سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

اگر قصد اجاره آپارتمان در جیحون را دارید می دانیم این محله جزو محله های منطقه 10 تهران می شود و در این مقاله میخواهیم درباره پارامترهایی که جهت اجاره آپارتمان به شما کمک می کند مطلب بگذاریم در این مقاله به بررسی قیمت آپارتمان در جیحون، امکانات شهری جیحون و دسترسی های محله جیحون می پردازیم. اگر که قصد خرید آپارتمان در جیحون را دارید بهتر است که مطالب مربوط به خرید آپارتمان در جیحون را مطالعه کنید.

محله‌ی جیحون یکی از محله های قدیمی منطقه 10 به شمار میرود و در گذشته به خیابان شهید استوار لشکری معروف بوده است در جهت شمالی-جنوبی قرار دارد و آغاز آن از خیابان آزادی است. محله جیحون از محله های مناسب برای اجاره آپارتمان به شمار میرود چرا که آپارتمان‌های متراژ پایین 30 تا 50 متری زیادی دارد.

دسترسی محله جیحون

خیابان جیحون با خیابان های پر تردد بهبودی، طوس، دامپزشکی، امام خمینی (سپه قدیم)، هاشمی، مالک اشتر (چهار راه گلی)،کمیل (بابائیان قبل) و... تقاطع دارد.

تقاطع جیحون با خیابان مالک اشتر (آریانای سابق) معروف به چهارراه گلی از شلوغ‌ترین و پررفت و آمدترین چهارراه‌های این خیابان محسوب می‌شود که دارای مغازه‌ها و پاساژهای پرشمار برای خرید ساکنان محله جیحون است.
 

 دارای ایستگاه اتوبوس و brt

نزدیک ترین ایستگاه مترو به جیحون ایستگاه متروی کمیل است

قیمت آپارتمان در جیحون

از آنجا که محله جیحون دارای آپارتمان های متراژ پایین مناسب می باشد رهن و اجاره آپارتمان در جیحون به دلیل زیاد بودن آپارتمان های متراژ پایین و متنوع بودن خانه ها بسیار پررونق است ، همچنین قیمت آپارتمان در جیحون با توجه به سن بنا و متراژ آپارتمان و موقعیت قرارگیری ملک متفاوت است برای مثال قیمت اجاره آپارتمان در جیحون نرسیده به مرتضوی با متراژ 60 متر و سن بنای 11 سال متری 8.800.000 میلیون است یعنی 50.000.000 میلیون ودیعه 1.140.000 میلیون اجاره ماهانه میدهید درحالی که اجاره آپارتمان در جیحون خیابان مرتضوی متری 8.500.000 میلیون با سن بنای 10 سال و متراژ 56 متر با ودیعه 50.000.000 میلیون و ماهانه 900.000 تومان اجاره باید پرداخت شود.

اجاره آپارتمان در جیحون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی