سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

برای خرید تبلت سامسونگ نیاز به پیش زمینه ای در این خصوص داریم که بدانیم اصلا تبلت ها چند نوع دارند و به چه نکاتی می بایست توجه کنید تا بتوانید بهترین و ارزان ترین تبلت را خریداری کنید. سوالی که می بایست از خود بپرسید این است که قصد دارید از تبلت چه استفاده ای کنید و انجام کدام کارها اولویت دارد؟ بعد از مشخص شدن جواب این سوال ها به انواع تبلت ها توجه کنید.

توجه : کاربر گرامی در صورت خرید انواع تبلت ها کافیست برروی لینک خرید تبلت کلیک کنید. همچنین شما می تواند انواع لوازم جانبی گوشی و تبلت را نیز از فروشگاه ما خریداری کنید برای مثال شما می توانید خرید باتری گوشی لنوو را با ما تجربه کنید.

خرید تبلت سامسونگ

  • تبلت ویندوزی
  • تبلت هیبریدی
  • تبلت بازی
  • تبلت صنعتی
  • تبلت گرافیکی
  • تبلت کتابخوان
  • گوشی تبلت

تبلت ویندوزی چیست؟

این نوع تبلت دارای سیستم عامل ویندوز می باشد و می دانید که استفاده از سیستم عامل ویندوز روز به روز بیشتر می شود. تا همین چند سال پیش سیستم عامل IOS و اندروید با هم رقابت داشتند اما درحال حاضر وجود تبلت های ویندوزی هم به این رقابت وارد شده است که این نوع تبلت ها کارایی یک کامپیوتر شخصی اما در ابعاد و وزن کمتر را دارد.

تبلت هیبریدی چیست؟

یکی از جدیدترین تبلت های موجود در بازار تبلت هیبریدی است. این نوع تبلت ها دو سیستم عامل دارد هم با سیستم ویندوز و هم اندروید به همین دلیل به راحتی هم به تبلت هم به لپ تاپ تبدیل می شود.

تبلت بازی چیست؟

تبلت های بازی دارای رم و پردازنده قوی تری هستند که برای انجام انواع بازی ها از این نوع تبلت استفاده می شود.

تبلت صنعتی چیست؟

تبلت های صنعتی برای شرایط سخت و صنعتی کارایی دارد و خود این نوع تبلت ها به دو نوع مقاوم و خیلی مقاوم تقسیم بندی می شوند.

تبلت کتابخوان چیست؟

اگر علاقه به کتاب خواندن دارید و درعین حال دوست دار محیط زیست و درختان هستید بهترین نوع مطالعه برای شما خواندن کتاب با استفاده از تبلت های کتابخوان می باشد.

گوشی تبلت چیست؟

این نوع تبلت مانند گوشی هوشمند سیم کارت خور هستند و برای کسانی که می خواهند کاربردی مانند گوشی داشته باشند از این نوع تبلت استفاده می کنند. کسانی که می خواهند علاوه بر اتصال به اینترنت، خط جداگانه ای هم داشته باشند و بتوانند علاوه بر اتصال به اینترنت می توانید خط جداگانه ای هم داشته باشید.

تبلت گرافیکی چیست؟

 تبلت گرافیکی یا تبلت طراحی برای هنرمندان دیجیتال بسیار کارایی دارد؛ سطح طراحی این تبلت حساس به لمس است و حرکت قلم یا موس را ثبت می ‌کند. اغلب مدل این تبلت قلم دار طراحی شده است.

معرفی ارزان ترین تبلت های سامسونگ :

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A 8.0 2019 :

تبلت Samsung Galaxy Tab A 8.0 یکی از تبلت های میان رده سامسونگ به حساب می رود که در سال 2019 میلادی رونمایی و روانه بازار شد. مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری متوسط و حضور برخی قابلیت های کاربردی، Tab A 8.0 را به گزینه ای مناسب در میان تبلت های میان رده تبدیل کرده است. صفحه نمایش Tab A 8.0، صفحه نمایشی 8.0 اینچ و از نوع TFT می باشد. رزولوشن این صفحه نمایش برابر با 1280 × 800 پیکسل و تراکم پیکسلی آن نیز برابر با 189 پیکسل بر اینچ می باشد. برای خرید تبلت سامسونگ Tab A 8.0 2019 کافیست برروی لینک کلیک کنید.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S3 9.7 :

این تبلت سامسونگ دارای وزن 429 گرم می باشد با سیستم عامل اندروید 7.0 که قابل ارتقا به اندروید 8.0 هم می باشد.کیفیت دوربین سلفی آن 13 مگاپیکسل می باشد و کیفیت فیلم برداری آن 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه است. برای آشنایی با مشخصات فنی و خرید تبلت سامسونگ Tab S3 9.7 می توانید کلیک کنید.

تبلت سامسونگ Galaxy Tab A 10.1 مدل 2016 :

این تبلت که دارای ابعاد 8.2 × 155.3 × 254.2 میلی متر و وزن 525 گرم است. دوربین اصلی آن 8 مگاپیکسل دارد و دوربین سلفی آن 2 مگاپیکسل است. برای آشنایی بیشتر با مشخصات فنی و خرید تبلت سامسونگ Tab A 10.1 کافیست کلیک کنید.

خرید تبلت سامسونگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی