سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

تصمیم دارید آپارتمانی معامله کنید و بودجه ای که برای خرید آپارتمان در دست دارید مبلغ 2.000.000.000 میلیارد می باشد به شما تبریک می گوییم شما می توانید آپارتمانی تقریبا با متراژ 75 متر و نوساز با این قیمت خریداری کنید. اما ممکن است شما ندانید جردن در چه منطقه ای قرار دارد یا دسترسی های نقلیه عمومی جردن چگونه است بنابراین لازم دارید مقاله ای بخوانید تا به شما به طور جامع و دقیق بگوید که شما دقیقا قرار است برای چه محله ای در تهران بودجه خود را خرج کنید این مقاله همین ویژگی را دارد تا شما را برای خرید آپارتمان در جردن تهران آماده کند. اگر میخواهید آپارتمانی در جردن اجاره کنید بهتر است برای اجاره خانه در جردن به مقاله مرتبط خود مراجعه کنید.

برای ورود به بخش آگهی‌های خرید و فروش آپارتمان در جردن کلیک کنید.

جردن کجاست

جردن محله ای از محله های تهران است و از بین 22 منطقه در تهران رتبه منطقه 3 بودن را به خود اختصاص می دهد. علت نام گذاری جردن به خاطر داشتن یک بلوار اصلی است که امروزه به نام نلسون ماندلا می شناسند اما در گذشته خب به افتخار شخصی که این اسم را داشته در زمان پهلوی نام جردن را برای این منطقه گذاشتند. پس خرید آپارتمان در جردن همان خرید آپارتمان در نلسون ماندلا می باشد. 

بافت ساختمان در جردن

جردن از محله هایی در تهران است که بافت ساختمان های آن به دلیل وجود خانه های ویلایی و البته داشتن آپارتمان و مجتمع های زیاد چند طبقه اکثرا این محله را محله ای با بافت ویلایی می دانند. 

مزایای خرید آپارتمان در جردن تهران

  • امکانات دسترسی آسان به وسایل نقلیه عمومی
  • داشتن موقیعت عالی آپارتمان ها در جردن
  • بالا بودن امکانات شهری جردن (داشتن مدارس متعدد، رستوران های با کیفیت، بیمارستان های خصوصی و دولتی، ادارات و مراکز مهم دولتی و بسیاری از امکانات شهری که اگر یک محله آن را داشته باشه جزو محله های مناسب به شمار می رود)
  • و جردن دارای مراکز خرید متعدد است که کار خرید پوشاک و وسایل بهداشتی و دیگر موارد را برای کسانی که در جردن زندگی می کنند راحت میکند

امکانات دسترسی به وسایل نقلیه عمومی در جردن

دارای حدودا 30 تا ایستگاه اتوبوس که یا داخل خود جردن به دیگر بخش های تهران می روند یا از بخش های دیگر تهران به جردن می آیند.

دارای ایستگاه های مترو در نزدیکی خود مانند متروی شهید صدر، متروی حقانی و میرداماد.

معامله آپارتمان در جردن

آپارتمان در جردن بین حدودا 20 میلیون تا به بالا معامله می شود.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی