سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

منطقه 5 تهران که منطقه ای مناسب برای سکونت و سرمایه گذاری است، واقع در شمال غرب تهران است. با جوکاخ همراه باشید تا از مزیت‌های خرید آپارتمان در منطقه 5 تهران بهره‌مند شوید ضمن اینکه جوکاخ مقاله های متعددی در زمینه خرید خانه در مناطق دیگر در تهران دارد و اگر قصد دارید خانه بخرید یا اجاره کنید بهتر است که مقاله های خرید خانه در مناطق دیگر در تهران را مطالعه کنید.

نکاتی که در حین خرید خانه در منطقه 5 باید به آن توجه داشته باشیم چیست؟

برای پاسخ به این سوال کافیست به یک سری نکات مانند نزدیکی این منطقه به کوهپایه که این منطقه را از نظر آب و هوا سرد و کوهستانی کرده یا راه داشتن از سمت شمال به کوه‌های البرز و از جنوب به جاده مخصوص کرج و از غرب به محله کن و همچنین از سمت شرق به بزرگراه اشرفی اصفهانی توجه داشته باشیم.

خرید آپارتمان در منطقه 5

مزیت های سکونتی در منطقه 5 تهران:

  1. بافت ساختمانی نو و مدرن
  2. امکان دسترسی راحت و سریع به بزرگراه های اصلی
  3. آب و هوای کوهپایه ای و تمیز
  4. خیابان های پهن
  5. وجود مراکز تفریحی و تجاری گسترده
  6. دسترسی آسان به وسیله نقلیه عمومی

بیمارستان و مراکز درمانی در غرب تهران:

  1. بیمارستان فوق تخصصی صارم در اکباتان
  2. بیمارستان پیامبر
  3. بیمارستان ابن سینا
  4. بیمارستان روانپزشکی آزادی

مراکز تفریحی در غرب تهران:

  1. دریاچه چیتگر
  2. پارک نهج البلاغه
  3. کوهسار
  4. دره فرحزاد
  5. جاده کن
  6. چیتگر
  7. پارک جوان مردان
  8. پارک ارم

محله های منطقه 5 تهران:

  • محله باغ فیض:

اگر به دنبال یکی از بهترین محله های منطقه 5 هستید که به راحتی به اتوبان ها دسترسی داشته باشید. و همچنین به مرکز خرید نزدیک باشید بهترین گزینه برای شما محله باغ فیض است. همچنین از ویژگی های بسیار مثبت این محله دسترسی آسان به مجتمع تجاری کوروش ( هایپر مارکت ، شهربازی ، سینما ، رستوران و .. ) است. برای مشاهده آگهی های خانه در محله باغ فیض اینجا کلیک کنید

  • محله جنت آباد:

محله ای بسیار خوش نقشه با قابلیت دسترسی راحت و آسان به بزرگراه های ستاری - باکری - نیایش - اشرفی اصفهانی و ... . محله جنت آباد به سه قسمت ، جنت آباد شمالی ، جنت آباد جنوبی و جنت آباد مرکزی تقسیم شده. و به خاطر وجود فضای سبز بسیار و آب و هوای خوب کوهپایه ای طرفدار های زیادی رو به خودش جلب کرده است.

  • محله پونک:

محله پونک در گذشته روستایی بسیار خوش آب و هوا با باغ های سرسبزی بوده ، که امروزه تعداد بسیار کمی از باغ های آن باقی مونده. این محله به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده و بخاطر وجود فروشگاه ،شهروند و مجتمع تجاری بوستان مورد توجه بسیاری قرار گرفته. همچنین رفت و آمد به این محله از طریق اتوبوس های تندرو (BRT )امکان پذیر می باشد. برای مشاهده آگهی های خانه در محله پونک اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی