سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

در این مقاله به بررسی خرید شارژر الدینیو و ارزانترین شارژرهای این کمپانی می پردازیم. این کمپانی در سال 2002 در شهر گوانک ژو چین تاسیس شده است، که در حال حاضر 800 نیروی متخصص دارد و به دلیل برنامه ریزی دقیق و محصولات با کیفیتی که به بازار معرفی کرده است توانسته از رقیبان خود پیشی بگیرد. این کمپانی با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا توانسته محصولات با کیفیتی مانند: شارژر، کابل شارژ، شارژر دیواری، چند راهی برق و... تولید کند. با وجود کیفیت بالایی که محصولات این کمپانی دارد اما قیمت مناسبی نسبت به کیفیت محصولاتش دارد. در صورت نیاز به مشاوره رایگان کافیست با شماره 55312403-021 تماس حاصل فرمایید.

برند الدینیو (ldnio) یکی از برند های خوب و مورد پذیرش عموم در کشور چین است. این برند با داشتن بیش از 800 نیروی متخصص توانسته یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لوازم جانبی باشد، که میتوان یکی از دلایل موفقعیت این برند را برنامه ریزی درست و طراحی های خوب دانست، برند الدینیو فعالیت خود را در سال 2002 در شهر گوانک ژو شروع کرده است. و در زمینه تولید محصولات شارژر، کابل شارژ، شارژر دیواری، چند راهی برق و...فعالیت می کند، و به دلیل اینکه این برند تنها در تولید محصولات مربوط به تامین انرژی کار می کند توانسته محصولات با کیفیت بالایی وارد بازار کند و از رقیبان خود پیشی بگیرد.

خرید شارژر الدینیو

ارزانترین شارژرهای ldnio :

شارژر وایرلس Ldnio AW001 :

کمپانی الدینو در رونمایی از شارژر وایرلس Ldnio AW001 این مژده را به دوست داران این برند داده است که این محصول با توان 10W که شارژی معادل 1 آمپر را دارد، که باعث میشود گوشی شما با سرعت بالایی شارژ شود. این شارژر جریان ورودی مورد نیاز خود را به وسیله Micro USB که در حاشیه آن طراحی شده بدست می آورد، و در درون پک این محصول کابل Micro USB قرار داده شده است. بدنه این محصول از جنس پلاستیک + ABS با مواد PC است، و همین امر باعث شده مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار داشته باشد. برای خرید شارژر وایرلس Ldnio AW001 کافیست کلیک کنید.

شارژر الدینیو مدل A-3306 :

یکی از ویژگی های اصلی شارژر دیواری مدل ldnio A3306 مجتمع بودن تمام قطعات آن است که باعث شده کم حجم باشد، که به راحتی میتوانید آن را در هر جایی با خود همراه داشته باشید. شارژر های دیواری برند الدینو به صورتی طراحی شده اند که بتوانند جریان ورودی به گوشی شما را شناسایی کنند و کمترین آسیب را به باتری گوشی شما وارد کنند. دیگر ویژگی این محصول مواد با کیفتی است که در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته است. برای خرید شارژر الدینیو مدل A-3306 کافیست کلیک کنید.

شارژر دیواری الدینیو مدل A-201 :

یکی از ویژگی های این محصول را می توان مجهز به سیستم هوشمند تشخیص توزیع جریان است. این ویژگی باعث میشود که امنیت باتری گوشی های شما را تامین کند و رضایت شما را جلب کند، در طراحی این محصول از متریال ضد حریق و جلوگیری از گرمایی زیاد استفاده شده است. و در متریال آن از رساناهایی مثل مس و نیکل بهره برده شده است. برای خرید شارژر دیواری الدینیو مدل A-201 کافیست کلیک کنید.

شارژر الدینیو مدل A-2206 :

محصول ldnio a2206 در ابعاد  50*40*20 میلی‌متر طراحی شده است،  وزن این شارژر 30 گرم است که باعث شده رضایت مصرف کنندگان را به همراه داشته باشد و بتوان به راحتی در هر جایی با خودت به همراه داشته باشید، این محصول از کیفیتی بالایی برخوردار است که با برق شهری با 220 ولتاژ کار می کند. برای خرید شارژر الدینیو مدل A-2206 کافیست کلیک کنید.

  • ۹۹/۰۷/۱۴
  • cyber guys

خرید شارژر الدینیو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی