سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

در این مقاله می خواهیم به بررسی شباهت ها و تفاوت های ویروس کرونا با آنفولانزا بپردازیم در ابتدا شما باید از چیستی و ماهیت آنفولانزا و کرونا آگاه باشید تا به تفاوت ها و شباهت های آن برسید. بیماری کرونا ویروس (COVID-19) یک بیماری عفونی است که توسط ویروس کرونا ایجاد شده است. بیشتر افراد آلوده به ویروس COVID-19 بیماری تنفسی خفیف تا متوسط ​​را تجربه کرده و بدون نیاز به درمان خاص بهبود می یابند. افراد مسن و کسانی که با مشکلات پزشکی زمینه ای مانند بیماری های قلبی عروقی ، دیابت ، بیماری مزمن تنفسی و سرطان روبرو هستند ، به احتمال زیاد به بیماری جدی مبتلا می شوند. بهترین راه پیشگیری و کاهش سرعت انتقال ، آگاهی کافی از ویروس COVID-19 ، بیماری ایجاد کننده و نحوه انتشار آن است.

توجه : کاربر گرامی برای انجام انواع آزمایش کرونا در منزل و یا محل کار کافیست برروی لینک تست کرونا در منزل کلیک کنید.

آنفولانزا

آنفلوانزا یک بیماری تنفسی مسری است که در اثر ویروس های آنفلوانزا ایجاد می شود و بینی ، گلو و گاهی اوقات ریه ها را آلوده می کند. این می تواند باعث بیماری خفیف تا شدید شود و در بعضی مواقع منجر به مرگ شود. بهترین راه پیشگیری از آنفلوانزا ، تزریق واکسن آنفلوانزا در هر سال است. از علائم اصلی آنفولانزا می توان به تب، لرز، درد عضلانی و خستگی اشاره کرد. برخلاف شروع تدریجی سرماخوردگی، آنفولانزا به شکل ناگهانی بروز می‌ کند. دارای علائم خفیف ‌تری شبیه به علائم سرما خوردگی مثل آبریزش بینی، گلودرد و سردرد نیز می باشد. استفراغ و اسهال در بزرگسالان شایع نیست، اما در کودکان می تواند اتفاق بیفتد.

 

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

 

تست کرونا در منزل

شباهت های کرونا با آنفولانزا :

کرونا با آنفولانزا شباهت هایی در زمینه علائم دارند برای مثال در هردو بیماری‌ تنفسی شایع است و هر دو ویروس از طریق تماس، قطرک‌های تنفسی و مدفوع منتقل می ‌شوند.

تفاوت های کرونا با آنفولانزا :

سرعت انتقال از تفاوت های کرونا با آنفولانزا می باشد.

دوره نهفتگی (از زمان ابتلا تا بروز علایم) در آنفلوآنزا نسبت به کووید-19 کمتر است

فاصله سرایت آنفولانزا (زمان بین سرایت به نفر بعدی) نسبت به کرونا هم کمتر است

مرگ و میر ناشی از کووید-19 از آنفلوآنزا، به ویژه آنفلوآنزای فصلی، بیشتر می باشد

در کرونا تعداد افرادی که از طریق فرد مبتلا بیمار می‌شوند، بین 2 تا 5/2 نفر است؛ این تعداد بیشتر از شمار بازتولید در آنفلوآنزا است

ویروس کرونا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی