سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

نصب کرکره برقی در تهران با کیفیت باورنکردنی در مجموعه ایمن صنعت انجام می شود و این مجموعه در صدد آن است تا خدمات نصب (نصابی کرکره برقی) و راه اندازی کرکره برقی را علاوه بر تهران به حومه شهر تهران و در شهر هایی چون نصب کرکره برقی در پرند، نصب کرکره برقی در هشتگرد ونصب کرکره برقی در کرج، نصب کرکره برقی در فردیس، نصب کرکره برقی در کردان و … هم ارائه کند. کافیست برای سفارش نصب انواع درب های اتوماتیک و کرکره برقی با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس بگیرید.

مجموعه ایمن صنعت با سال ها دانش و تجربه آماده ارائه خدمات تولید، راه اندازی و نصب کرکره برقی اتوماتیک و انواع کرکره برقی به شما عزیزان می باشد. علاوه بر این خدمات در زمینه نصب دزدگیر اماکن، نصب راه بند، نصب دوربین مداربسته، نصب جک درب، نصب درب ریلی نیز خدمات شایانی را ارائه می دهد کافیست با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس بگیرید.

تاریخچه کرکره برقی :

درواقع در گذشته و دهه های پیشین انسان ها برای حفاظت و یا راحتی بیشتر محیط زندگی خود از کرکره استفاده می کردند اما امروزه با توجه به رشد و پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا ساخت و طراحی دسته جدیدی از کرکره ها با نام کرکره برقی انجام شود. سابقه درب های کرکره ای در ایران به بیش از ۲۵ سال می رسد. در ابتدای ساخت کرکره برقی، تبدیل کرکره های عادی به اتوماتیک انجام میشد بی اینکه تغییری در نوع ساخت و ظاهر آن اتفاق بیفتد اما بعد از گذشت مدتی ساخت کرکره های برقی متداول شد و این موضوع آغازی برای ورود نوع جدیدی از تیغه کرکره برقی به بازار هدف شد.

نصب کرکره برقی در تهران - نصاب کرکره برقی در تهران

نصب کرکره برقی در تهران

قیمت نصب کرکره برقی در تهران:

تا چند سال پیش، شما در خیابان های هر شهری که قدم می زدید، شاهد کرکره های دستی بودید. صاحبان مشاغل، صبح ها با زحمت زیاد، کرکره ی دستی مغازه ی خود را بالا می دادند و عصر ها، آن را پایین می آوردند. همچنین نقاش هایی را می دیدید که در حال رنگ زدن کرکره های سنتی بودند. با گذشت زمان، کرکره های دستی به دلیل جنس آهنی آن ها در برابر باد و باران، ظاهر زیبای خود را از دست می دادند و نیاز به رنگ آمیزی دوباره داشتند. این نکته را فراموش نکنید که نصب کرکره برقی یک کار تخصصی است و اگر به درستی انجام نشود شما را دچار مشکل میکند. برای نصب حرفه ای کرکره برقی و اطلاع از قیمت دقیق آن به شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس بگیرید.

انواع کرکره برقی جهت نصب :

  1. کرکره برقی درب ضد سرقت
  2. کرکره برقی سوله کارخانه
  3. کرکره ضد سرقت پنجره و بالکن
  4. کرکره برقی مغازه
  5. کرکره برقی پارکینگ
  6. کرکره برقی فولادی

نصب کرکره برقی در تهران چه مراحلی دارد؟

  • نصب پروفیل درب کرکره ای
  • نصب برد و ریموت کرکره برقی
  • نصب صفحه پلیت درب های برقی با موتور توبولار
  • نصب شفت کرکره برقی
  • نصب تیغه های درب روی شفت کرکره برقی
  • نصب ریل کرکره برقی و تنظیمات نهایی آن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی