سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

منطقه ۶ تهران منطقه مرکزی شهر است که از محلات مختلفی مسکونی و اداری تشکیل‌ شده است. به همین جهت تقریبا از تمام نقاط شهر به این منطقه دسترسی مستقیم وجود دارد که از مزایا و ویژگی‌های برجسته این منطقه است. خیابان ولیعصر از بزرگ‌ترین و اصلی‌ ترین خیابان‌ های شهر از وسط این منطقه عبور می‌ کند. منطقه ۶ تهران با توجه به وسعت خود هم دارای محله ارزان و هم‌، محله گران برای خرید خانه است. پیشینه و قدمت این منطقه به زمان رضاشاه و اقدامات برای گسترش شهر به سمت دامنه کوه و شمال تهران باز می‌ گردد. اصالت این منطقه را می‌ توان از نوع نقشه شهری و معماری کوچه‌ های آن‌که به‌ صورت کاملا مهندسی‌ شده و شیک طراحی‌ شده‌ اند، دریافت. منطقه 6 از شمال به بزرگراه همت از غرب به بزرگراه چمران از شرق به بزرگراه مدرس و خیابان مفتح و همچنین از جنوب به خیابان انقلاب محدود می‌ شود. مجموعه جوکاخ جهت رفاه حال کاربرانی که می خواهند درباره خرید آپارتمان در منطقه های محتلف تهران اطلاعات کسب کنند، می توانند برروی لینک خرید آپارتمان در جردن، خرید آپارتمان در منطقه 3، خرید آپارتمان در منطقه 7، خرید آپارتمان در منطقه 12 و جهت دسترسی به مقاله های جوکاخ می توانید وارد صفحه بلاگ شوید.

این منطقه دارای وسعت ۲۱۳۷٫۹ هکتار  و بیش از ۲۵۰ هزار نفر (طبق سرشماری سال ۹۵) یکی از مناطق مرکزی شهر تهران است. باید گفت که نزدیک به ۲۹ درصد از این منطقه به کاربری مسکونی و سایر نقاط آن به کاربری‌ های کار و فعالیت و خدمات رفاه عمومی و شبکه دسترسی و حمل ‌و نقل اختصاص دارد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که منطقه تهران قلب تجاری، حکومتی و اداری شهر تهران است. البته هیچ‌ یک از موارد بالا بر ویژگی‌ های برجسته سکونت در این منطقه تاثیر بد نداشته و حتی برای افرادی که تمایل به سکونت نزدیک محل کار خود را دارند حتی مزیت نیز محسوب می‌شود.

خرید آپارتمان در منطقه 6

محله های منطقه 6 :

  • توانیر 
  • نصرت
  • امیر آباد
  • یوسف آباد
  • کریم‌ خان
  • گاندی
  • جمال‌ زاده
  • فاطمی
  • بهجت آباد
  • ساعی 
  • کشاورز
  • آرژانتین

منطقه 6 چه امکانات رفاهی و دسترسی هایی دارد؟

دسترسی های خیلی خوب و دارا بودن وسایل حمل و نقل عمومی می توانید از محله های این منطقه به مناطق و محله های دیگر رفت و آمد کنید. دارای اتوبوس های بی آر تی راه آهن-پارک وی می باشد و همچنین دارای انواع رستوران های لاکچری، مراکز خرید، بوستان های شهدای گمنام و لاله تهران از مراکز تفریحی این منطقه می باشند.

منطقه 6 دارای ایستگاه های متروی طالقانی، متروی توحید، متروی فردوسی، متروی میدان ولیعصر، متروی میدان انقلاب اسلامی، متروی میدان جهاد، متروی میرزای شیرازی، متروی شهدای هفت‌ تیر می باشد.

برای خرید آپارتمان در منطقه ۶ که یکی از مناطق مرکزی و قلب تجاری و اداری شهر تهران است باید بودجه‌ای تمام‌عیار در اختیار داشته باشد. اگرچه برخی محله‌ های این منطقه محله ارزان برای خرید آپارتمان هستند، اما رشد قیمت آپارتمان در ماه‌ های گذشته بر روی آن‌ها نیز تاثیر داشته است. قیمت آپارتمان و خانه در منطقه 6 با توجه به موقعیت قرار گیری ملک و امکانات منطقه برای هر محله مشخص می‌ شود. از جمله محله‌های لوکس منطقه می‌توان به یوسف‌آباد، گاندی و توانیر اشاره کرد که نام محله گران را نیز با خود همراه دارند. خیابان آرژانتین خیابانی خوش نام و ارزان قیمت در این منطقه است. خیابان آرژانتین دسترسی مناسبی نیز دارد. خیابان آرژانتین از محلات قدیمی است. خیابان کریم‌ خان به خیابانی فرهنگی هنری شهرت دارد و برنامه‌های زیادی در خیابان کریم‌خان اجرا می‌شود. وجود پارک هنرمندان در خیابان کریم‌خان مزیتی برای این خیابان محسوب می‌شود. منطقه ۶ یکی از منطقه های خوب تهران است که دسترسی خوبی نیز به سایر نقاط و مناطق دیگر دارد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی