودی کارت ضبط ویدئویی تشخیص دهد. همچنین ویدیوهای دریافت شده توسط کارت را ضبط و یا پخش می کند.
  3. از طریق لینک کردن دستگاه DVR به کارت ضبط ویدئویی، کامپیوتر را به سیستم دوربین مداربسته متصل کنید. از نرم افزار نصب شده، برای چک کردن درستی اتصال استفاده کنید.
    نرم افزار جریان ویدئویی را راه اندازی کنید و داده ها را از کارت ضبط ویدئویی به عنوان منبع جریان وارد کنید.
  4. اطلاعات لازم، نظیر آدرس URL اختصاص داده شده به خوراک ویدیو جریان، نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید. بعد از فرآیند تصدیق اطلاعات ورودی، فیلم های ویدئویی از سیستم دوربین مدار بسته شما از طریق رایانه پخش خواهند شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی