سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

در این مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم که شما اگر آپارتمانی در محله جردن داشته باشید و آن را بخواهید برای خرید و فروش یا اجاره بگذارید میتوانید از طریق صفحه ثبت آگهی درواقع ملک مورد نظر خود را در جردن آگهی کنید تا خیلی زود بتوانید ملک خود را برای سایرین به صورت رایگان در سایت حوکاخ به نمایش بگذارید. جهت آشنایی بیشتر با ثبت آگهی ملک در جردن میتوانید برروی لینک کلیک کنید.

ثبت اگهی ملک یعنی چه؟

جوکاخ سامانه ای تخصصی در خصوص بازار مسکن است که یکی از مهمترین مزیت های آن داشتن شرایطی برای کاربران در جهت آگهی دادن در خصوص ملک خود به صورت کاملا رایگان می باشد و همچنین با ارائه نرم افزاری تخصصی در زمینه ارتباط با مشتریان و مدیریت فایل ها، این امکان را برای مدیران، مشاوران مسکن، سازنده های پروژه های ساختمانی فراهم کرده است تا علاوه بر تبلیغات ملک خود بهره‌وری خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند و با ثبت آگهی ملک در جوکاخ شما عزیزان در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده زیرا با به اشتراک گذاشتن اطلاعات دقیق از قیمت خانه و تنوع ملک ، کاربران راحت تر میتوانند گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کنند و همچنین انتخاب دقیق تر و ریزبینانه تری داشته باشند. کافیست برای انجام ثبت آگهی ملک در جوکاخ برروی لینک کلیک کنید.

محله جردن را بیشتر بشناسید!

بلوار نلسون ماندلا نام قبلی، خیابان جردن بود. اکثر مردم این خیابان را بنام محله جردن می شناسند. خیابان آفریقا، نام دیگر محله جردن می باشد. محله جردن به افتخار ساموئل مارتین جردن بنیانگذار دبیرستان البرز و آموزشگاه دخترانه آمریکایی تهران، جردن نامگذاری شد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، محله جردن بنام خیابان آفریقا نامگذاری شد و در نهایت در‌ آذر سال ۱۳۹۳، نام این خیابان به نلسون ماندلا تغییر کرد. این محله یکی از محلات بالاشهر تهران است و به طور کلی محله جردن به دو بخش جردن شمالی و جنوبی تقسیم بندی می شود.

 کلیه ثروتمندان تهرانی در محله جردن توانستند که ساختمان هایی را بنام خود بسازند و مردم محله را از ثروت و مکنت خود بهره مند کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر برای اجاره و خرید آپارتمان در جردن می توانید برروی لینک کلیک کنید یا با شماره 09025555340 و 02177553410 تماس حاصل فرمایید.

ثبت آگهی آپارتمان در جردن

مراحل ثبت آگهی ملک در جوکاخ چگونه است؟

  • اولین مرحله در ثبت آگهی ملک مشخص کردن نوع آگهی است : یعنی آگهی خود را برای خرید و فروش می خواهید یا رهن و اجاره
  • مرحله بعدی باید کاربری ملک را مشخص کنید : می دانید ملک ها کاربری مختلفی دارند اینکه ملک شما مسکونی، اداری، موقعیت اداری، تجاری و ... باشد باید در آگهی مشخص شود.
  • در مرحله بعدی ثبت آگهی ملک باید مشخصاتی از ملک خود بدهید : اینکه جهت ملک، شمالی یا جنوبی، شرقی و غربی است اینکه طول بر ساختمان چقدر است هم در املاک تجاری مهم است پس براساس کاربری این مشخصات هم باید پر شود.
  • مرحله ای با نام امکانات ملک وجود دارد : در این مرحله باید برای مثال مشخص کنید که ملک آگهی شده آیا امکاناتی مثل تلفن، مشاعات و ... دارد یا خیر
  • در دیگر مراحل ثبت آگهی ملک باید قیمت ملک را مشخص کنید : چیزی که واضح است این است که در املاکی که برای خرید و فروش آگهی داده می شوند قیمت هر متر مربع دارند و اگر املاک برای رهن و اجاره گذاشته شود باید میزان ودیعه و اجاره هرماه مشخص شود.
  • در مرحله یکی به آخر ثبت آگهی ملک باید اطلاعات کاملی از فردی که مالک آن ملک است گذاشته شود : این قسمت شامل آدرس و تلفن و شماره همراه و ... می شود.
  • در مرحله آخر ثبت اگهی ملک باید موقعیت کامل ملک را مشخص کنید : اینکه ملک شما در کدام محدوده قرار گرفته، در کدام شهر واقع شده است

نظرات (۱)

سلام
خیلی عالی بود این مطلب من خیلی حال کردم باهاش

نکته هایی که گفته بودید عالی بودن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی