سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

اگر قصد اجاره خانه در یکی از محله های منطقه 3 را دارید بهتر است که این مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله به صورت اختصاصی برای شما شرح می دهیم که رنج قیمت خانه ها برای اجاره کردن در چه حدودی است و شما با حداقل بودجه میتوانید چه خانه ای را اجاره کنید. مستاجران تهرانی که قصد دارید خانه ای در جردن اجاره کنید حتما این مقاله را مطالعه کنید چراکه در این بخش به تمامی جزئیاتی که لازم است شما برای اجاره خانه در جردن بدانید می پردازیم. حال اگر بودجه شما به اندازه خرید آپارتمان در جردن است بهتر است که مقاله مرتبط با خرید آپارتمان در جردن سری بزنید.

برای ورود به آگهی های اجاره خانه در جردن به بخش فایل های آگهی رهن و اجاره ملک در جردن جوکاخ سری بزنید.

قیمت خانه در جردن

با توجه به اینکه جردن از محله های بالاشهر تهران محسوب می شود و همه می دانیم که خانه هایی که در بالا شهر هستند دارای رنج قیمت بالایی هستند به دلیل موقعیت قرارگیری و منطقه ای که در آن قرار دارند خب طبیعی است که قیمت رهن و اجاره خانه در این محله ها بالا باشد. 

قیمت خانه در جردن بین متری 20 میلیون تا به بالا می باشد و بستگی به خیلی از عوامل دارد که رنج قیمت خانه بالاتر یا پایین تر شود برای مثال سن ساختمان از عواملی است که بر رنج قیمت خانه تاثیر می گذارد قطعا خانه با 14 سال سن بنا قیمت کمتری نسبت به خانه با سن 2 سال دارد البته در شرایطی یکسان یعنی هر دو بنا در محله جردن در یک موقعیت باشند و هردو یک کاربری داشته باشند یعنی هردو خانه ویلایی یا هر دو خانه ها در مجتمع باشند با در نظر گرفتن شرایط یکسان خانه ها قطعا خانه ای با سن بنای کمتر قیمت بالاتری دارد.

حال اگر بخواهیم خانه ای با متراژ 120 متر رهن یا اجاره کنید میتوانید با داشتن ودیعه ای 130.000.000 میلیون تومانی و دادن اجاره هر ماه 6.000.000 میلیون تومان خانه ای در جردن اجاره یا رهن کنید. تمامی این مبالغ هم میتواند قابل تبدیل باشد.

چرا رهن و اجاره خانه در جردن؟

  • وجود ایستگاه اتوبوس و BRT در جردن
  • وجود ایستگاه های مترو در نزدیکی جردن مانند ایستگاه میرداماد، ایستگاه شهید حقانی 
  • وجود مراکز خرید متعدد در جردن
  • وجود امکانات شهری مناسب در جردن
  • دارای موقعیت عالی از نظر منطقه و محله

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی