سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

یکی از برند های مناسب برای خرید ساعت هوشمند، سامسونگ می باشد. مدل های مختلفی از ارزان ترین ساعت های هوشمند سامسونگ در دیجی لند وجود دارد که شما به راحتی می توانید برروی لینک خرید ساعت هوشمند سامسونگ کلیک کنید. هر مدلی از ساعت های هوشمند با توجه به ویژگی های خود مناسب برای یک سری از کارهای روزمره هستند. قابلیت های مختلفی برای ساعت های هوشمند در سال های اخیر به وجود آمد از جمله مکالمه، سنجش ضربان قلب و استرس و ردیابی با GPS و ... که این محصول را کارامدتر کرد و به طرفداران آن افزود.

https://digiland.io/cdn/file/thumb/106185w2500q70.jpg

ارزان ترین ساعت های هوشمند samsung :

ساعت هوشمند سامسونگ مدل SM-R800 :

این ساعت هوشمند برای استفاده‌ روزمره و هنگام ورزش مناسب است و باعث می‌شود بتوانید از آن در تمامی لحظات روز استفاده کنید. حتی می‌توانید با خرید بندهای مختلف، این ساعت را با لباس‌های مختلفی ست کنید یا با آن به مجالس رسمی بروید. باتوجه به طراحی اسپورت این ساعت، استفاده‌ی آن برای خانم‌ها و آقایان ممکن است. صفحه‌نمایش این ساعت 1.3 اینچ بوده و از نوع super AMOLED است. برای خرید ساعت هوشمند سامسونگ مدل SM-R800 کافیست کلیک کنید.

مچ بند هوشمند سامسونگ مدل Gear Fit2 Pro : 

یکی از محصولات سری Gear Fit سامسونگ، مچ بند Gear Fit 2 Pro می باشد که قابلیت‌ هایی مشابه ساعت ‌های هوشمند دارد. این نسخه از لحاظ ظاهری تشابه زیادی به نسخه‌ Gear Fit 2 دارد ولی با تغییرات جزئی تا حد زیادی نسبت به نسخه قبلی خود بهبود پیدا کرده است. از ویژگی های این مچ بند می توان به  مقاومت در برابر آب در عمق 50 متر اشاره کرد. طبق ادعای شرکت سامسونگ شما می توانید با این مچ بند در استخر شنا کنید و حتی پس از استفاده طولانی مدت در استخر، برای مچ بند مشکلی پیش نمی ‌آید. برای خرید مچ بند هوشمند سامسونگ مدل Gear Fit2 Pro کافیست کلیک کنید.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active :

این ساعت هوشمند سامسونگ مناسب برای ورزش و شرکت در مراسم های رسمی و حتی استفاده های روزمره مناسب می باشد. صفحه نمایش ساعت هوشمند Galaxy Watch Active لمسی است و به دلیل اسپرت بودن هم آقایان و هم خانم ها می توانند از آن استفاده کنند. برای خرید ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active کافیست کلیک کنید.
 

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Gear Sport :

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Gear Sport یکی از جدیدترین گجت‌ های این شرکت است که نه ‌تنها از نظر کارایی، بلکه از نظر اندازه و طراحی نیز به ‌خوبی جلب ‌توجه می ‌کند. دارای ویژگی های بسیار جالبی است از جمله آن سنسور ضربان قلب، وجود gps و ابعادی متناسب می باشد. این مدل بیشتر برای خانم ها مناسب می باشد و آن را می توان ترکیبی از یک مچ‌ بند ورزشی یا fitness tracker و یک ساعت هوشمند دانست. برای خرید ساعت هوشمند سامسونگ مدل Gear Sport کافیست کلیک کنید.

خرید ساعت هوشمند سامسونگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی