سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

دوربین مداربسته مینیاتوری مانند انواع دیگر دوربین مداربسته در مجموعه ایمن صنعت با نازلترین قیمت راه اندازی و نصب می شود. دوربین های پین هول و دوربین های مخفی از نوع دوربین های مینیاتوری هستند که در ادامه به بررسی جامع تری از این نوع دوربین مداربسته می پردازیم. برای نصب دوربین مداربسته می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس بگیرید. مجموعه ایمن صنعت درخصوص راه اندازی و نصب کرکره برقی، نصب راه بند، نصب درب ریلی، نصب جک درب، نصب درب شیشه ای سکوریت هم فعالیت میکند و خدمات شایانی را ارائه می کند.

دوربین مداربسته پین هول، مینیاتوری یا مخفی چیست؟

دوربین مداربسته پین هول یا مینیاتوری، دوربین مداربسته ای است که اندازه کوچکی دارد. امکان دارد بدنه خود دوربین مداربسته مینیاتوری کوچک نباشد، اما لنز این دوربین ها به اندازه ای کوچک است که معمولا می توان از طریق ایجاد سوراخی کوچک، تصاویر را به وسیله این دوربین ها ثبت کرد و بدنه دوربین را پشت سطحی مثل میز، صندلی، گلدان یا تابلو مخفی کرد.

دوربین مداربسته مینیاتوری (پین هول یا مخفی) چیست ؟

 

دوربین مداربسته پین هول (Pinhole) که همان مینیاتوری است :

دوربین پین هول دوربین‌ های مداربسته کوچکی از نوع مخفی‌ می باشند که به آنها دوربین سوزنی نیز گفته می‌شود، امکان دارد بدنه خود دوربین کوچک نباشد، اما لنز این دوربین ها به اندازه ای کوچک است که معمولا می توان از طریق ایجاد سوراخی کوچک، تصاویر را به وسیله این دوربین ها ثبت کرد و بدنه دوربین را پشت سطحی مثل میز، صندلی، گلدان یا تابلو مخفی کرد.

کاربرد دوربین مداربسته پین هول یا مینیاتوری:

دوربین های مینیاتوری معمولا در محیط هایی استفاده می شوند که نیاز به مشاهده تصاویر به صورت غیر محسوس وجود داشته باشد. به عنوان مثال اگر در ساختمان مسکونی یا اداری خود، به فعالیت های مشکوکی مظنون هستید، می توانید به آسانی و نصب و راه اندازی دوربین مداربسته پین هول در محل مورد نظر، افراد، رفت و آمدها و فعالیت های آن ها را تحت نظر بگیرید. تصاویر ثبت شده توسط دوربین مداربسته مخفی مدرک مناسبی برای ارایه به مقامات قضایی هستند. اگر در کنار دوربین مدار بسته مخفی، یک دستگاه ضبط صدای مخفی نیز تعبیه شود، گفتگوی میان افراد نیز ثبت می شود.

 

انواع اسم های مختلف دوربین مداربسته مینیاتوری :

  • دوربین مداربسته پین هول
  • دوربین مداربسته سوزنی

استفاده از دوربین مینیاتوری به عنوان دوربین مخفی :

استفاده از دوربین مداربسته به صورت مخفی معمولا حساسیت های زیادی را ایجاد می کند. گرچه این کار به صورت عمومی منع شده است اما در شرایط خاص و در صورت داشتن مجوز میتوانید اقدام به این کار کنید.
برای نصب دوربین مخفی معمولا دوربین را پشت یا داخل یک وسیله مخفی می کنند. نصب دوربین به این صورت به مهارت خاصی نیاز دارد اما معمولا محدودیت های سیم کشی و نصب این دوربین ها کمی با انتظارات مشتریان از دوربین های مخفی متفاوت است.

زاویه دید دوربین های پین هول، مخفی یا مینیاتوری چگونه است؟

دوربین های مینیاتوری تقریبا همیشه دارای لنزهای ثابت هستند. لنزهای رایج این دوربین ها لنزهای ۲٫۸ میلیمتر (~۸۵ درجه) یا ۳٫۶ (~۷۰ درجه) میلیمتر است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی