سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

شاید شما فکر کنید که خرید و فروش خانه‌های متراژ پایین سود کمتری برای هم فروشنده و هم خریدار دارند. اما جالب است بدانید آپارتمان های متراژ پایین رونق بهتری نسبت به خرید و فروش آپارتمان های متراژ بالا دارد.

یکی از دلایل مهم خرید این خانه ها این است که این منازل مسکونی نسبت به منازل با متراژ بالاتر، پول کمتری می‌خواهد به همین دلیل افراد با استدلال افزایش توان خرید وارد میدان خرید و فروش می‌شوند. از سوی دیگر برخی از افراد تصور می‌کنند که خرید یک آپارتمان با متراژ پایین در پایتخت با صرفه‌تر از خریدوفروش چند متراژ بالاتر در سایر نقاط کشور است.

اما یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث داغی این نوع املاک شده، این است که خرید و فروش آپارتمان‌هایی با متراژ پایین‌تر بسیار راحت‌تر از سایر املاک بوده و افراد چندان نیازی به ‌صرف وقت ندارند.

هرچند برخی از کمبود فضا آپارتمان‌های متراژ کوچک با امکاناتی چون بالکن و یا حیاط‌خلوت جبران شده است، با این حال نباید فضای دل‌بازی را برای این دست از آپارتمان ها تصور کرد. توجه به این نکته ضروری است که اگرچه هریک از امکانات موجود و اضافی‌تر (پارکینگ، بالکن، حیاط‌ خلوت و ...) به‌عنوان یک مزیت بزرگ برای این منازل به شمار می‌آید که باعث  بالا رفتن قیمتشان نسبت به موارد دیگر می‌شود. با این حال فاکتور نهایی و تمام شده بر قیمت این دست از مناطق مسکونی و به‌طور کلی مسکن، خود منطقه است.

 بازار راکد و کاهش قدرت خرید مسکن باعث شده تا مردم به خرید آپارتمان‌های نقلی تمایل بیشتری داشته باشند. همین عامل سبب شده تا علاوه بر رونق همیشگی بازار آپارتمان‌های کوچک، قیمت هر متر مربع این آپارتمان‌ها، نسبت به آپارتمان‌های بزرگتر، کمی بیشتر باشد که این امر نیز به دلیل پر مشتری بودن این بازار، طبیعی است.

برای مطلع شدن از قیمت خرید و فروش آپارتمان های متراژ پایین میتوانید از برخی از مناطق مانند خرید آپارتمان متراژ پایین در جردن، خرید آپارتمان متراژ پایین در شهرک غرب، خرید آپارتمان متراژ پایین در میرداماد و خرید آپارتمان متراژ پایین در سلسبیل در جدول زیر را مشاهده کنید.

خرید آپارتمان متراژ پایین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی