سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

امروزه به محض اتمام هفته نهم بارداری ، می توانید جنسیت کودک خود را از طریق یک آزمایش خون ساده که تحت عنوان آزمایش غیر تهاجمی پیش از تولد (آزمایش NIPT) شناخته می شود، تعیین کنید. روش های مختلفی برای تشخیص جنسیت جنین وجود دارد که یکی از بهترین های آن آزمایش nipt می باشد که هم جنسیت را مشخص می کند هم ناهنجاری های کروموزومی را بررسی میکند علاوه بر آن آزمایش تعیین جنسیت از طریق خون که بر پایه شناسایی توالی های DNA آزاد جنینی می باشد هم برای مشخص شدن جنسیت جنین شما مناسب می باشد. برای انجام هرکدام کافیست برروی لینک خود تست کلیک کنید.

تعیین جنسیت جنین از طریق آزمایش خون :

این تست بر پایه شناسایی توالی های DNA آزاد جنینی در خون مادر می توان جنسیت جنین را با قطعیت بالایی شناسایی کرد. اولین بار در سال 1997 دانشمندان وجود توالی های DNA جنین به صورت قطعات کوتاه در خون مادر را شناسایی کردند و از همان زمان حجم انبوهی از تحقیقات برای یافتن کاربرد های بالینی از این DNA آغاز شد. در این راستا آزمایشات بسیار مفیدی همانند آزمایش NIPT برای شناسایی ناهنجاری های کروموزومی در جنین نیز بر پایه DNA آزاد جنینی ابداع شد.

تست تعیین جنسیت

روش های پیشرفته تعیین جنسیت :

سونوگرافی 

این روش غیر تهاجمی بوده و سونوگرافی های بارداری به اندازه CVS یا آمنیوسنتز دقیق نیستند. اما در حین بررسی آناتومی کودک (و اطمینان از اینکه تمام بخش ها همانطور که باید رشد می کنند) ، پزشک ممکن است بین پاهای کودک دید خوبی پیدا کند تا تعیین کند که کودک دختر یا پسر است.

آزمایش تعیین جنسیت از خون مادر

این آزمایش دارای تشخیص بالا در شناسایی جنسیت جنین می باشد برای شروع انجام این آزمایش کافیست برروی لینک تست تعیین جنسیت جنین کلیک کنید.

CVS و آمنیوسنتز

هم تست CVS و هم آمنیوسنتز ، جزو تست های تشخیصی تهاجمی هستند که ساختار ژنتیکی  نوزاد را بررسی می کنند و برای وجود ناهنجاری های کروموزومی غربال می کنند (CVS بین هفته 10 تا 13 بارداری و آمنیوسنتز معمولا بین هفته 16 تا 18 بارداری انجام میشود ، اگرچه ممکن است متغیر باشد. این آزمایشات معمولا برای مادرانی که دارای خطر بالاتری هستند توصیه می شود، به خصوص که تهاجمی هستند و خطر سقط را کمی افزایش میدهند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی