سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

خرید آپارتمان در منطقه 5 تهران

تهران که در گذشته شهری با وسعت 21 کیلومتر مربع بوده که چیزی در حدود 250 تا 300 هزار نفر جمعیت داشته است. با گذشت زمان و مدرنیته شدن شهر های اطراف و طرز تفکر افراد این منطقه به سوی آبادانی و مدرن شدن رفته است. بسیاری از افرادی که به تهران مهاجرت کردند بیشتر منطقه 5 را برای محل سکونت خود انتخاب کردند. و این منطقه به علت اینکه افراد زیادی را خود جای داده و با دارا بودن آب و هوای کوهستانی و عالی به علت کوهپایه ای بودن این منطقه افراد زیادی را به خود جذب کرده.

منطقه 5 تهران در کجا قرار دارد: 

این منطقه در شمال غربی کلانشهر تهران واقع است و از از شمال به دامنه کوه های البرز و از جنوب به جاده مخصوص کرج و از غرب به رودخانه کن و از شرق به بزرگراه محمدعلی جناح و اشرفی اصفهانی محدود می شود. 

در این منطقه به دلیل ساخت و سازهای پس از انقلاب افراد زیادی برای زندگی این منطقه را انتخاب کردند. این منطقه با داشتن فضای سبزی مناسب و دارا بودن پوشش گیاهی انبوه طرفدارای زیادی دارد و مناسب افرادی است که به فضای سبز و طبیعت و هوای پاک و تمیز علاقه زیادی دارند.

مزایای زندگی در منطقه 5 تهران:

  • دارایبافت ساختمانی نو و مدرن
  • وجود مراکز تفریحی و تجاری گسترده
  • دارای خیابان های پهن و طویل
  • آب و هوای کوهپایه ای و تمیز
  • امکان دسترسی راحت و سریع به بزرگراه های اصلی
  • دسترسی آسان به وسیله نقلیه عمومی

مراکز تجاری واقع در منطقه 5 تهران:

  • هایپر استار (اتوبان باکری)
  • تیراژه (بزرگراه اشرفی اصفهانی)
  • مگامال (شهرک اکباتان)
  • مجتمع تجاری کوروش (اتوبان ستاری)
  • مجتمع تجاری سمرقند (جنت آباد)
  • مجتمع تجاری بوستان (پونک)

بیمارستان ها و مراکز درمانی در منطقه 5 تهران:

  • بیمارستان ابن سینا
  • بیمارستان پیامبر
  • بیمارستان روانپزشکی آزادی
  • بیمارستان فوق تخصصی صارم در اکباتان

مراکز تفریحی و گردشگری در منطقه 5 تهران:

  • دریاچه چیتگر
  • پارک جوان مردان
  • دره فرحزاد
  • کوهسار
  • پارک نهج البلاغه
  • چیتگر
  • جاده کن
  • پارک ارم

محله های منطقه 5 تهران:

آپادانا، اباذر، ارم، اکباتان، المهدی، اندیشه، باغ فیض، بهاران، بیمه، پونک شمالی، پونک جنوبی، جنت آباد شمالی، جنت آباد جنوبی، جنت آباد مرکزی، حصارک، سازمان آب، سازمان برنامه جنوبی، سازمان برنامه شمالی، شاهین، شهر زیبا، شهران جنوبی، شهران شمالی، شهرک پرواز، شهرک نفت، فردوس، کن، کوهسار، مرادآباد، مهران.

محله های مشهور واقع در منطقه 5 تهران:

برخی از مناطق این این منطقه هستند که در بین مردم مشهورند و کمی قیمت بالاتر و بافت سنتی و مسکونی تری دارند. که در ادامه به معرفی آنها میپردازیم.

محله باغ فیض در منطقه 5 تهران:

اگر که شاغل هستید و دسترسی به اتوبان های اصلی برای شما مهم است کافیست این محله را برای سکونت انتخاب کنید. البته این محله به مراکز خرید موجود در منطقه 5 هم دسترسی کامل دارد. باغ فیض در جنوب پونک قرار گرفته و در گذشته، روستایی با باغ های بزرگ توت بوده است. همچنین از  ویژگی های بسیار مثبت این محله دسترسی آسان به مجتمع تجاری کوروش (هایپر مارکت ، شهربازی ، سینما ، رستوران و . ) است. اگر که قصد خرید آپارتمان در باغ فیض را دارید کافیست به لینک مراجعه کنید.

محله پونک در منطقه 5 تهران:

محله پونک که در گذشته بافت روستایی داشته بیشتر مناسب افرادی است که به مناطق سنتی و روستایی علاقه دارند. این محله دارای باغ های سرسبز و زیادی بوده که امروزه بدلیل ساخت و سازها و مدرن سازی محله ها تعداد کمی از این باغ ها باقی مانده است. لازم است بدانید این منطقه به دو دسته پونک شمالی و پونک جنوبی تقسیم شده است. و بخاطر وجود فروشگاه، شهروند و مجتمع تجاری بوستان مورد توجه بسیاری قرار گرفته. همچنین رفت و آمد به این محله از طریق اتوبوس های تندرو یا همان BRT امکان پذیر می باشد. اگر قصد خرید آپارتمان در پونک را دارید کافیست بر روی لینک کلیک کنید. البه جالب است بدانید که قسمتی از محله پونک در منطقه 2 و قسمتی از فرحزاد قرار دارد که خرید آپارتمان در پونک منطقه 2 تفاوت زیادی با منطقه 5 دارد اگر که مایل هستید آگهی های خرید آپارتمان در پونک منطقه 2 را ببیند، بر روی لینک کلیک کنید.

خرید آپارتمان در منطقه 5

محله جنت آباد در منطقه 5 تهران:

محله ای بسیار خوش نقشه با قابلیت دسترسی راحت و آسان به بزرگراه های ستاری، باکری، نیایش، اشرفی اصفهانی و... است اگر که به فکر دسترسی به بزرگراه ها هستید کافیست این محله را برای سکونت انتخاب کنید. محله جنت آباد به سه قسمت جنت آباد شمالی، جنت آباد جنوبی و جنت آباد مرکزی تقسیم بندی میشود. و به خاطر وجود فضای سبز و آب و هوای خوب کوهپایه ای طرفدار های زیادی رو به خودش جلب کرده. اگر که قصد خرید آپارتمان در جنت آباد را دارید کافیست به لینک مراجعه کنید.

محله شهران در منطقه 5 تهران:

شهران که در گذشته آب پیک نام داشته، یکی از محله های بسیار خوش آب و هوای کوهپایه ای در منطقه 5 است. که در نزدیکی جاده کن قرار گرفته است. محله شهران به دلیل قرار گرفتن در موقعیت کوهپایه ای و وزش بادهای تمیز و خوب محلی مناسب برای افرادی است علاقه مند هستند در طول روز ورزش کنند. این منطقه دارای دو بخش شمالی و جنوبی است اگر قصد خرید آپارتمان در شهران را دارید بر روی لینک ضربه بزنید تا به صفحه آگهی های مورد نظر بروید.

بلوار فردوس در منطقه 5 تهران:

بلوار فردوس محله ای است که به دو قسمت شرق و غرب تقسیم می شود و از بزرگراه ها و خیابان ها عبور می کند. دسترسی به مراکز تجاری و رستوران ها در این محله بسیار سریع و مناسب است. آپارتمان ها اغلب در این محله نوساز هستند و به دلیل وجود تاکسیرانی ها و مترو که نزدیک ترین ایستگاه آن مترو صادقیه ست، دسترسی به این محله برای افراد آسان می باشد. اگر که قصد خرید آپارتمان در بلوار فردوس را دارید کافیست به لینک مراجعه کنید.

بلوار آیت الله کاشانی در منطقه 5 تهران:

این بلوار از فلکه دوم صادقیه شروع می شود و در بزرگراه همت پایان می یابد. اگر افرادی به دنبال دسترسی سریع و راحت به پمپ بنزین و فضای سبز هستند این محله برای این افراد بهترین انتخاب است.

شهرک اکباتان در منطقه 5 تهران:

این شهرک توسط یک شرکت مهندسی آمریکایی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ساخته شده است و دارای سه فاز می باشد. دسترسی به مراکز رفاهی، درمانی و خدماتی در این شهرک بسیار آسان و سریع است این شهرک جزو کامل ترین شهرک های مسکونی تهران به حساب می آید. همچنین دارای 2 فاز ایستگاه مترو است. اگر که قصد خرید آپارتمان در شهرک اکباتان را دارید کافیست به لینک مراجعه کنید.

شهر زیبا در در منطقه 5 تهران:

یکی از قدیمی ترین محله های غرب در تهران، شهر زیبا می باشد. این محله از سال 1380 با تخریب خانه ها و باغ های قدیمی ساخته شده است و بافت ساختمانی شهر زیبا متشکل از ساختمان های نوساز و قدیمی می باشد. اگر که قصد خرید آپارتمان در شهر زیبا را دارید کافیست به لینک مراجعه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی