سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

در بازار آپارتمان های مسکونی در منطقه های مصرفی و پرتقاضا که بخش جنوبی تهران را شامل می شود آپارتمان های مسکونی متنوع با قیمت مناسب در بازار معامله می شود که منطقه 9 و 10 تهران را میتوان در گروه 10 منطقه پر معامله تهران قرار دارند.

  • بخش زیادی از تقاضای مصرفی خریداران مسکن به دو دلیل به این مناطق روی میاورند:
  1. وجود بافت مسکونی در این مناطق است که باعث شده این مناطق در مقایسه با مناطق دیگر قیمت مناسب تری داشته باشد مانند مناطق 11 و 12.
  2. دسترسی مطلوب بزرگراهی در این مناطق است که رفت و آمد خودرو هارو در این مناطق نسبت به برخی دیگر از مناطق نیمه جنوبی را آسان تر کرده است.

علاوه بر این وجود بافت فرسوده و متراکم در این مناطق باعث شده ساخت و ساز آپارتمان های کوچک با متراژ پایین زیاد باشد که  میانگین متراژ عرضه در این بخش از بازار تناسب بیشتری با جنس تقاضای مصرفی مسکن دارد. با جستجو در ملک های جوکاخ شما میتوانید آپارتمان هایی با متراژ پایین و مبلغی کمتر از متری 10 میلیون تومان پیدا کنید، البته لازم به ذکر است که سن این واحد ها در این محدوده متفاوت است و قیمت ها را متغیر میکند. و سن این بناها از 3،4 ساله تا 20 ساله را در بر میگیرد.

جوکاخ برای راحتی شما کاربران عزیز جدولی شامل چند محله در مناطق 9 و 10 را تعبیه دیده که این محله ها شامل متراژ، سن بنا و قیمت دقیق هر متر مربع میشود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی