سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز

مجموعه سایبر گایز در تمامی مراحل پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت همراه شما خواهد بود.

سایبر گایز یک تیم جوان و کوشا دارد که در زمینه فعالیت آنها در خصوص پشتیبانی سایت، بهینه سازی سئو و طراحی سایت و ...میباشد.

  • ۰
  • ۰

جک درب پارکینگ که با نام‌های جک پارکینگی، جک برقی درب، درب اتوماتیک پارکینگ و جک درب ریموت کنترلی پارکینگ شناخته می‌ شود، یکی از محصولاتی است که در حدود ۱۵ تا ۲۰ سال است، وارد بازار شده است. امروزه بیشتر درب‌ های پارکینگ‌ های اماکن عمومی، منازل و خصوصی دارای سیستم‌ های اتوماتیک می باشد. یکی از انواع متنوع درب‌های اتوماتیک، جک درب پارکینگ می باشد که بطور کلی جک پارکینگ وسیله ایست که باز و بسته شدن درب ورودی حیاط یا درب پارکینگ منزل یا درب ورودی محل کار را بطور اتوماتیک و تنها با فشردن یک دکمه روی ریموت انجام داده و راحتی و امنیت را به ارمغان می‌آورد. جک برقی یکی از موضوع های مهم درب های پارکینگ و اتوماتیک می باشد. امروزه درب های اتوماتیک بسیار رایج می باشد و یکی از مهم ترین عناصر این درب ها، جک برقی آن می باشد. از آن جهت که این درب ها بسیار پرطرفدار شده است. انواع مختلف جک درب پارکینگ از نوع درب ورودی تعبیه شده برای ساختمان تاثیر می گیرد و مدلهای مختلف آن به عواملی چون وزن درب ،عرض درب و تعداد تردد در روز بستگی دارد. جک درب پارکینگ بسته به شیوه باز و بسته شدن درب ورودی که اعم از لولایی و ریل بلبرینگ می باشد، شامل دو نوع اصلی بازویی و ریلی می باشند. شما می توانید جهت نصب جک پارکینگ با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس بگیرید.

توجه کنید که در گرمای تابستان یا سرمای زمستان برای بازکردن درب ورودی حیاط یا پارکینگ منزلتان مجبورید خودرو خود را ترک و درب را باز کرده و پس از داخل شدن دوباره پیاده شده و آنرا ببندید پس به این فکر کنید که اگر در این حین که از خودرو پیاده شدید، فراموش کنید درب خودرو را قفل کنید، ممکن است مشکلاتی از قبیل مزاحمت یا سرقت رخ بدهد. با توجه به این چند نکته، چندان هم بیراه نیست که جک درب پارکینگ را مانند سیستم دزدگیر اماکن برای تأمین امنیت و آرامش محل کار و منازل لازم بدانید.

جک درب پارکینگ چیست ؟

اجزای تشکیل دهنده جک درب پارکینگ:

جک بازویی : جک بازویی درواقع ابزاری برای انتقال نیروی الکتریکی به مکانیکی یا هیدرولیکی می باشد.

ریموت کنترل : ریموت کنترل وسیله ارتباطی کاربر با مرکز فرمان می‌با شد که غالبا ۲ ریموت کنترل در پکیج وجود دارد.

چشمی : چشمی به دلیل داشتن سیستم مادون قرمز اگر خودرو، عابری یا مانعی در مقابل چشمی حس کند، از باز و بسته شدن درب جلوگیری می‌کند و مانع از صدمه زدن درب به خودرو می شود.

مرکز فرمان : همانطور که از اسم آن مشخص می باشد وظیفه فرمان برای باز و بسته شدن و توقف جک‌ها را دارد و در آخر رابط بین ریموت کنترل و جک پارکینگ می‌ باشد.

فلاشر : فلاشر درواقع با علایم و آلارم هشدار دهنده مختلف مانند چشمک زدن، پیام مرکز فرمان را نشان می‌ دهد.

جک درب پارکینگ چیست ؟

جهت حفاظت از جک پارکینگ چه کارهایی باید انجام دهیم؟

  • در تابستان برای چشمی یک سایبان تعبیه کنید (آفتاب به صورت مستقیم به آن نخورد)
  • در زمستان جهت جلوگیری از یخ زدگی موتور درب اتوماتیک را با پشم شیشه بپوشانید
  • چشمی را هراز گاهی تمیز کنید
  • تعویض به موقع باتری ریموت کنترل
  • به نحوه باز شدن درب ها و صدای آن دقت کنید، در صورت صدای اضافه و خلل در باز و بسته شدن، درب ها تراز نیستند و باید تراز بشوند
  • در زمستان تمامی قسمت ها (ریل، غلتک، جک و فنرها) با روغن مناسب روغن کاری کنید

نظرات (۱)

فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس

 

 

https://98share.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی