سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

اگر قصد اجاره کردن آپارتمان در جردن را دارید بهتر است کمی با این محله آشنا شید و حتما این مقاله را مطالعه کنید. به این نکته توجه داشته باشید که محله جردن پر ترافیک است و البته با قیمت های بالا اما جزو محله های شمال شهر و لاکچری نشین تهران است. پس هنگام اجاره آپارتمان در جردن (اجاره خانه در جردن) به همه این موارد توجه کنید.

محله‌ی جردن با نام های دیگری چون نلسون ماندلا یا همان آفریقا در تهران قرار دارد که این محله مناطق 1، منطقه 3 و منطقه 6 را در برمیگیرد همسایه های این محله از شمال به خیابان مریم و محله الهیه، از جنوب به میدان آرژانتین و از غرب به بزرگراه مدرس منتهی میشود.

دسترسی های این محله شامل بزرگراه مدرس، میدان آرژانتین، بزرگراه حقانی، خیابان وزرا، خیابان ظفر، خیابان گاندی، میدان ونک، خیابان ولیعصر، بلوار میرداماد، بزرگراه همت، امانیه و الهیه میشود.

محله جردن از محله های شمال شهر تهران محسوب می‌شود و بخشی از جردن بنام جردن شمالی در منطقه 1 و جردن جنوبی در منطقه 6 تهران قرار دارد و بخش زیادی از این خیابان در منطقه 3 تهران و بلوار میرداماد و خیابان ظفر را قطع می‌کند.

محله جردن شامل جردن شمالی و جنوبی میشود یعنی خیابان جردن شمالی و جنوبی است و امروزه با نام نلسون ماندلا و در گذشته با نام های آفریقا و جردن میشناختیم. 

این محله تشکیل شده از تعدادی سفارت، برج های شیک، خانه های ویلایی و مراکز آموزشی و ...به خاطر نوع ساخت جدید انواع سازه ها در این محله بافت آن به صورت یکدست است. علت نام گذاری این محله به این دلیل است که در زمان پهلوی به افتخار ساموئل جردن که موسس مدرسه پسرانه البرز و دخترانه تهران بود نام گذاری شد و بعد از انقلاب این خیابان به نام آفریقا تغییر اسم پیدا کرد.

با توجه به بالا بودن قیمت خانه ها و آپارتمان ها در محله جردن باید هنگام اجاره و خرید بودجه خود را در نظر داشته و متناسب با آن آپارتمان مورد نظر خود را اجاره کرده.

 

اجاره آپارتمان در جردن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی