سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

برای خرید ساعت های هوشمند باید به موارد متعددی چون قیمت آن، برند ساعت هوشمند و ویژگی هایی که ساعت دارد، اشاره کرد. اگر ساعت ‌های هوشمند بدون برند که دارای قیمت ‌های بسیار پایینی هستند را نادیده بگیریم، قیمت ساعت‌ های هوشمند موجود در بازار بین ۱۰۰ دلار برای مدل ‌های قدیمی ‌تر تا ۱۶۰۰ دلار برای ساعت های جدید و جذاب می باشد. برای خرید ساعت هوشمند در انواع مدل ها و برندها از فروشگاه اینترنتی دیجیتال دیجی لند کافیست برروی لینک کلیک کنید.

خرید ساعت هوشمند

در خرید ساعت های هوشمند به چه مواردی دیگر باید توجه داشت؟

  • قیمت ساعت هوشمند و ویژگی هایی که دارد
  • بررسی سیستم عامل و سازگاری با دستگاه ‌های دیگر
  • طول عمر باتری و میزان شارژدهی آن
  • سیم کارت خور بودن ساعت و خدمات دهی پشتیبانی اپراتورها برای آن سیم کارت
  • قابلیت ‌های سنجش تندرستی و سلامت
  • صفحه نمایشگر آن
  • طراحی ساعت هوشمند
  • کلیدهای فیزیکی در مقابل قابلیت‌های لمسی

ارزان ترین ساعت های هوشمند :

ساعت هوشمند مدل Amazfit T-Rex :

اگر قصد خرید ساعت هوشمند دارید، می‌ توانید ساعت هوشمند Amazfit T-Rex را تهیه کنید. این مدل صفحه گرد دارد و از ویژگی ‌های صفحه نمایش آن می‌ توان به خوانایی این صفحه زیر نور خورشید اشاره کرد. به دلیل گرد بودن صفحه نمایش باعث میشه تا با لباس های روزمره، ورزشی و حتی رسمی به خوبی هماهنگ شود و باید بدانید که این ساعت مناسب برای هم آقایان و هم بانوان می باشد. برای خرید ساعت هوشمند مدل Amazfit T-Rex کافیست کلیک کنید.

ساعت هوشمند هایلو مدل LS01 :

 ساعت هوشمند هایلو Haylou یکی از جدیدترین محصولات این شرکت می باشد. این ساعت هوشمند دارای ساختار چهار ضلعی می باشد و 1.3 اینچ از این ساختار مربعی را به نمایشگر اختصاص داده است. با توجه به داشتن پنل TFT LCD و رزولوشن 240×240 پیکسلی، وضوح نمایش خیلی خوبی دارد. این ساعت هوشمند دربرابر نفوذ گرد و غبار به آن یا اختلال عملکرد در اثر برخورد با آب مقاوم است. در واقع حین شست‌وشوی دست‌ها یا شنا کردن تا عمق ۱.۵ متری یا همراه داشتن در حین حمام و ورزش در هوای بارانی، هیچ نگرانی بابت این مچ ‌بند نخواهید داشت. برای خرید ساعت هوشمند هایلو مدل LS01 کافیست کلیک کنید.

ساعت هوشمند آنر مدل Band 5 Sport :

دستبند های سلامتی آنر بند 5 دارای تنوع زیادی است که برای افرادی که ورزش دو و بسکتبال را به صورت حرفه ای دنبال می‌کنند، دستبند سلامتی آنر بند 5 اسپورت حرف‌ های زیادی برای گفتن دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های آنر بند 5 اسپورت، نحوه پوشیدن دوگانه آن می‌ باشد. برای خرید ساعت هوشمند آنر مدل Band 5 Sport کافیست کلیک کنید.

ساعت هوشمند آنر مدل Band 5 Global :

این ساعت هوشمند از نسل پنجم مچ بند های هوشمند Honor می باشد. با اتصال این مچ بند به گوشی هوشمند یا تبلت خود می توانید اعلان های شبکه های اجتماعی و تماس های دریافتی خود را بر روی آن ببینید. البته باید بدانید که این مچ بند هوشمند از زبان فارسی نیز پشتیبانی کرده و تا 45 کاراکتر را به شما نمایش می دهد. این ساعت دارای ویژگی هایی چون سنسور ضربان قلببا دقت بالای 94 درصد می باشد. برای خرید ساعت هوشمند آنر مدل Band 5 Global کافیست کلیک کنید.

خرید ساعت هوشمند

  • ۹۹/۰۷/۰۶
  • cyber guys

خرید ساعت هوشمند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی