سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

با گسترش حضور کسب و کار های مختلف در دنیای مجازی از طریق طراحی وب ، کسب اطمینان از خدمات نگهداری و پشتیبانی سایت یکی از ضروری ترین اقدامات و مهم ترین دغدغه های صاحبان مشاغل به شمار می رود. راه اندازی وب سایت یک روش کارآمد و پرکاربرد برای تبلیغات آنلاین است. ارائه دهنده خدمات طراحی، باز طراحی، بهینه سازی و سئو سایت ، نگهداری و پشتیبانی سایت به متقاضیان ارجمند می باشیم. لازم به ذکر است که ایجاد تغییرات در کد نویسی صفحات وب و افزودن قابلیت ها و امکانات جدید در سایت ، به عنوان خدمات نگهداری و پشتیبانی سایت در نظر گرفته می شود و شما می توانید با بررسی و ملاحظه نمونه کارهای طراحی و پشتیبانی ما، میزان کیفیت کار نهایی را تشخیص بدهید و با تکیه بر این مورد بهتر تصمیم بگیرید و پشتیبانی سایت خود را تماما به کارشناسان مجرب و متخصص ما بسپارید و دیگر هیچ گونه نگرانی از این بابت نداشته باشید.

پشتیبانی یکی از ویژگی های مهم و کاربردی در مبحث طراحی سایت میباشد. پشتیبانی در طراحی سایت شامل امنیت وب سایت میشود. 

  • خدمات پشتیبانی سایت:
  1. بارگذاری و آپلود محتوا
  2. تولید محتوا با استاندارد سئو
  3. رفع مشکل امنیتی و فنی
  4. پشتیبانی در همه روزها به صورت 24 ساعته
  5. گرفتن بک آپ به طور منظم
  6. طراحی صفحات
  7. پاسخگویی در لحظه
  • سئو و بهینه سازی سایت:

سئو سایت این روزها بیش تر از پیش مورد توجه شرکت ها و وب مستران و مدیران سایت ها قرار گرفته است که با گذشت زمان مورد قبول افراد زیادی واقع شده و بسیاری از کسانی که در حوزه‌ی وب فعال هستند ، سعی دارند با روش های مختلفی آن را به کار بگیرند.
SEO (سئو سایت) مخفف عبارت Search Engine Optimization می‌باشد و به طور کلی به مجموعه ی تکنیک هایی اشاره دارد که به کارگیری آنها باعث افزایش ارزش و اعتبار یک سایت در نزد موتورهای جستجوگر گوگل و بازدید کنندگان می شود.

افزایش رتبه گوگل ساده ترین تعریفی است که اکثر افراد از سئو سایت دارند ولی چنین تعریف ساده ای نمی تواند ماهیت، کاربرد و نتایج بهینه سازی و سئو سایت را توصیف نماید. ارتقا جایگاه صفحات سایت در لیست نتایجی که در هنگام جستجو برای کاربران گوگل نمایش داده می شود تنها یکی از نتایج و آثار مثبت سئو سایت (seo) می باشد زیرا بسیاری از عوامل به یکدیگر وابسته هستند و با تاثیر گذاری بر روی یکدیگر در نهایت موجب پیشرفت یک سایت از دیدگاه سئو سایت می گردند.

  • خدمات پشتیبانی سئو:
  1. بهینه سازی
  2. استاندارد سازی
  3. تولید محتوا
  4. سئو داخلی
  5. سئو خارجی
  6. بک لینک
  7. پیج رنک
  8. کمپین تبلیغاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی