سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

دیگر کمتر کسی است که با پاور بانک ها آشنایی نداشته باشد، این محصولات باطری های شارژی هستند که در ابعاد و وزن های مناسب با هر بار شارژ هرجا که می خواهید با خودتان حمل و استفاده کنید. در این مقاله به بررسی خرید پاوربانک شیائومی و معرفی ارزان ترین های آن می پردازیم پس با ما همراه باشید و چنانچه نیاز به مشاوره رایگان داشتید کافیست با شماره 55312403-021 تماس حاصل فرمایید. 

حتما برای شما هم پیش آمده که در موقعیتی شارژ تلفن همراه هوشمند شما تمام شده باشد و به پریز برق دسترسی نباشد. بجز استفاده پاور بانک ها برای تلفن های هوشمند می توانید برای شارژ دیگر لوازم دیجیتالی مثل تبلت، مودم همراه و… نیز استفاده کنید. برای خرید پاوربانک در انواع مدل ها و برندها کافیست برروی لینک کلیک کنید.

خرید پاوربانک شیائومی

پاوربانک سریع شیائومی مدل PLM13ZM 18W QC3 :

پاوربانک شیائومی مدل Xiaomi Mi PowerBank 3 دارای دو پورت خروجی یو اس بی می باشد که هرکدام شدت جریان و ولتاژ معادل 2.1 آمپر / 5 ولت دارد. همچنین این پورت ها دارای قابلیت شارژ دستگاه های شما با توان 18 وات را دارد. همچنین هردو پورت خروجی USB دارای قابلیت شارژ سریع کوالکام Qualcomm QuickCharge 3.0 نیز می باشد. هرکدام از پورت های یو اس بی می توانند بصورت جداگانه تا توانی معادل 18 وات را به گوشی شما انتقال دهند. برای خرید پاوربانک سریع شیائومی مدل PLM13ZM 18W QC3 کافیست کلیک کنید.

پاور بانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM :

پاور بانک 20000 Redmi مدل PB200LZM ساخت شرکت شیائومی xiaomi می باشد. این پاور بانک یک وسیله جانبی پرکاربرد است که نگرانی تمام شدن باتری گوشی‌های هوشمند را از بین برده است. این دستگاه توانایی 4.8 مرتبه شارژ Iphone XS را دارد. Redmi 20000 با داشتن دوپورت خروجی USB و پشتیبانی از انواع پروتکل‌های شارژ سریع، بهترین همراه شما در خارج از منزل، محل کار و یا هنگام سفر خواهد بود. برای خرید پاور بانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM کافیست برروی لینک کلیک کنید.

پاور بانک شیائومی مدل ZMI MF855 :

شارژر همراه شیائومی مدل ZMI MF855 هم ترکیبی از یک شارژر همراه و مودم همراه است. این مودم شیاری برای سیم‌کارت‌های سایز میکرو دارد که از آن برای اتصال به شبکه‌ی اینترنت «3G» و «4G» استفاده می‌شود. حداکثر سرعت دانلود داده‌ ها 120 مگابایت بر ثانیه و حداکثر سرعت آپلود آن 50 مگابایت بر ثانیه است. به‌طور هم‌زمان 11 دستگاه می‌توانند به آن متصل شوند و از اینترنت استفاده کنند. برای خرید پاور بانک شیائومی مدل ZMI MF855 کافیست برروی لینک کلیک کنید.

  • ۹۹/۰۷/۱۴
  • cyber guys

خرید پاوربانک شیائومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی