سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

هندزفری های موجود در پک بسته بندی گوشی های هوشمند، گرچه کیفیت بسیاری از هندرفری های موجود در بازار را ندارند اما کارایی بالای آن ها و کیفیت صدای معقول هندزفری آن را برای کاربری روزانه افراد مناسب کرده است. یکی از انواع هندزفری های مناسب کاربری روزانه، هندزفری Stereo Headset اچ تی سی است که محصولی اورجینال محسوب می شود. کاربران می توانند این هندزفری را در پک بسته بندی گوشی های هوشمند اچ تی سی ببینند. این هندزفری کابلی برای افرادی که می خواهند طی روز و در حین انجام فعالیت های مختلف به موزیک گوش فرا دهند انتخاب مناسبی به نظر می آید.

خرید هندزفری htc

  • کاربری آسان:

هندزفری htc  کاربری ساده ای دارد. این هندزفری از طریق درگاه جک 3.5 میلی‌متری به گوشی های هوشمند متصل میشود. شما میتوانید با استفاده از این گوشی موزیک را با صدا و کیفیت قابل توجهی گوش کنید. البته کاربری هندزفری های وایرلس هوآوی، هندزفری های وایرلس شیائومی و... هم وجود دارد که کاربری آنها ساده است و نیازی به سیم ها ندارند.

  • کلیدهای کنترل روی کابل:

اچ تی سی روی کابل هندزفری خود کلید کنترلی تعبیه کرده است که کاربران می توانند با استفاده از آن ها، صدای موزیک را پخش یا متوقف نمایید و یا هنگام دریافت تماس، بدون استفاده از گوشی به مخاطب متصل شوند.

هندزفری استریو HTC RC - E295 شرکت beats قبل از یکی شدن با شرکت اپل در طی یک همکاری با کمپانی تولید کننده موبایل HTC هندزفری اورجینال vertex pro را طراحی و وارد بازار گوشی های هوشمند کردند.

طراحی این محصول به صورت ارگونومیک بوده و به همین خاطر زمانی که برای مدتی طولانی در گوش شما قرار میگیرد و احساس خستگی به وجود نمیاورد. هدفون های این محصول دارای قابلیت حذف نویز محیط هستند که سبب تولید صدایی پویا، واضح و شفاف و بدون دیستروشن میشود.

هندزفری htc دارای یک میکروفون داخلی با کیفیت است که امکان پاسخ گویی و قطع تماس دریافتی را در کنار کنترل کامل موسیقی برای استفاده کنندگان به ارمغان میاورد. لازم به ذکر است که تمام گجت های الکترونیکی اعم از موبایل و تبلت که از سوکت 3.5 میلیمتر بهره می‌برند امکان استفاده از هندزفری اورجینال HTC را خواهند داشت.

مشخصات فنی هندزفری اچ تی سی مدل rc - e295:

  1. آمپدانس: 24 اهم
  2. پاسخ فرکانسی: 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز هرتز
  3. طول کابل: 1.2 متر
  4. وزن: 30 گرم

خرید هندزفری htc

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی