سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

برای خرید لوازم جانبی گوشی ابتدا باید بدانید که موبایل های هوشمند چه لوازم جانبی ای دارد؟ حتما خیلی از افراد می دانند که کاور موبایل، شارژر، کیف، پاور بانک، هدفون، هندزفری، باتری، محافظ صفحه و ... جزو لوازم جانبی گوشی می باشد. همه این لوازم مطرح شده خود دارای برند های مختلفی از جمله سامسونگ، هوآووی، اپل، لنوو، شیائومی و ... می باشد. برای آشنایی و خرید باتری گوشی لنوو می توانید کلیک کنید.

معرفی پرطرفدارترین لوازم جانبی های گوشی عبارتند از:

هندزفری کیو وای سی مدل QCY T7 :

این هندزفری دارای دو ایرباد کاملا جدا از هم است. این هدفون از بلوتوث 5.0 ، کاهش نویز HD و استانداردهای ارتباطی / موسیقی HFP / HSP / A2DP / AVRCP پشتیبانی می کند. هدفون QCY T7 را می توان به انواع موبایل یا دستگاه های دارای بلوتوث متصل کرد. برای خرید هندزفری کیو وای سی مدل QCY T7 کلیک کنید.

هندزفری کیو وای سی مدل QCY T5 :

با پیشرفت تکنولوژی و بی سیم شدن اکثر لوازم مورد نیاز ما، هدوفون ها نیز دچار این تغییر و تحول شده اند و محبوبیت بالایی نزد مردم یافتند. چراکه هندزفری های بی سیم به کاربران این امکان را می دهند که بدون هیچ گونه محدودیتی اعم از پیچ خوردگی سیم ها، برد کوتاه و آسیب دیدگی سیم از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرند. برای خرید هندزفری کیو وای سی مدل QCY T5 کلیک کنید.

هندزفری بلوتوث شیائومی مدل Air 2se :

خرید هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل MI AIR 2SE یکی از پرطرفدارترین هندزفری های موجود در بازار است. علاوه بر بهبود برخی قابلیت‌ها، قیمت اقتصادی را نیز دلیلی برای جلب توجه مشتریان قرار داده، با کیفیت فوق العاده و طراحی استاندارد و آرگونومیک در بازار عرضه وجود دارد. برای خرید هندزفری بلوتوث شیائومی مدل Air 2se کلیک کنید.

هدفون بی‌ سیم هایلو مدل GT1 XR :

خرید هدفون بی‌سیم هایلو GT1 XR با توجه به اینکه نسخه بهبود یافته هدفون GT1 است، موجب جلب توجه بسیاری از کاربران شده است. از مهمترین تفاوت ‌های این هدفون نسبت به نسخه معمولی، می‌توان به افزایش ظرفیت باتری و استفاده از تراشه کوالکام برای کیفیت صدای بیشتر، اشاره کرد. برای خرید هدفون بی‌ سیم هایلو مدل GT1 XR کلیک کنید.

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Plus :

شرکت سامسونگ نسل جدید ایرباد خود را با نام Galaxy Buds Plus معرفی کرد. شاید بارزترین ویژگی این هدفون را بتوان سازگاری فوق ‌العاده با گوشی ‌های سری Galaxy سامسونگ دانست. اتصال آسان، بالا ترین سطح کیفیت صدا و امکانات متعدد را می‌توان از دلایل این سازگاری عالی برشمرد. سامسونگ در ساخت این هدفون از همان قواعد کلی استفاده کرده و از نظر ظاهری شاهد تغییرات عمده و انقلابی در آن نیستیم. برای خرید هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Plus کلیک کنید.

باتری اصلی گوشی سامسونگ Galaxy S3 :

باتری گوشی سامسونگ Galaxy S3 ظرفیت 2100 میلی آمپر ساعت دارد و از نوع لیتیوم یون است که در شبکه 3G در حالت آماده به کار تا 790 ساعت و در حالت مکالمه تا 11 ساعت و 40 دقیقه شارژدهی دارد. برای خرید باتری اصلی گوشی سامسونگ Galaxy S3 کلیک کنید.

باتری اصلی گوشی سامسونگ Galaxy Note 2 :

باتری گوشی سامسونگ Galaxy Note 2 ظرفیت 3100 میلی آمپر ساعت دارد و از نوع لیتیوم یون است که در شبکه 3G در حالت آماده به کار تا 890 ساعت و در حالت مکالمه تا 16 ساعت شارژدهی دارد. برای خرید باتری اصلی گوشی سامسونگ Galaxy Note 2 کلیک کنید.

خرید لوازم جانبی گوشی

محافظ صفحه نمایش گوشی iPhone 8 :

افتادن گوشی از دست کاربر و یا مسائلی مشابه آن در بسیاری از موارد هزینه‌های جبران‌ناپذیری را به کاربران تحمیل می‌نماید. از این رو استفاده از لوازم جانبی و ابزارهای محافظتی نظیر گلس محافظ صفحه نمایش گوشی به یک ضرورت تبدیل شده است. برای خرید محافظ صفحه نمایش گوشی iPhone 8 کلیک کنید.

محافظ صفحه نمایش گوشی هواوی P Smart :

محافظ صفحه شیشه ای گوشی هواوی پی اسمارت، محافظی شفاف است که رنگ و شفافیت نمایشگر را به خوبی بر می گرداند. این گلس دارای برشی دقیق و تمیز در قسمت بالایی برای جداسازی لنز دوربین است. این محافظ با پوشش دهی نمایشگر به طور قابل قبولی از آن در برابر خط و خش محافظت می کند. برای خرید محافظ صفحه نمایش گوشی هواوی P Smart کلیک کنید.

پاور بانک کالیو 10000 میلی آمپر ساعت مدل K-A89 :

با استفاده زیاد از گوشی های هوشمند در طول روز به چندبار شارژ کردن آن ها نیز نیاز پیدا می کنید، به همین دلیل شرکت های مختلف شروع به ساخت پاور بانک کردند که بدون نیاز به پریز و برق شهری دستگاه هوشمند شما را شارژ می کنند. برای آشنایی بیشتر و خرید پاور بانک کالیو 10000 میلی آمپر ساعت مدل K-A89 کلیک کنید.

شارژر همراه الدینیو مدل PQ1015 QC3.0 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت :

دیگر کمتر کسی است که با پاور بانک ها آشنایی نداشته باشد،این محصولات باطری های شارژیی هستند که در ابعاد و وزن های مناسب با هر بار شارژ هرجا که می خواهید با خودتان حمل و استفاده کنید. حتما برای شما هم پیش آمده که در موقعیتی شارژ تلفن همراه هوشمند شما تمام شده باشد و به پریز برق دسترسی نباشد. برای آشنایی بیشتر و خرید شارژر همراه الدینیو مدل PQ1015 QC3.0 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت کلیک کنید.

پاوربانک سریع شیائومی مدل PLM13ZM 18W QC3 ورژن 3 ظرفیت 10000 :

شیائومی یکی از برترین برندهای پاوربانک در جهان است. پاوربانک های این شرکت از حیث قیمت، کارایی بالاتری دارند. همین مسئله علاوه بر طول عمر بالای این محصولات سبب محبوبیت بسیار بالای پاوربانک های شیائومی میان مردم شده است. یکی از محبوبترین پاوربانک های این شرکت، سری Mi PowerBank است که بعنوان اصلی ترین مدل پاوربانک شیائومی شناخته می شود. برای آشنایی بیشتر و خرید پاوربانک شیائومی مدل PLM13ZM 18W QC3 کلیک کنید.

خرید لوازم جانبی گوشی

  • ۹۹/۰۶/۲۵
  • cyber guys

خرید لوازم جانبی گوشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی